دیگر نگران ترسناک ترین ویژگی Galaxy S23 FE نباشید

تبلت های Fan Edition سامسونگ ممکن است دل هیچکس را به آتش نکشند، اما نمی توان در مورد گوشی های Fan Edition این شرکت چنین گفت. سری گلکسی اس FE بسیار چشمگیر است، که به این دلیل است که تقریباً همان تجربه پرچمدار گوشی های گلکسی اس غیر FE را که سامسونگ هر سال عرضه می کند، ارائه می دهد، بدون اینکه به کیف پول شما ضربه محکمی بزند.

من تا آنجا پیش می روم که بگویم هر گوشی Galaxy S FE با در نظر گرفتن قیمت های تهاجمی برای مدل های FE، مدل های غیر Ultra Galaxy S خود را بسیار زائد کرده است. حداقل، مدل‌های FE توجیه پرداخت هزینه اضافی برای کوچک‌ترین مدلی را که در سری گلکسی اس هر سال دریافت می‌کنید غیرممکن می‌کنند، مگر اینکه صفحه‌نمایش جمع‌وجور نیاز اصلی شما باشد.

خوب، حداقل این موضوع در مورد گلکسی اس 20 FE و گلکسی اس 21 FE صادق بود که به ترتیب حدود 6 و 12 ماه پس از سری گلکسی اس 20 و گلکسی اس 21 غیر FE عرضه شدند. چیزهایی که از آن به بعد تغییر کرده است. سامسونگ تصمیم گرفت هیچ گلکسی S22 FE را عرضه نکند و گلکسی S23 FE که اوایل این ماه عرضه شد دقیقاً آنطور که خیلی ها دوست داشتند شبیه گلکسی S23 غیر FE نیست.

انتخاب پردازنده ها دغدغه اصلی است. در حالی که Galaxy S20 FE و S21 FE از تراشه‌های مشابه Galaxy S20/S20+/S20 Ultra و S21/S21+/S21 Ultra استفاده می‌کردند، گلکسی S23 FE از تراشه‌های Exynos و Snapdragon بهره می‌برد – Exynos 2200 و Snapdragon 8 Gen 1. سال گذشته سری Galaxy S22 را تامین کرد.

اگر اسنپدراگون 8 نسل 2 که تمام پرچمداران 2023 سامسونگ را تامین می‌کند، چندان شگفت‌انگیز نبود، شاید این یک معامله بزرگ نبود. کوالکام با این یکی آن را از پارک خارج کرد و کمک کرد که سامسونگ امسال با تراشه‌های اگزینوس داخلی خود زحمتی نداد و تصمیم گرفت آن را برای سال 2024 رها کند.

یک گلکسی S23 FE که قیمت کمتری نسبت به سایر مدل‌های S23 داشته باشد و در عین حال دارای اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد، یک رویا به حقیقت پیوسته بود، اما قرار نبود. و بنابراین، ما یک Galaxy S23 FE مجهز به Exynos 2200 را در همه بازارها به جز ایالات متحده آمریکا، کانادا و چین دریافت می کنیم، جایی که به جای آن از Snapdragon 8 Gen 1 استفاده می شود.

Exynos 2200 دلیلی برای نگرانی در Galaxy S23 FE نیست

این موضوع شک و تردیدهای زیادی را برانگیخته است، زیرا نسخه‌های Exynos 2200 گلکسی S22، S22+ و S22 Ultra دارای مشکلاتی هستند و تراشه نیز بیش از یک سال از عمر آن می‌گذرد. اما آیا این واقعاً برای هر کسی که ممکن است به فکر خرید Galaxy S23 FE باشد نگران کننده باشد؟

پاسخ منفی است. همانطور که در تجربه عملی خود گفتیم، Exynos 2200 مشکلی ندارد، و ما می خواهیم آن را در اینجا تکرار کنیم. Galaxy S23 FE تجربه کاربری روانی را ارائه می دهد که بی شباهت به Galaxy S23، S23+ و S23 Ultra نیست و در استفاده روزمره، هیچ نشانه ای مبنی بر کمبود تراشه به هیچ وجه مشاهده نخواهید کرد.

در واقع، Exynos 2200 در Galaxy S23 FE در واقع سریعتر از Galaxy S22 است، حداقل در مورد عملکرد تئوری، همانطور که توسط بنچمارک های دستگاه نشان داده شده است. همچنین در اینجا خنک‌تر عمل می‌کند، زیرا Galaxy S23 FE، مانند سایر مدل‌های Galaxy S23، دارای سیستم خنک‌کننده بخار بزرگ‌تری برای اتلاف گرمای کارآمدتر است، که مخصوصاً زمانی که برای ساعت‌های طولانی بازی می‌کنید، مفید خواهد بود.

در بررسی آتی خود در مورد عملکرد گوشی با جزئیات بیشتری صحبت خواهیم کرد، اما اگر به دلیل اگزینوس 2200 فقط از زدن دکمه خرید خودداری می کنید، می توانیم به شما اطمینان دهیم که هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد و می توانید ادامه دهید و خرید خود را بلافاصله تکمیل کنید

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.