آموزش قدم به قدم حذف اکانت اینستاگرام

شاید شما به هر دلیلی تصمیم گرفتید تا اکانت اینستاگرامیتان را برای همیشه پاک کرده و از آن خداحافظی کنید. قبل از هر اقدامی باید بدانید که پس از حذف کامل اکانت، دیگر قادر نخواهید بود به هیچ طریقی حساب خود را بازگردانید. پس از دیلیت اکانت اینستاگرام شما دیگران قادر به مشاهده پیج شما، فالوور ها و… نیستند و رد پای شما برای همیشه و به صورت دائمی از بین می رود. پس قبل از هر کاری حتما فکر کنید چرا که هیچ راه بازگشتی نیست. همراه چیکاو باشید.

گاهی در سایت ها و یا اپلیکیشن ها مختلف تبلیغاتی با عنوان پاک کردن خودکار حساب دیده می شود. تمامی این تبلیغات دروغی بیش نیست و در بسیاری از مواقع افراد سودجو با بدست آوردن آیدی و رمز پیج شما، به دنبال هک حساب کاربری شماست.

ما در این مقاله سعی کردیم به بهترین شکل ممکن نحوه پاک کردن اکانت برای همیشه و به صورت دائمی در قالب آموزش گام به گام توضیح دهیم. از آنجایی که اکثر کاربر ها از گوشی تلفن همراه استفاده می کنند، ما سعی کردیم تا آموزش بستن حساب کاربری برترین شبکه اجتماعی سال 2020 را هم از طریق گوشی و هم از طریق کامپیوتر و یا لپت تاپ را به شما آموزش دهیم.

تفاوت دی اکتیو کردن با حذف اکانت چیست؟

اینستاگرام سعی کرده تا در راستای رضایت حداکثری کاربران امکانات متنوعی را برای کاربران فراهم آورد که در این امر موفق بوده است. از این رو امکانی را تحت عنوان دی اکتیو حساب کاربری (deactivate instagram) فراهم کرده است تا کاربرانی که قصد دارند برای مدتی از اینستاگرام فاصله گرفته و از دید سایرین پنهان شوند، حساب کاربری خود را غیر فعال کردند.

پس از غیر فعالسازی موقت حساب هر کاربری که آیدی شما را سرچ کند، هیچ نتیجه ای به او نمایش داده نمی شود. در این ویژگی اکانت برای مدتی محدود  غیر فعال می شود اما در دیلیت اکانت حساب کاربری برای همیشه پاک می شود. پس از آن دیگر امکان بازگردانی حساب وجود ندارد. ما مقاله ای به منظور آموزش دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام برای شما آماده کردیم که برایتان مفید خواهد بود.

نکته مهم: اگر تصمیم گرفتید در آینده مجددا از آیدی پیجی که قصد حذف آن را دارید استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم حتما قبل از حذف دائمی اکانت آیدی خود را تغییر دهید و سپس اقدام به حذف کنید. پس از حذف پیج دیگر آیدی آن قابل دسترس نیست و آیدی برای همیشه غیر قابل استفاده خواهد بود.

آموزش ویدیویی پاک کردن پیج برای همیشه

اگر وقت کافی برای خواندن مقاله را ندارید، ما ویدیویی را تهیه کردیم که با کمک آن قادر خواهید بود به راحتی اکانتتان را برای همیشه پاک کنید.

آموزش گام به گام بستن حساب کاربری در گوشی

از آنجایی که بیشتر کاربران اینترنت از گوشی موبایل استفاه می کنند، ما در ابتدا نحوه بستن حساب کاریری در گوشی را به شما آموزش می دهیم و سپس در کامپیوتر. در واقع حذف حساب کاربری اینستاگرام در گوشی و کامپیوتر تفاوت چندانی با یک دیگر ندارند. اما بخاطر نحوه نمایش مراحل در دستگاه های مختلف ممکن است برخی کاربران با مشکل مواجه شوند. به همین دلیل ما مراحل را در دستگاه های مختلف به صورت مجزا به شما آموزش می دهیم.

1. مسیر اول: در ابتدا باید بر روی لینکی که در پایین قرار داده ایم کلیک کنید. پس از لمس دکمه وارد سایت Instagram.com، بخش مربوطه خواهید شد.

برای حذف حساب بر روی این لینک کلیک کنید

مسیر دوم: شما می توانید با وارد شدن به اپلیکیشن اینستاگرام < بخش settings (تنظیمات) < بخش Help (راهنما) < بخش Help Center (مرکز راهنما)  < گزینه Managing Your Account (مدیریت حساب شما) < گزینه Delete Your Account (حذف اکانت شما) < بخش How do I delete my account (چگونه اکانت خود را دلیلیت کنم؟)  < سپس با کلیک بر روی عبارت برجسته آبی رنگ ” the Delete Your Account page  ” (حذف حساب خود) به بخش مربوطه وارد می شوید.

