آنر 90 5G جایزه Digit Best Buy 2023 را برای دوربین بی نظیر دریافت کرد

مدهاو شت، مدیرعامل HTech، با مهربانی جایزه Digit Best Buy 2023 را برای HONOR 90 5G دریافت کرد که توسط Vikas Gupta، یکی از بنیانگذاران و مدیر گروه 9 Dot 9 – شرکت مادر Digit، ارائه شد.

نکات برجسته

  • آنر 90 5G برنده جایزه Digit Best Buy 2023 در رده رقابتی داغ دوربین گوشی هوشمند شد.
  • این جایزه به دستگاهی تعلق می گیرد که بهترین نسبت قیمت به عملکرد را ارائه می دهد
  • آنر 90 5G عملکرد دوربین بسیار خوبی را با کسری از قیمت پرچمداران موجود در بازار به نمایش گذاشت!

هیچ گوشی دیگری به نسبت قیمت به عملکرد عالی آنر 90 5G نزدیک نشده بود، زیرا این گوشی هوشمند با عملکرد دوربین خود ما را شگفت زده کرد. آنر 90 5G با قیمت رقابتی 37999 روپیه، بسیار نزدیک به عملکرد پرچمداران دو یا سه برابر گران بود.

قابلیت‌های HDR آنر 90 در سناریوهای مختلف می‌درخشد و با ثبت جزئیات پیچیده در سایه‌ها و هایلایت‌ها، عملکردی استثنایی ارائه می‌دهد. محدوده دینامیکی در نور روز با چندین دستگاه پرچمدار رقابت می کند. تصاویر پرتره از HONOR 90 5G نیز مثال زدنی بودند و تشخیص لبه خوب و حفظ جزئیات را به نمایش گذاشتند. پاسخ شاتر نیز در شرایط نوری ایده آل تقریباً آنی بود.

در اینجا رتبه بندی ما از دوربین HONOR 90 5G در پارامترهای مختلف عملکرد آمده است:

آنر 90 5G بازگشت قابل توجهی را برای این شرکت نشان می‌دهد و بر تعهد آن به ارائه گزینه‌های اقتصادی مناسب برای کاربران تأکید می‌کند. این دستگاه گواهی بر تعهد آنر برای ارائه کیفیت با قیمت مقرون به صرفه است و آن را به یک بازگشت قابل توجه در بازار رقابتی گوشی های هوشمند تبدیل می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.