مزایا و معایب اپل آیدی + اپل ایدی کارتی چیست؟

کارت‌‌ های اپل آیدی چی هستند؟

اپل آیدی کارتی چیست؟ برخی از افراد حساب‌های کاربری نامعتبری از اپل آیدی می‌سازند و در قالب کارت‌‌های زیبا به‌فروش می‌رسانند و آن را «اپل آیدی کارتی» معرفی می‌کنند. اول از همه: اپل آیدی کاملاً رایگان است و تمامی کاربران در سراسر دنیا می‌توانند آن را تهیه کنند. در صورتی که ساخت اپل آیدی را به دست اشخاصی دیگر بسپارید یا حساب اپل آیدی‌ای را از شخصی دیگر بخرید، اطلاعات شما در اختیار آن‌ها نیز قرار می‌گیرد و این موجب به‌خطر افتادن امنیت دستگاه شما می‌شود.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نکته جالب توجه این است که اپل آیدی کارتی تنها در کشورهایی همچون ایران که توسط آمریکا مسدود شده‌اند، مرسوم هستند و به‌فروش می‌رسند. فروشندگان چنین کارت‌هایی، یک سرور اختصاصی ایمیل را برای زمان مشخصی خریداری می‌کنند و با استفاده از آن، اپل آیدی‌های مختلفی می‌سازند و به‌فروش می‌رسانند. در نهایت هم آن سرویس را تمدید نمی‌کنند و اپل با شناسایی سرویس‌های غیر فعال، حساب‌های اپل آیدی را مسدود می‌کند و کاربران را به‌ دردسر بزرگی گرفتار می‌کند.

در روند ساخت اپل آیدی به روش اصلی باید اطلاعاتی شخصی همچون نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و سؤالات امنیتی‌ای را وارد کنید و این موجب شخصی‌سازی اپل آیدی‌تان خواهد شد؛ موضوعی که اپل‌ آیدی‌های کارتی از آن بی‌بهره هستند. در صورتی که اپل آیدی و اطلاعات آن را نداشته باشید یا فراموش کنید، حساب شما قفل شده و امکان بازیابی رایگان آن از طریق وب‌سایت اپل وجود ندارند.

پیش‌ نیاز اپل ایدی دسترسی و استفاده از سرویس ریکاوری، ایمیل‌های پشتیبان و سؤالات امنیتی است که با توجه به قفل شدن اپل آیدی‌های کارتی، امکان بازیابی وجود ندارد چراکه اطلاعات لازم از سمت شما وارد نشده است.

ساخت اپل آیدی بسیار کار آسانی است، دردسر چندانی ندارد و اطمینان و امنیت را برای شما به‌همراه خواهد داشت. در عین حال، خرید اپل آیدی کارتی نه‌تنها اقدامی عاقلانه نبوده، بلکه ممکن است شما را با مشکلات بسیاری مواجه کند و در صورت گم شدن یا فراموشی اطلاعات، دردسری بزرگ را برای شما به‌همراه داشته باشد. بنابراین منطقی است که به‌جای خرید چنین کارت‌هایی، خودتان دست به‌کار شوید و یک اپل آیدی شخصی‌ای برای خود بسازید.

بهترین ساعت‌ های هوشمند اپل

راهنمای خرید بهترین اپل واچ: اپل واچ ۷

اپل واچ ۷ بزرگ‌تر و بهتر از اپل واچ ۶ است؛ هرچند به میزان کمتر. علاوه بر تمام ویژگی‌های دیگر، نمایشگر تقریباً ۲۰ درصد بزرگ‌تر و حاشیه‌ها باریک‌تر شده‌اند و سریع‌تر از مدل قدیمی شارژ می‌شوند که تا حدودی عمر باتری متوسطی را که در طیف وسیعی از ساعت‌های اپل مشاهده می‌شود،‌ جبران می‌کند. در معیارهای دیگر، تفاوت چندانی احساس نمی‌شود.