بر روی گزینه the Delete Your Account page کلیک کنید - چیکاو

نکته: اگر قبلا وارد در مرورگر گوشی وارد حساب اینستاگرام خود شدید، دیگر نیازی نیست مرحله دوم را طی کنید، شما مستقیما به مرحله 3 منتقل می شوید.

2. وارد پیجتان شوید. (دقت کنید که وارد همان پیجی شوید که قصد حذف آن را دارید. بسیاری از کاربران تصور می کنند که وارد یکی از اکانت های خود بشوند، به تمامی حساب ها دسترسی دارند در صورتی که چنین فرضیه ای درست نیست و موجب از دست رفتن پیج اصلیتان می شود.)

3. در صفحه باز شده باید دلیل حذف اکانتتان را با انتخاب یکی از گزینه ها در منوی بازشو توضیح دهید. پیشنهاد می کنم گزینه “something else” را انتخاب کنید.

دلیل حذغ اکانت اینستاگرامتان را در گوشی موبایل انتخاب کنید - چیکاو

Too busy/too distracting: اگر اینستاگرام روزانه وقت زیادی را از شما میگیرد بایستی این گزینه را انتخاب کنید. در این حالت به شما پیشنهاد می دهد که اپلیکیشن  را از روی گوشی خود برای مدتی پاک کنید و از حذف کامل اکانت خود خودداری کنید.

Want to remove something: اگر دلیل حذف حساب کابری شما به علت فعالیت هایی مانند کامنت، فالو و …. بایستی این گزینه را انتخاب کنید. در این حالت شما را به مطالعه چندین مقاله دعوت می کند که می تواند در حل مشکل به شما کمک کند.

trouble getting started: اگر کاربر جدید هستید و در کار کردن با برنامه به مشکل برخوردید و آشنایی در حد کافی با اپلیکیشن ندارید این گزینه را انتخاب کنید که در نهایت به شما پیشنهاد می دهد که چندین مقاله را مطالعه کنید.

privacy concerns: اگر در رابطه مسائلی که برای حریم خصوصیتان پیش آمده است و  می توانید این گزینه را انتخاب کنید. با این انتخاب  راهکار هایی را در قالب چند مقاله به شما توضیح می دهد.

created a second account: اگر دلیل حذف پیجتان ایجاد حساب اینستاگرامی دیگری است، این گزینه را انتخاب کنید. همچنین از شما می خواهد تا مطمئن شوید با اکانت درستی اقدام به حذف حساب کنید.

too many ads: با انتخاب این گزینه شما به اینستاگرام اعلام می کنید که علت حذف پیج شما به دلیل استوری ها و پست های تبلیغاتی زیادی است که نمایش داده می شود.

something else: اگر علت اقدام شما یکی از گزینه های ذکر شده نبود این گزینه را انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است که معمولا از این گزینه استفاده کنید.

4. پس از انتخاب دلیل حذف اکانت تان، باید پسورد خود را مجدد وارد کنید.

پس از انتخاب دلیل، پسورد پیجتان را وارد کنید - چیکاو

5. پس از اینکه پسورد خود را وارد کردید، بایستی دکمه قرمز رنگ پایین ” permanently delete my account ” که نمایش داده می شود را لمس کنید.

6. با کلیک بر روی دکمه قرمز رنگ، اینستاگرام برای بار آخر از شما سوال می کند که ” اکانت شما برای همیشه پاک می شود، آیا از ارسال درخواست خود مطمئن هستید؟ ” پس از کلیک بر روی گزینه بله یا قبول اکانت اینستاگرام شما برای همیشه پاک می شود.

چگونه حساب اینستاگرام را از طریق کامپیوتر حذف کنیم؟

قبل از آموزش باید بدانید همانطور که در بالا اشاره شد، حذف حساب کاربری چه در گوشی و چه در کامپیوتر تفاوت چندانی ندارد اما به دلیل تغییر در نحوه نمایش صفحات سایت ما تصمیم گرفتیم که با کمک تصاویر این مراحل را در کامپیوتر توضیح دهیم.

1. ابتدا از طریق لینکی که در پایین در قالب یک دکمه نمایش داده شده است، وارد سایت اینستاگرام شوید.

