به‌روزرسانی ویندوز 11 ویژگی «Continue from Phone» را برای اندروید آزمایش می‌کند

کانال بتا ویندوز 11 اخیراً با یک پنل همراه در منوی استارت آزمایش کرده است. با استفاده از آن، می توانید به سرعت به جزئیات گوشی متصل به رایانه شخصی خود از طریق Phone Link نگاهی بیندازید. اکنون در حال آزمایش ویژگی «Continue from Phone» در نسخه بتا جدید 22635.3858 (KB5039327) است.

ویژگی Continue from phone» در نسخه جدید بتا - چیکاو

ما این گزینه را آزمایش کردیم که در بخش «همه برنامه‌ها» در منوی استارت موجود است. وقتی روی آن کلیک کردیم، هیچ اتفاقی نیفتاد. توجه داشته باشید که ما قبلاً تلفن همراه خود را با استفاده از Phone Link به رایانه شخصی وصل کرده بودیم.

ما بخش «دستگاه‌های مدیریت‌شده» را بررسی کردیم تا ببینیم آیا تنظیمات جدیدی مربوط به این ویژگی وجود دارد یا خیر. متأسفانه، در آنجا هم چیز جدیدی وجود نداشت.

محقق مایکروسافت PhantomOcean3 نیز متوجه این ویژگی شد، اما برای کسی کار نمی کند.

با توجه به منابع موجود در به روز رسانی، این فرآیند در پس زمینه اجرا می شود و پس از کلیک بر روی آن هیچ کادر محاوره ای راه اندازی نمی شود.

در یک فایل PRI، مایکروسافت «Continue from Phone» را به‌عنوان یک فایل اجرایی توصیف می‌کند که به کاربران امکان از سرگیری کارشان را با استفاده از همان فایلی در OneDrive می‌دهد که در چند دقیقه گذشته در حالی که رایانه شخصی‌شان قفل بود در دستگاه دیگری استفاده می‌کردند.

طبق توضیحات، این ویژگی به شما امکان می‌دهد حتی پس از تعویض دستگاه، از همان جایی که کار را متوقف کرده‌اید، به کار روی یک فایل در OneDrive ادامه دهید. به عنوان مثال، اگر در حال ویرایش سندی در تلفن خود بودید، می توانید ویرایش آن را در رایانه شخصی خود از سر بگیرید.

در توضیحات همچنین به «در چند دقیقه آخر» اشاره شده است، بنابراین ممکن است محدودیت زمانی برای کار کردن این ویژگی وجود داشته باشد. Phone Link در چند ماه گذشته بسیار مورد توجه مایکروسافت قرار گرفته است.

ادغام اندروید در ویندوز بهتر می شود

چند ماه گذشته برای کاربران Phone Link فوق العاده بوده است. می توانید از تلفن خود به عنوان وب کم استفاده کنید، اسکرین شات های گرفته شده را در رایانه شخصی خود ویرایش کنید و متن را از تصاویر اسکن کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از امتحان این ویژگی جدید، Phone Link را در برنامه Copilot فعال کنید. Copilot همچنین پیشنهادات مربوط به پیام را نمایش می دهد. در این مورد، این یک متن مالی بود، بنابراین پیشنهادهایی برای گزارش آن در کنار ایده های دیگر نشان داد.

منبع windowslatest
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.