وان پلاس 13، اوپو Find X8 و ریلمی GT6 پرو باتری های 6000 میلی آمپر ساعتی دریافت می کنند

طبق شایعه جدیدی از چین، OnePlus، Oppo و Realme همگی دستگاه های پرچمدار بعدی خود را با باتری های 6000 میلی آمپر ساعتی تجهیز خواهند کرد. برای مدت بسیار طولانی 5000 میلی آمپر ساعت استاندارد عملا بوده است، اما اخیراً شاهد برخی از مدل ها تا 5400 میلی آمپر ساعت یا 5500 میلی آمپر ساعت بوده ایم و به نظر می رسد که این روند قرار است تا اواخر امسال ادامه یابد.

در آن زمان است که وان پلاس 13، اوپو فایند ایکس 8 و ریلمی GT6 پرو عرضه خواهند شد که همگی دارای سلول های 6000 میلی آمپر ساعتی هستند، در صورتی که این شایعه درست باشد.

این حرکت ممکن است وزن هر گوشی را افزایش دهد، بنابراین، همانطور که می گویند، شما مقداری برنده می شوید (طول عمر)، مقداری را از دست می دهید (سهولت کار). Find X8 باید در ماه اکتبر، درست پس از نشست Snapdragon که در آن کوالکام در حال رونمایی از Snapdragon 8 Gen 4 SoC است، رسمی شود.

جالب اینجاست که برخی شایعات قبلی بیان کرده‌اند که اسنپدراگون 8 نسل 4 به باتری‌های بزرگ‌تری نیاز دارد، زیرا نسبت به نسل قبلی خود تشنه‌تر انرژی خواهد بود. هسته های عملکرد CPU آن به 4.2 گیگاهرتز می رسد. بنابراین شاید با این گوشی‌ها عمر طولانی به دست نیاورید، اما در مقایسه با نسل قبلی صرفاً از دست نخواهید داد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.