بر روی این دکمه کلیک کنید

2. پس از لمس دکمه بالا وارد سایت رسمی اینستاگرام می شوید. در اینجا از شما می خواهد یوزر نیم و پسور خود را وارد کنید. همانطور که در بالا اشاره شد، اگر در قبلا وارد اکانت خود شده باشید، با کلیک بر روی دکمه بالا به صفحه delete your account وارد می شوید.

در اینجا آیدی و پسورد خود را وارد کنید - چیکاو

3. در این صفحه، باید علت تصمیم خود را در قالب انتخاب یک گزینه از منوی بازشو توضیح دهید. در بالا تمامی گزینه ها توضیح داده شده است

علت پاک کردن حساب کاربریتان را در حالت کامپیوتر انتخاب کنید - چیکاو

4. پس از انتخاب دلیل خود، از شما می خواد تا یک بار دیگر رمز پیجتان را وارد کنید. این مرحله برای جلوگیری از سئو استفاده دیگران قرار داده شده است.

5. پس از وارد کردن رمزتان بایستی گزینه permanently delete my account به رنگ قرمز را لمس کنید.

پس از ورود رمزتان با کلیک برروی گزینه permanently delete my account حساب شما حذف خواهد شد - چیکاو

6. با لمس گزینه، یک بار دیگر از شما سوال می کند که از پاک کردن اکانت مطمئنید؟ با انتخاب بله حساب کابری شما برای همیشه حذف می شود.

نکات مهمی که باید قبل از حذف حساب کاربری اینستاگرامتان حتما بدانید - چیکاو

اگر قصد دارید که پیج خود را برای همیشه پاک کنید حتما قبل از حذف پیج خود نکاتی که در پایین ذکر شده است را کامل مطالعه کنید.

1. پس از پاک کردن حساب اینستاگرام دیگر به هیچ وجه امکان بازگردانی پیج وجود نخواهد داشت. پس قبل از هر چیزی ابتدا تمامی جوانب را بررسی کرده سپس اقدام به بستن حسابتان کنید.

2. حتما خودتان از طریق سایت اقدام به حذف پیج خود کنید. برخی از افراد و سایت ها برای دستیابی به ID و Pssword، به شما قول انجام این مراحل را می دهند.

3. برخی سایت ها و اپلیکیشن ها در قبال بازگردانی اکانت شما مبلغی پول از شما دریافت می کنند. همانطور که چندین بار اشاره شد، هیچ راهی برای بازگردانی پیج وجود ندارد، مراقب کلاهبرداران باشید.

4. اگر میخواهید برای مدتی اینستاگرام را کنار بگذارید پیشنهاد می کنم به جای پاک کردن برای همیشه ، پیج خود را دی اکتیو کنید و زمانی که شرایطتان مساعد شد، از پیج قبلی خود استفاده کنید.

5. هیچ روشی مبنی بر دیلیت اکانت با شماره تلفن وجود ندارد. در زمانی که قصد حذف دائمی اکانت اینستاگرام دارید، اگر شماره تلفن و ایمیل ست شده بر روی پیج اینستاگرامیتان را در آینده لازم دارید و تصمیم به ایجاد پیج جدید با این اطلاعات دارید حتما تغییر دهید.

اینستاگرام پس از حذف دائمی اکانت، برای حفاظت از حریم شخصی اجازه استفاده از این اطلاعات بر روی پیج جدید نمی دهد. این قانون بیشتر در مورد ایمیل صدق می کنید اما برای اطمینان بیشتر، شماره تلفنتان را نیز تغییر دهید و یا حذف کنید.

6. انجام تمامی مراحل بالا تنها از طریق سایت رسمی اینستاگرام انجام می شود.

سوالاتی که ممکن است برای شما نیز بوجود بیاید - چیکاو

سوالات متداول

1. چرا طی مراحل فوق با پیغام رمز شما اشتباه است رو به رو می شویم؟

خیلی از کاربران از نمایش پیغام “رمز شما اشتباه است” گلایه می کنند. اگر شما نیز به چنین مشکلی گرفتار شدید، در پایین نکاتی را ذکر کرده ام که با رعایت آن ها،مشکل شما برطرف می شود.