طراحی شیک، قابلیت ارائه نوار قلب، ردیابی ورزش، دسترسی به Apple Fitness Plus (به واسطه اشتراک جداگانه)،‌ Apple Pay و همه چیزهای خوب دیگری که اپل واچ ارائه می‌دهد، همراه با قدرت فراوان. اگر اپل واچ ۷ را به عنوان گزینه‌ای برای خرید می‌بینید، احتمالاً بیشتر آن را برای نمایشگر خوب‌اش انتخاب می‌کنید که با افزایش اندازه، تعاملی بهتر برای کاربران به‌همراه داشته؛ بدون این که در وزن اپل واچ تأثیری به‌وجود بیاورد.

Apple Watch SE

شاید تعجب کنید که اپل واچ SE چرا از اپل واچ ۶ مقرون‌به‌صرفه‌تر و بهتر است  جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. و جز بهترین اپل واچ هست این ساعت از قیمتی پایین‌تر برخوردار است اما اپل واچ SE تمام ویژگی‌ها و قطعات اپل واچ ۶ را با قیمتی بهتر در اختیار کاربران قرار می‌دهد و خریدی به‌صرفه‌تر را به همراه دارد. این محصول دارای GPS، مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متری، مانیتور ضربان قلب، توانایی‌های عالی برای ردیابی تناسب اندام، نمایشگر مناسب و طراحی‌ است که باعث می‌شود حس پریمیوم‌تری را نسبت به برچسب قیمتی‌اش در اختیار شما قرار دهد.

اپل واچ SE همچنین دارای یک تراشه سریع Apple S5 است و ممکن است به اندازه اپل واچ ۶ قدرتمند نباشد و از روشنی نمایشگر کمتری برخوردار باشد، اما با توجه به قیمتی که به خود اختصاص داده، بهترین انتخاب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که تعادلی را میان قیمت و فناوری به وجود می‌آورد.

Apple Id  چیست؟

پاسخ به این سوال که اپل آیدی چیست؟ بسیار ساده است. هنگامی که از دستگاه‌ها یا سرویس‌های اپل استفاده می‌کنید، به اپل آیدی نیاز دارید تا همه چیز به درستی کار کند. در پاسخ به این سؤال که اپل آیدی چیست؟ (Apple ID چیست) ، می‌توانیم بگوییم که اپل آیدی شناسه‌ای است که اپل شما را با آن می‌شناسد، خریدهای شما را ردیابی می‌کند و هماهنگی را در بین تمامی دستگاه‌های اپل به‌وجود می‌آورد.

اپل آیدی دروازه‌ای برای دستگاه‌های اپلی شما است و اکانتی است که برای تمامی سرویس‌ها و دستگاه‌های اپل استفاده می‌کنید. در ادامه بخشی از کاربردهای اپل ایدی را شرح می‌دهیم:

  • همگام‌سازی اطلاعاتی همچون مخاطبان، عکس‌ها، فایل‌ها، پیام‌ها، فایل‌های پشتیبان و مواردی دیگر زمانی که سرویس iCloud فعال باشد.
  • شناسایی محل یک دستگاه گم شده با استفاده از سرویس Find My
  • خرید از App Store
  • خرید از Apple Store
  • استفاده از سرویس‌هایی همچون Apple Music، Apple Arcade و Apple TV+
  • فعال کردن گزینه Activation Lock برای گوشی‌های دزدیده شده تا به‌طور کامل قفل شوند.

اپل آیدی شما دروازه‌ای به تمامی اطلاعات شخصی شما است و ایده خوبی است که لایه‌های امنیتی بیشتری برای اکانت خود در نظر بگیرید. با استفاده از ویژگی Two-step Verification، از یکی از دستگاه‌های دیگر اپل یا شماره تلفنی دیگر برای تأیید هویت شما استفاده می‌شود تا پس از تأیید، بتوانید به اطلاعات مختلف و سرویس‌ها دسترسی داشته باشید. در این روش، یک کلید بازیابی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد تا در صورت گم شدن دستگاه اپل یا فراموش کردن رمز عبور، به حساب اپل آیدی خود دسترسی داشته باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.