ویندوز 11 تنظیمات حریم خصوصی جدیدی را برای مدیریت هوش مصنوعی اضافه می کند

به‌روزرسانی نسخه آتی ویندوز 11، با نام 24H2، مدتی است که در دست ساخت است. در گذشته، ساخت‌های Insider شامل تنظیمات جدیدی مانند «به‌روزرسانی‌های مؤلفه هوش مصنوعی» برای مدیریت به‌روزرسانی‌ها آغاز شده است. اخیراً، مایکروسافت یک صفحه فرعی Generative AI را در تنظیمات حریم خصوصی و امنیت اضافه کرده است.

گزینه جدید Generative AI در زیر تنظیمات مجوز برنامه ظاهر می شود. با کلیک بر روی آن به صفحه جدیدی با چندین گزینه هدایت می شوید.

  • اولین گزینه، «دسترسی به هوش مصنوعی مولد»، به شما امکان می‌دهد انتخاب کنید که آیا برنامه‌ها می‌توانند از هوش مصنوعی مولد در رایانه شخصی شما استفاده کنند یا خیر.
  • گزینه دوم، «اجازه دهید برنامه‌ها از هوش مصنوعی مولد استفاده کنند»، به برنامه‌ها اجازه می‌دهد از ویژگی‌های هوش مصنوعی استفاده کنند. از آنجایی که به انتخاب برنامه‌هایی که می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند اشاره می‌کند، انتظار داریم همه برنامه‌های پشتیبانی شده در زیر این گزینه با کلیدهای جداگانه برای کنترل آنها ظاهر شوند.

اگر گزینه اول را غیرفعال کنید، گزینه دوم به طور خودکار خاموش می شود زیرا برنامه ها نمی توانند از هوش مصنوعی Generative استفاده کنند.

محقق مایکروسافت PhantomOcean3 همچنین تنظیمات سومی را کشف کرد که پس از نصب این بیلد جدید ظاهر نمی شود. در عوض، باید از Vivetool برای افزودن این ویژگی به برنامه تنظیمات استفاده کنید.

تنظیمات جدید generative ai privacy در قناری ویندوز 11 - چیکاو

گزینه سوم با عنوان «فعالیت اخیر» است و تمام درخواست‌های هوش مصنوعی تولید شده توسط رایانه شخصی در هفت روز گذشته را فهرست می‌کند. همه این سه تنظیمات دائمی نیستند و مایکروسافت می‌تواند آن‌ها را تغییر داده، جمع کند یا به بخش‌های دیگر برنامه تنظیمات منتقل کند.

چند ارتقاء ویژگی دیگر با این ساخت Canary ارسال می شود، از جمله مدیریت حساب جدید در منوی استارت و بهبودهای فروشگاه مایکروسافت.

مدیریت حساب در منوی استارت

نماد نمایه اکنون نمای کلی مختصری از حساب مایکروسافت، خدمات مرتبط و برخی از تبلیغات را نشان می دهد. با کلیک بر روی هر گزینه، به صفحه حساب در برنامه تنظیمات هدایت می شوید.

مدیریت حساب جدید در ویندوز 11 - چیکاو

با این حال، این تغییر گزینه Lock را به منوی Power منتقل می کند در حالی که گزینه های سوئیچ کاربر و خروج از سیستم در پشت لیست کشویی پنهان هستند.

پیش از این، بخش «دستگاه‌های مدیریت‌شده» نیز در برنامه تنظیمات ظاهر می‌شد که همه دستگاه‌های متصل به حساب مایکروسافت شما را فهرست می‌کرد.

منبع windowslatest
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.