  1. ابتدا بایستی مطمئن شوید که رمز شما درست است.
  2. رمز خود را عوض کنید و برای طی کردن مراحل رمز ساده ای را قرار دهید.
  3. در هنگامی که در حال تعویض رمز خود هستید، ابتدا از آن کپی گرفته و سپس از نسخه کپی گرفته برای رمز جدید استفاده کنید و نهایتا از همین نسخه کپی برای “فیلد رمز” استفاده کنید.
  4. رمزی که برای اکانت قرار می دهید، به حروف حساس کوچک و بزرگ حساس است. پس در مراحل بالا، به آن دقت کنید.
  5. حتما در زمان تعویض رمزتان، حروف و اعداد را به انگلیسی وارد کنید. (برخی از کیبورد ها اعداد فارسی هستند. حتما آن را تغییر داده و از اعداد انگلیسی برای تعویض رمز استفاده کنید.)
  6. اگر چندین اکانت بر روی اپ اینستاگرام داید، حتما فرآیند تعویض رمز را بر روی مرورگر در اینستاگرام وب انجام دهید.

2. چگونه اکانت دیگران را حذف کنیم؟

برای حذف پیج دیگران بایستی حتما به یوزر نیم و پسورد آن دسترسی داشته باشید. ابتدا باید وارد حساب کاربری شده، سپس اقدام به حذف حساب کنید.

3. رمز خود را فراموش کردم!

شما با مراجعه به صفحه ورود به اینستاگرام، متن Forgot password را لمس کرده و با استفاده از روش هایی که اینستاگرام پیش روی شما می گذارد (ایمیل، شماره تلفن و…) اقدام به ارسال درخواست تغییر رمز کنید. پس از دریافت لینک از طریق شماره تلفن و یا ایمیل، رمز خود را تغییر دهید.

4. پاک کردن حساب بدون داشتن پسورد امکان پذیر است؟

خیر، حتی اگر از قبل در مرورگر وارد حساب کاربری خود شده باشید، برای جلوگیری از سو استفاده از شما می خواهد که مجددا پسورد را وارد کنید.

5. ایا پس از حذف دائمی پیام ها حذف میشود؟

بله، تمامی اطلاعات شما برای همیشه حذف خواهد شد.

6. هنوز دایرکت ها پاک نشده است. مشکل چیست؟

در زمانی که درخواست حذف را ارسال کنید، اینستاگرام مدتی درخواست شما را پردازش کرده و پس از آن حساب شما را حذف می کند. برای حذف کامل اکانت بایستی مدتی را صبر کنید.

امیدواریم که این مقاله برایتان مفید بوده باشد. در صورتی که سوالی و یا ابهامی دارید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. تمام تلاش خود را به کار میگیریم تا در اولین فرصت به سوال شما پاسخ دهیم.
4.8/5 - (60 امتیاز)
منبع delete account instagram
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

323 نظرات
  1. مازیار می گوید

    سلام
    من میخوام حذف کنم همش میگه رمز اشتباه هست

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      همین مقاله را مطالعه کنید.

    2. گودرزی می گوید

      حتما کیبورد تون فارسی هست

  2. قنبری می گوید

    سلام
    من یک پیج داشتم از دو سال پیش
    رمزش فراموشم شده
    یعنی خودش دیلیت شده یا هستش بعد از دو سال

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز
      ابتدا باید اکانت اینستاگرام خود را بازیابی کنید.

  3. فلاخی می گوید

    آیا بدون پسورد میشه پیجو حذف کرد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز. همراه چیکاو باشید.

    2. پریسا می گوید

      نه دیگه اصلا نمیشه اول رمز اینستاگرام رو بازیابی کن

  4. مبارکی می گوید

    چگونه اکانت اینستاگرامی که قبلا داشتم رو بازیابی کنم

    1. چیکاو می گوید

      سلام درود
      به مقاله زیر مراجعه کنید.
      آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام

  5. Mipo می گوید

    فرق دیلیت و دی اکتیو چیه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      همین مقاله را مطالعه کنید دوست عزیز به طور کامل توضیح دادیم.

  6. بهاره یعقوبی می گوید

    رفتم کافی نت گفتن 50 هزار تومان میگیرن انجام میدن
    اومدم خونه به کمک فیلم شما خودم انجامش دادم
    ممنونم از شما

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      موفق و پیروز باشید.

  7. فریدونی می گوید

    بعد از دیلیت پبام ها حذف میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز. با سایر آموزش های اینستاگرام همراه ما باشید.

  8. حسام می گوید

    ممنونم که به زبان فارسی هم گفتید
    فقط چند تا اشتباه تایپی دارید اصلاحش کنید
    ممنونم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از کامنت مفید شما متشکریم.
      با سایر آموزش های چیکاو همراه باشید.

  9. خدادوست می گوید

    سلام من 5 ساعت پیش پیجمو پاک کردم اما هنوز دایرکت هام پاک نشده.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز اگر با روش بالا انجام دادید مشکلی نیست و دایرکت های شما بعد از چند ساعت تا نهایتا دو روز پاک خواهد شد.

