ایران تابا عاملیت فروش آیفون تصویری تابا الکترونیک

گروه ایران تابا از سال 1387 در زمینه فروش تجهیزات شرکت بزرگ تابا الکترونیک به مدیریت آقای مهندس میرمجیدی شروع به فعالیت کرده است. در کلیه سالهای فعالیت صداقت و ارائه خدمات عالی همراه با بهترین قیمت جزء اهداف این مجموعه بوده است. با گسترش حوزه دیجیتال مارکتینگ، در سال 1400 فروشگاه اینترنتی ایران تابا به آدرس irantaba.com راه اندازی شد. در حال حاضر  کلیه محصولات شرکت تابا الکترونیک در سایت ایران تابا  ارائه می شود.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

به جرات می توان گفت سایت ایران تابا جزء برترین و قوی ترین سایت های حوزه فروش آیفون تصویری بوده و امکانات و قابلیت های فراوانی را برای همیاری  مشتریان محترم فراهم کرده است.  هدف از راه اندازی سایت ایران تابا، گسترش شبکه فروش و توزیع محصولات تابا الکترونیک با سرعت زیاد و قیمت حداقلی برای تمامی هموطنان عزیز در سراسر کشور ایران است.

ما می خواهیم تمامی مشتریان محصولات آیفون تابا ، بتوانند محصولات مورد نظر خود را با خیالی آسوده از ایران تابا نماینده فعال شرکت تابا الکترونیک مستقر در قلب مرکز تجهیزات برقی کشور _ یعنی خیابان لاله زار تهران _ تهیه کنند.

خرید محصولات تابا از سایت ایران تابا 7 مزیت مهم برای شما خریدار محترم دارد:

  1. خرید محصولات تابا با بهترین قیمت موجود در بازار
  2. گارانتی واقعی شرکت تابا الکترونیک 
  3. ارسال سریع سفارش ها
  4. ارسال رایگان سفارش ها
  5. مشاوره و راهنمایی رایگان 
  6. توضیحات کامل محصولات
  7. فروش تخصصی کلیه محصولات تابا الکترونیک

در ادامه هر یک از مزایای خرید از ایران تابا را توضیح می دهیم:

خرید محصولات تابا با بهترین قیمت موجود در بازار

شما با خیالی آسوده می توانید قیمت سایت ایران تابا را با تمامی فروشنده های محصولات آیفون تصویری تابا مقایسه و سپس اقدام به خرید کنید. ایران تابا تمامی محصولات را به بهترین قیمت موجود در بازار قیمت گذاری کرده است. 

جهت آسودگی شما، در صفحه هر یک از محصولات گزینه ای به نام ” آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟ ” وجود دارد. در صورتی که فروشگاهی را سراغ داشته باشید که قیمت محصول مورد نظر شما در آنجا کمتر از قیمت سایت ایران تابا بود می توانید آن را به ما اعلام کنید تا برای شما بررسی کنیم.  

گارانتی واقعی شرکت تابا الکترونیک

تمامی محصولات شرکت تابا الکترونیک با گارانتی واقعی از شرکت تابا الکترونیک ارائه می شوند. هر یک از محصولات دارای برگه گارانتی مجزا است.  مدت اعتبار برخی از محصولات 36 ماهه و برخی دیگر 60 ماهه می باشد. 

ارسال سریع سفارش ها

در صورت خرید محصولات تابا از سایت ایران تابا، سفارش شما از بازه زمانی 3 الی 48 ساعت پس از خرید به دست شما می رسد. در حقیقت مدت زمان ارسال با توجه به محل دریافت کالا توسط شما و دفتر فروش ایران تابا واقع در خیابان لاله زار تهران حداقل 3 و حداکثر 48 ساعت زمان می برد.

البته قابل توجه است با توجه به اینکه ارسال ها در روزهای کاری ارسال می شود، روزهای تعطیل رسمی می تواند در زمان دقیق ارسال و دریافت کالا تاثیر گذار باشد. 

ارسال رایگان سفارش ها

ایران تابا پیشرو در ارائه محصولات تابا الکترونیک، کلیه سفارش هایی را که حداقل مبلغ تعیین شده در سایت را داشته باشند برای کاهش هزینه خریدارهای محترم به صورت کاملا رایگان ارسال می کند.  

مشاوره و راهنمایی رایگان

شما می توانید قبل از خرید هر مدل از محصولات آیفون تابا، از کارشناسان با تجربه ایران تابا جهت خرید کمک و مشاوره بگیرید. راه های ارتباطی تماس تلفنی و گفتگوی آنلاین جهت راهنمایی بهترین انتخاب با توجه به شرایط شما وجود دارد. پس از مشاوره با اطمینان خاطر از انتخاب خود، می توانید سفارش خود را در سایت ایران تابا نهایی کنید.

توضیحات کامل محصولات تابا

تمامی محصولات موجود در سایت با توضیحات کامل ، فیلم های آموزشی در سایت منتشر شده است. توضیحاتی که شاید در کمتر سایتی بتوانید با جزئیات بیان شده در سایت ایران تابا بتوانید مشاهده کنید.

علاوه بر این، ویژگی های هر محصول تابا به صورت یک جدول حرفه ای در قسمت توضیحات تکمیلی درج شده است و راهنمای خوبی برای سفارش شما عزیزان می باشد. 

فروش تخصصی کلیه محصولات تابا الکترونیک

لیست محصولات تابا الکترونیک که در سایت ایران تابا می توانید تهیه کنید عبارتند از :

  • پنل تصویری تابا
  • پنل صوتی تابا
  • قفل بازکن تابا
  • گوشی صوتی تابا
  • آیفون تصویری تابا
  • منبع تغذیه تابا 
  • جک درب پارکینگ تابا
  • ضبط دوربین مدار بسته تابا
  • دوربین مدار بسته تابا

در ادامه از مهم ترین ویژگی های خرید آیفون تابا می توان به چند نکته بسیار مهم اشاره کرد :

  1. بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز
  2. طراحی فوق العاده عالی با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز
  3. استفاده از قطعات با کیفیت بسیار عالی
  4. گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی شرکت تابا الکترونیک
  5. قیمت رقابتی نسبت به دیگر تولید کننده های های خارجی و داخلی

راه های ارتباطی با ایران تابا

جهت ارتباط و سفارش هر گونه از محصولات تابا الکترونیک می توانید به آدرس وب سایت www.irantaba.com مراجعه بفرمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.