Character.AI مکالمه با آواتارهای هوش مصنوعی را به سطح جدیدی می برد

تصور کنید که با شخصیت داستانی مورد علاقه خود مکالمه می کنید، نه از طریق پیامک یا پیام، بلکه از طریق یک تماس تلفنی بلادرنگ. Character.AI، یک استارتاپ چت بات هوش مصنوعی، این رویای علمی تخیلی را به واقعیت تبدیل می کند.

بیایید نگاهی به جزئیات بیاندازیم.

Character.AI اکنون کاربران را قادر می سازد تا در گفتگوهای گفتاری با آواتارهای هوش مصنوعی به چندین زبان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، روسی، کره ای، ژاپنی و چینی شرکت کنند.

به گزارش TechCrunch، قبل از راه اندازی عمومی، این استارتاپ آزمایش گسترده ای از این ویژگی تماس انجام داد. در طول آن مرحله، گزارش شد که بیش از 3 میلیون کاربر در بیش از 20 میلیون تماس شرکت کردند.

این شرکت همچنین تطبیق پذیری این تماس ها با شخصیت های هوش مصنوعی را برجسته کرد و بر کاربرد آنها برای تمرین زبان، مصاحبه های ساختگی و ادغام در بازی های نقش آفرینی تاکید کرد.

کاربران می توانند بدون زحمت با یک کاراکتر هوش مصنوعی تولید شده توسط کاربر و با ضربه زدن ساده یک دکمه تماس برقرار کنند. Character.AI تأکید می کند که این ویژگی برای اطمینان از تجربه تماس روان با حداقل تأخیر طراحی شده است.

می‌توانید به‌طور یکپارچه بین تماس و ارسال پیامک جابه‌جا شوید، با گزینه‌ای برای قطع گفتار هوش مصنوعی از طریق ویژگی «برای قطع کردن ضربه بزنید».

در ماه مارس، Character.AI صدای شخصیت‌ها را معرفی کرد که به کاربران امکان می‌داد حرف‌های شخصیت‌ها را در طول چت‌های یک به یک بشنوند. این شرکت اعلام کرد که کاربران می توانند صدای خود را ایجاد کنند و به کتابخانه ای با بیش از 1 میلیون صدا در برنامه کمک کنند.

در همین حال، در میان شکایت هایی که در Reddit در مورد تغییر شخصیت شخصیت ها وجود داشت، این استارت آپ به 404 Media توضیح داد که هیچ تغییر عمده ای اعمال نشده است. برخی از کاربران ممکن است بخشی از مرحله آزمایشی بوده باشند که در آن تفاوت‌های رفتاری در شخصیت‌ها مشاهده می‌شد که به طور بالقوه منجر به این برداشت‌ها می‌شد.

در اوایل این هفته، گزارش شد که گوگل در حال کار بر روی پلتفرم چت بات سفارشی شده خود است تا متا و Character.AI را تحت تاثیر قرار دهد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.