  10. Del می گوید

    اقا شما که انقد اینو خوب گفتین لطفا دیلیت اکانت اسکایپ رو هم بگیددد ?

    1. چیکاو می گوید
  11. Rostami می گوید

    من اول ویدئو آموزش شما رو دیدم بعد وارد سایت شدم و مقاله رو خوندم
    واقعا ویدئو خیلی عالی هست

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم. با سایر مقالات چیکاو در زمینه آموزش اینستاگرام همراه باشید.

  12. اهورا می گوید

    سلام
    من بعد از خوندن این آموزش منصرف شدم
    نمیخوام دیلیت کنم بلکه تصمیم دارم غیر فعالش کنم
    ممنون میشم روش غیر فعال کردنش رو توضیح بدید

    1. چیکاو می گوید
  13. آرمین می گوید

    من اینستا رو دیلیت کردم اما الان نمی تونم اکانت جدید بسازم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز چه مشکلی هست؟

  14. صدیقی می گوید

    چگونه با شماره موبایل دیلیت اکانت انجام دهیم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز امکان حذف با شماره موبایل وجود ندارد. مقاله را مطالعه کنید.

    2. سیدی می گوید

      مگه با شماره موبایل میشه اینستاگرام رو دیلیت اکانت کرد؟ یعنی بدون داشتن پسورد پیج میشه تنها با شماره موبایل دیلیت اکانت کرد؟

      1. چیکاو می گوید

        سلام دوست عزیز
        خیر، امکان این کار وجود ندارد.

  15. Donyaaa می گوید

    سلام
    روزتون بخیر
    ببخشید من میخوام پیجم رو دیلیت اکانت کنم میتونم دوباره با همین آیدی بسازم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز. اگر قصد دارید بعد از حذف حساب کاربری از آیدی خود استفاده کنید، بایستی از قبل از آیدی پیج خود را تغییر دهید.

  16. یعقوبی می گوید

    چرا سایت اینستاگرام باز نمیشه پس

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      کش مرورگر خود را پاک کرده و با فیلترشکن امتحان کنید.

    2. Paric.aaa می گوید

      VPN روشن کن.

  17. کیوان می گوید

    اسونه که خودت دیلیت کن امنیتش هم بالاتره

  18. zahra می گوید

    سلام میتونم برنامه delet account را دانلود کنم و acconut اینستاگرام را حذف کنم

  19. حشمتی می گوید

    میخوام دیلیت اکانت کنم رمز پیجم رو فراموش کردم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز از گزینه Forgot password استفاده کنید.

  20. عطایی زاده می گوید

    سلام ممنونم از مقاله خوب و کامل شما

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه مقاله برایتان مفید بوده است خوشحالیم. موفق و پیروز باشید.

  21. ابراهیم احترامی می گوید

    سلام از قبل باید فالور هامون رو ان فالو کنیم؟ پست هامون چی؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز بعد از پاک کردن تمام اطلاعات شما حذف خواهد شد.

  22. فروزنده می گوید

    ببخشید من میخوام به مدت یک ماه داخل اینستاگرام نباشم باید چکاری انجام بدهم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز شما می باست اکانت خود را دی اکتیو کنید. برای آموزش حذف موفقت اکانت خود به مقاله زیر سربزنید.
      آموزش حذف موقت اینستاگرام

  23. شکوری می گوید

    سایت اینستاگرام برای من باز نمی شود علت آن چیست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      با فیلتر شکن وارد سایت اینستاگرام شوید.

  24. شماعی زاده می گوید

    سلام اینستاگرام روزانه از من وقت زیادی میگیره و قصد دارم پاک کنم. لطفا آموزشش رو بگذارید

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      داخل همین مقاله آموزش دادیم.

  25. Zaris می گوید

    سلام
    آیا میشه با کامپیوتر هم انجام داد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز، همانطور که در مقاله گفته شد، شما از طریق کامپیوتر هم می توانید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید.

  26. نامجو می گوید

    بعد از دیلیت کسی می تواند به ما پیام بدهد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر .

  27. مسیحا می گوید

    لطفا آموزش حذف کامل اکانت دوم اینستاگرام رو بگید

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز داخل همین مقاله آموزش حذف اکانت اینستاگرام رو گذاشتیم ار همین روش می تونید استفاده کنید .

  28. فرحبخش می گوید

    سلام بعد از حذف نهایی کسی نمیتونه دیگه با ایدی قبلی من پیج بزنه و سو استفاده کنه از اسم و آیدی من؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز، آیدی پیج شما برای همیشه از دسترس خارج می شود .

