گوشی هواوی میت ۴۰ جدید با تراشه دایمنسیتی ۱۰۰۰ مدیاتک عرضه خواهد شد

شرکت تی دی تک ( TD Tech) یکی از دارندگان مجوز سخت افزار هواوی است. این شرکت تاکنون یک تلفن هوشمند به نام تی دی تک ان ۸ پرو ( TD Tech N8 Pro) منتشر کرده است که می توان گفت این گوشی هوشمند درواقع همان گوشی هواوی نوا ۸ پرو دارای ۵جی ( HUAWEI nova 8 Pro 5G) برند هواوی است که اکنون تغییر نام داده شده است و از سوی شرکت دی تی تک در بازار عرضه شده است. شاید بر همین مبنا نیز هست که اکنون شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده است که می گوید این شرکت نسخه اختصاصی گوشی هوشمند هواوی میت ۴۰ ای ( HUAWEI Mate40E) را نیز به زودی تولید و روانه ویترین فروشگاه ها خواهد کرد. در حال حاضر جزئیات جالبی در مورد این گوشی هوشمند جدید این شرکت در اینترنت ظاهر شده است. همراه چیکاو باشید.

  • گوشی هوشمند در واقع همان گوشی هواوی نوا ۸ پرو دارای ۵جی است که تغییر نام داده شده است

به گفته یک کاربر که با نام 旺仔百事通 در شبکه اجتماعی بسیار معروف و محبوب در میان کاربران چین یعنی ویبو (Weibo) پستی را به اشتراک گذاشته که به نقل از سایت چینی ITHome)، گوشی آینده هواوی میت ۴۰ که از سوی شرکت TD Tech روانه بازار خواهد شد از پردازنده دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس مدیاتک ( MediaTek Dimensity 1000+) در بطن خود قدرت خواهد گرفت.

گوشی هوشمند در واقع همان گوشی هواوی نوا ۸ پرو دارای ۵جی است که تغییر نام داده شده است - چیکاو

به قول سایت ITHome این پردازنده مدیاتک نسبت به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام از عملکرد و قدرت پردازشی پایین تری برخوردار است. نکته  جالب در اینجا است که این کاربر در متنی که در ویبو به اشتراک گذاشته است از کلمه «هواوی میت ۴۰ ای» استفاده نمی کند.

در گزارش های قبلی که در دسترس قرار گرفته بود، نشان داده شده که این گوشی خاص دارای شماره مدل TDT-MA01 خواهد بود. علاوه بر این، این گوشی همچنین از شارژ سریع سیمی ۴۰ واتی نیز پشتیبانی می کند، اما شارژر مورد اشاره به همراه این دستگاه عرضه نمی شود. در ضمن خاطر نشان می شود که اخیراً یک ویدیو راجع به این گوشی هوشمند هواوی در شبکه اجتماعی تیک تاک ( TikTok) به اشتراک گذاشته شده است که حتی طراحی پشتی گوشی هواوی میت ۴۰ ای را نیز به نمایش می گذارد اما در پایین پنل پشتی این گوشی نام تجاری « TD Tech» قابل مشاهده است.

برچسب قیمتی و تاریخ عرضه گوشی هوشمند هوشمند تی دی تک ان ۸ پرو در بازار - چیکاو

  • برچسب قیمتی و تاریخ عرضه گوشی هوشمند هوشمند تی دی تک ان ۸ پرو در بازار

متاسفانه تاریخ عرضه این گوشی هوشمند همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و حتی در خبرهای فاش شده نیز هیچ اشاره ای به این موضوع نشده است و حتی مشخص نیست که این گوشی فقط در بازار چین در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت یا برای عرضه در بازارهای جهانی نیز تدابیری اندیشیده شده است . با توجه به این که داده هایی که در دسترس قرار دارند، این گوشی هوشمند حتی اگر رونمایی و معرفی نیز بشود باز هم نمی توان اطمینان داشت که چه تعداد از این دستگاه ها برای خرید آماده می شوند زیرا گوشی هوشمند تی دی تک ان ۸ پرو ( TD Tech N8 Pro) خیلی سریع فروخته می شود.

با این اوصاف، انتظار می رود که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی آینده هواوی یا برند تی دی تک، در دسترس قرار گیرد. ضمن این که، به هر حال بسیاری از کاربران همچنان مشتاقانه منتظر عرضه ی سایر محصولات هواوی با برند تی دی تک در بازار هستند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.