عرضه ی گوشی گلکسی ای ۵۳ مجهز به ۵ جی سامسونگ قریب الوقوع به نظر می رسد

سامسونگ در هفته آینده گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس ۲۲ را معرفی خواهد کرد. اکنون گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که این شرکت غول دنیای فناوری کره ی جنوبی قصد دارد تا چند گوشی جدید دیگر از گوشی های سری ای خود را مانند گلکسی ای ۷۳ (Samsung Galaxy A 73 5G)، گلکسی ای ۵۳ (Samsung Galaxy A 53) و همچنین گوشی هوشمند گلکسی ای ۵۳ مجهز به ۵جی (Samsung Galaxy A 53 5G) را به احتمال زیاد تا پایان ماه جاری یعنی فوریه (بهمن – اسفند ماه ۱۴۰۰) یا در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۰ فروردین ۱۴۰۱) در بازارهای مختلف جهانی به‌ صورت رسمی عرضه کند. همراه چیکاو باشید.

در حال حاضر و پیش از عرضه مورد انتظار این گوشی های هوشمند،  گوشی هوشمند گلکسی ای ۵۳ اکنون در پلتفرم های  مختلف موفق به کسب تأییده های این پایگاه های داده شده است که از جمله می توان به گواهی NBTC و FCC که تاکنون مشاهده شده است، اشاره کرد.

گوشی سامسونگ گلکسی ای ۵۳ مجهز به ۵جی با شماره مدل SM-A536E/DS (دو سیم کارت) در سایت صدور گواهینامه NBTC مشاهده شده است. انواع نسخه های دیگر این گوشی هوشمند گلکسی سامسونگ با شماره ی کد SM-A536E/DS و SM-A536E (تک سیم کارت) در FCC نیز ظاهر شده اند که نشان از این موضوع دارند که سامسونگ قصد دارد این گوشی هوشمند را در پیکربندی های مختلف از قبیل میزان رم متفاوت، حافظه های ذخیره سازی متفاوت، و حتی احتمال داده می شود که با شبکه های موبایلی ۴جی و ۵جی و چه بسا تفاوت در بخش های دیگر نیز روانه ی بازار کند.

گوشی گلکسی ای ۵۳ مجهز به ۵ جی سامسونگ آبی - چیکاو

در حال حاضر فهرست FCC نشان می دهد که این گوشی هوشمند سامسونگ ممکن است با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی در بازارهای مختلف جهانی از دیگر مشخصاتی که در حال حاضر در فهرست مشخصات این گوشی کهکشانی سامسونگ ذکر شده می توان به قابلیت های دیگری اشاره کرد که نشان می دهد این دستگاه به ویژگی های ارتباطی مانند 5G، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث و NFC مجهز شده است.

گوشی هوشمند گلکسی ای ۵۳ مجهز به ۵جی سامسونگ که با پشتیبانی از شبکه ارتباطات نسل پنجم موبایلی یعنی ۵جی در بازار عرضه می شود، هفته گذشته در گواهی بلوتوث SIG مشاهده شد تا بتواند این گواهینامه را نیز دریافت کند. علاوه بر این به این نکته نیز می توان اشاره کرد که این اسمارت فون در ماه گذشته در گواهی TENAA چین مشاهده شد که از طریق فهرست مندرج در مشخصات این گوشی برای این پایگاه داده، تمام مشخصات آن فاش شد.

مشخصات گوشی هوشمند گلکسی ای ۵۳ مجهز به ۵جی سامسونگ بر اساس شایعات - چیکاو

 

  • مشخصات گوشی هوشمند گلکسی ای ۵۳ مجهز به ۵جی سامسونگ بر اساس شایعات

گوشی هوشمند گلکسی ای ۵۳ مجهز به ۵جی سامسونگ دارای صفحه نمایش ۶.۴۶ اینچی از نوع سوپر آمولد ( AMOLED) خواهد بود. صفحه نمایش این اسمارت فون  وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را ارائه خواهد داد. ضمن آن که همچنین گفته شده که این صفحه نمایش به احتمال زیاد از نرخ تازه سازی بالایی پشتیبانی می کند که باز هم بر اساس احتمالات ممکن شاید پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز یا ۱۲۰ هرتز برای تصویر باشد. گفته می شود که این گوشی به تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ سامسونگ ( Exynos 1200) مجهز شده است.

مشخصات گوشی هوشمند گلکسی ای ۵۳ مجهز به ۵جی سامسونگ بر اساس شایعات - چیکاو

این گوشی با 8 گیگابایت حافظه ی رم و  علاوه بر آن با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در دسترس کاربران و خریداران قرار خواهد گرفت. ضمن این که تا این لحظه پیکربندی دیگری از این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی داخلی نیز مسجل شده است. این مشخصات از برگه ی مشخصات مندرج در پایگاه داده ی تنا ( TENAA) به دست آمده است.

مشخصات گوشی هوشمند گلکسی ای ۵۳ مجهز به ۵جی سامسونگ بر اساس شایعات - چیکاو

به نظر می رسد که گوشی هوشمند گلکسی اس ۵۳ سامسونگ مجهز به ۵جی، برای تأمین برق مورد نیاز خود به یک باتری بزرگ و حجیم با ظرفیت۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی متکی باشد که در داخل بدنه ی آن قرار می گیرد. همچنی گفته شده که این باتری از سرعت شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می کند. در مورد سیستم عامل مورد استفاده ی این گوشی نیز گفته شده که گلکسی ای ۵۳ مجهز به ۵جی سامسونگ به احتمال زیاد از آخرین سیستم رابط کاربری اختصاصی سامسونگ One UI 4.x بهره می برد که بر روی سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا خواهد شد.

مشخصات گوشی هوشمند گلکسی ای ۵۳ مجهز به ۵جی سامسونگ بر اساس شایعات - چیکاو

گوشی هوشمند گلکسی ای ۵۳ مجهز به ۵جی سامسونگ در پنل پشتی از ماژول دوربین چهارگانه بهره ببرد که برای دوربین اصلی از یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی واید استفاده کند و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید به همراه یک حسگر ۵ مگاپیکسلی ماکرو برای عکاسی مینیاتوری و در نهایت یک سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق تصویر نیز دیگر حسگرهای موجود در این ماژول باشند که دوربین اصلی را یاری می کنند. این گوشی میان رده ی سامسونگ برای دوربین سلفی نیز گفته شده که از یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی که در داخل حفره ی هول پانچ بالای نمایشگر قرار می گیرد برای ثبت عکس های سلفی و انجام تماس های ویدیویی استفاده خواهد کرد.

گوشی هوشمند گلکسی ای ۵۳ مشکی - چیکاو

گمان می رود که گوشی هوشمند گلکسی ای ۵۳ مجهز به ۵جی سامسونگ در پیکربندی هایی مانند 6 گیگابایت رم بعلاوه ی ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی داخلی و همچنین ۶ گیگابایت حافظه ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی داخلی روانه ی ویترین فروشگاه ها شده و در دسترس کاربران قرار گیرد. از نظر رنگ بندی نیز گفته شده که این گوشی میان رده ی سامسونگ در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و نارنجی در بازارهای مختلف جهانی عرضه خواهد شد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.