  29. حمید می گوید

    سلام اگر دلیل حذف پیج ساختن یکی دیگه باشه باید از چه گزینه ای برای دیلیت اکانت استفاده کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام
      از گزینه created a second account استفاده کنید .

  30. شری می گوید

    سلام
    لطفا دیلیت اکانت فیسبوک رو هم آموزش بدین
    ممنونم

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      آموزش دیلیت اکانت فیسبوک

  31. حسن رضایی می گوید

    سلام من اومدم شرایط دیلیت اکانت رو خوندم اما پشیمون شدم قصد دارم پیجم رو دی اکتیو کنم. میشه راهنماییم کنید ??

    1. چیکاو می گوید
  32. Liana می گوید

    ممنونم از مقاله کاملتون
    ببخشید میشه اسنپ چت هم دیلیت اکانت کرد یا همین که از گوشیم پاک کنم برنامش رو کافیه؟
    سوال دومم هم این هستش که برنامه ویرایش عکس اندروید جایگزین اسنپ چت سراغ دارین بهم معرفی کنید؟

    1. چیکاو می گوید
  33. رمضانی می گوید

    بعد از حذف اکانت اینستاگرام نمی توان وارد اکانت شد اما هنوز دایرکت ها پاک نشده . لطفااا یه نفر به من بگه مشکل چیست ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      این مشکل برای خیلی از کاربران پیش می آید . در مقاله توضیح دادیم . مطالعه کنید .

    2. Mr._.r می گوید

      یکم صبر کن اوکی میشه.

  34. نامداری می گوید

    بسیار خوب
    لطفا دیلیت اکانت فیسبوک رو هم آموزش بدید

    1. چیکاو می گوید
  35. امیرمحمد می گوید

    سلام
    خسته نباشید
    ببخشید من قریب به یک ماهه که اکانت اینستامو دیلیت کردم اما همچنان دایرکت مسیج هام برای طرف مقابل هام حذف نشده و به صورت اینستاگرامر نشون داده میشه
    قبلنا اینطوری نبود ینی وقتی کامل دیلیت میکردی دایرکت هام نهایتاً ظرف چند هفته دیلیت میشد
    گفتم ببینم این جزو قوانین جدیده یا امکان داره که حذف بشه

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      طبق قوانین جدید اینستاگرام شما تا یک ماه بعد از دیلیت اکانت می توانید درخواست لغو دیلیت اکانت بدهید . در این بازه زمانی پیج شما از دسترس خارج می شود اما اطلاعات شما باقی می ماند بعد از این مدت زمان پیج شما برای همیشه حذف خواهد شد . موفق باشید .

  36. اژدری می گوید

    سلام. آیا حذف اکانت اینستاگرام بدون داشتن پسورد ممکن است؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز .

  37. خیرالله عصمتی می گوید

    سلام بعد از دیلیت اکانت کسی میتونه از إیدی من استفاده کنه یا خیر؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      خیر، هیچ شخصی دیگر نمی تواند از آیدی که دیلیت اکانت شده استفاده کند .

  38. ZM می گوید

    آیا روشی وجود داره که بشه پیام‌های دایرکت را که پاک کردیم دوباره برگرده دایرکت که بشه حذف دوطرفه زد که از گوشی طرف مقابل هم پاک شه؟؟ اگه راهی وجود داره ممنون میشم که زودتر بگید.

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      خیر متاسفانه امکانش نیست .

  39. Anita می گوید

    جناب با این روشی که گفتید برا من یه لینک ارسال میشه اما باز نمیشه

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      با وی پی ان امتحان کنید .

  40. ZM می گوید

    سلام ببخشید من یک هفته هست که دیلیت اکانت کردم که پیام اومد تایکماه دیگه اگه تصمیم داشتید پیجتون حفظ بشه اطلاع دهید وگرنه دیلیت میشه. چک کردم پیجم دیگه نیست ولی پیاما تو دایرکت فالورام هنوز هست. آیا پیاما بعداز یکماه پاک میشه؟؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      در اصل پیج شما دیلیت شده اما به مدت یک ماه فرصت هست که از دیلیت اکانت انصراف بدین و پیجتون رو برگردونید .
      بله بعد از 4 الی 5 روز تا نهایتا یک ماه تمام اطلاعات شما پاک خواهد شد .

  41. Mahroo می گوید

    رمز اینستاگرام رو فراموش کردم چجوری میتونم دیلیت اکانت کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام مهرو عزیز
      اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید .
      بعد از وارد کردن نام کاربری گزینه forgot your login details را انتخاب کنید .
      سپس مشخص کنید که رمز جدید از چه طریقی برای شما ارسال شود .

  42. آمنه ملک زاده رشیدی می گوید

    سلام. آیا من میتونم پیج اینستاگرام دیگران رو دیلیت اکانت کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      اگر پسورد پیج ایشون رو داشته باشید بله امکانش هست .

  43. من می گوید

    سلام ببخشید من دیلیت اکانت کردم اما کادر قرمز واسم نیومد و انگار دیلیت اکانتم نهایی نشد نوشت اکانت شما تا یک ماه دیگه دیلیت میشه چرا؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز ، اگر اکانت شما به درستی حذف شده باشد با پیام Your account has been removed. We,re sorry to see you go! رو برو خواهید شد .
      چه علتی برای حذه حساب انتخاب کردید؟ الان به پیجتون دسترسی دارید یا خیر ؟

  44. خالقی می گوید

    سلام. ممنونم از شما. لطفا درباره پاک کردن حساب تلگرام هم مقاله بنویسید. سپاس

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه این مقاله برای شما مفید بوده است خوشحالیم .
      آموزش مرحله به مرحله دیلیت اکانت تلگرام

  45. هانیه می گوید

    سلام. ببخشید من یه سوال دارم اگر میشه بهم جواب بدین. من تازه اکانت اینستاگرام رو دیلیت اکانت کردم. دیگه خودم نمیتونم وارد اکانتم بشم اما هنوز اطلاعاتم برای بقیه موجود هست. میشه در این مرحله پیجم رو برگردونم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز . امکانش نیست . الان اکانت شما از دسترس خارج شده و نهایتا تا چند روز آینده تمام اطلاعات شما پاک خواهد شد .

  46. Tt می گوید

    دیلیت اکانت اینستا پیامها حذف میشود؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز . بعد از حذف اکانت دایرکت های شما پاک می شود .

  47. خلاصه می گوید

    سلام من یک ساعت پیش اکانت اینستاگرام روی گوشی اندروید رو دیلیت کردم. اما الان از طریق مرورگر که اکانتم رو سرچ میزنم هستش. اما هر چقدر تلاش میکنم نمیتونم وارد الانتم بشم. مشکل از چیه.

  48. زهرا فیضیان می گوید

    سلام. روزبخیر. من اینستاگرامم رو با همین روش دیلیت اکانت کردم اما الان نمیتونم با همون شماره اینستا نصب کنم. علتش چی هست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز باید کمی بیشتر صبر کنید تا این امکان برای شما فراهم بشود . همچنین شما می توانید با ایمیل ، اکانت اینستاگرام بسازید و سپس شماره خود را به اطلاعات کاربری خود اضاف کنید .
      ساختن ایمیل جدید

  49. شکاری می گوید

    سلام ببخشید من یک مشکل اساسی دارم، بعد از حذف نمی تونم وارد اکانت بشم اما هنوز دایرکت ها پاک نشده. مشکل چیه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز ، اگر مراحل رو درست انجام داده باشید مشکلی وجود ندارد ، و نهایتا تا 3 الی 4 روز دیگر تمام اطلاعات شما پاک می شود .

  50. روزبه می گوید

    سلام. من اکانتم رو دیلیت کردم. الان کسی نمیتونه از آیدی من با نام من سواستفاده کنه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز زمانی که دیلیت اکانت می کنید آیدی شما برای همیشه از دسترس خارج میشه .

  51. شاهین می گوید

    عالی هست. خسته نباشید

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      متشکرم دوست عزیز .

  52. محمدحسن می گوید

    سلام من سه تا اکانت با یک ایمیل دارم. اور یک اکانتم رو پاک کنم اونهام پاک میشن؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیزم شما باید برای هر پیج اینستاگرام حتما یک ایمیل و شماره موبایل اختصاصی داشته باشید . اگر یوز نیم و پسورد تمام اکانت هاتون رو دارید مشکلی پیش نمیاد . اما توصیه میکنم هر چه سریع تر برای هر اکانت اینستاگرام خود یک ایمیل اختصاصی در نظر بگیرید تا در آینده دچار مشکل نشوید .

  53. Sara می گوید

    سلام من یک هفته است که دیلیت زدم ولی هنوز پیام های دایرکتم برای دوستام هست من چیکار کنم اصلا پیام های دایرکت پاک نشده

  54. Sara می گوید

    سلام من یک هفته است که دیلیت زدم ولی هنوز پیام های دایرکتم برای دوستام هست من چیکار کنم

  55. الهه اسکندرنیا می گوید

    سلام. برای حذف موقت اکانت اینستاگرام باید چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز برای حذف موقت اکانت اینستاگرام باید پیج خود را دی اکتیو کنید .
      ما در سایت چیکاو آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام همراه با فیلم آموزشی را برای شما آورده ایم . شما به کمک لینک زیر به مقاله آموزش مرحله به مرحله دی اکتیو اینستاگرام دسترسی خواهید داشت .
      https://chikav.ir/1399/06/01/how-to-deactivate-instagram/

  56. سهیلا خاوری می گوید

    سلام من رمز اینستاگرامم رو یادم رفته از قسمت فورگت پسورد هم نمیتونم بازیابی کنم. لطفا راهنماییم کنید که باید چیکار کنم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای بازیابی رمز اینستاگرام به لینک زیر مراجعه کنید دوست عزیز .
      https://chikav.ir/1399/06/24/instagram-password-recovery/

  57. نسیم می گوید

    سلام ببخشید ۴روز گذشته و هنوز پیاما از دایرکت پاک نشده همینجوری که گفتید دیلیت زدم سرچ میکنم بالا نمیاره ولی پیاما هنوز تو دایرکت هست

  58. محمدامین می گوید

    سلام. بعد از دیلیت کل پیام های دایرکت هام پاک میشن؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز .

  59. سارا رئیسی می گوید

    سلام. روز بخیر. لطفا دیلیت اکانت تلگرام رو هم بگین

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای آموزش دیلیت اکانت تلگرام به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1398/11/23/delete-telegram-account/

  60. کوثر می گوید

    سلام. سریع ترین روش برای Delete چیه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      همین روشی که گفته شده سریع ترین راه هست .

  61. نسیم می گوید

    سلام بعد از دیلیت حتی فتا هم نمیتونه پیجو برگردونه؟وقتی هنوز بعد ۳روز پیاما تو دایرکت با آی دیه کاربر اینستا موجوده؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز به دلیل شرایط ایران فکر نکنم امکانش باشه . در ضمن هیچکس بجز شرکت اینستاگرام به سرورش هاش دسترسی نداره و فکر کنم غیرممکن باشه . میتونید به اینستاگرام ایمیل بزنید .

  62. Mahboobe Najafi می گوید

    سلام چند روز بعد از انجام مراحل بالا اطلاعات ما به طور کامل از بین میره؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بین 3 الی 4 روز .

  63. E.l.i می گوید

    چجوری اکانت اینستاگرام دیگران رو حذف کنیم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای اینکار شما باید اول وارد اکانت اونها بشید بعد دیلیت کنید . یعنی نام کاربری و رمزعبور نیاز دارید .

  64. اسکندری می گوید

    سلام من اینستاگرام اندروید فارسی دارم. میخوام دیلیت اکانت کنم. همه چی خوب پیش میره تا زمانی که وارد سایت اینستاگرام میشم. نمیدونم چرا یه صفحه مشکی نشون میده.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز به دلیل فیلترینگ هست از وی پی ان استفاده کنید .

  65. ? می گوید

    عالی بود مخصوصا فیلم ??

  66. ماهگل می گوید

    سلام لطفا آموزش پاک کردن با کامپیوتر رو هم بگین

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      ماهگل عزیز، به طور کامل داخل مقاله توضیح دادیم . شما دقیقا با کدوم قسمت مشکل دارید تا من توضیح بدم برای شما .

  67. Zakiehshaldou می گوید

    سلام
    من ۶ روزه که دلیت اکانت کردم
    ولی هنوز پیام‌ها سر جاشون هستن و اکانت با عنوانو اینستاگرامر تو سرچ میاد
    میدونید دلیلش چیه ؟
    وقتی میخوام وارد صفحع بشم اینستاگرتم بهم یه پیام میده که صفحه شما در حال دلیت شدن هستن تا ۲۹ نوامبر فرصت دارید که درخواست بدید برگرده. در غیر این صورت اطلاعات‌تون برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد.
    یعنی پاک شدن کامل صفحه قراره تا ۲۹ نوامبر طول بکشه ؟

  68. کشاورز می گوید

    سلام من رنز پیجم رو یادم رفته نمیتونم بازیابی کنم پسوردم رو. لطفا بهم آموزش بدین برای بازیابی پسورد اینستاگرام چه راه حل هایی هست. اخه من حتما باید پیجم رو دیلیت اکانت کنم.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز برای آموزش بازیابی پسورد اینستاگرام به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/06/24/instagram-password-recovery/

  69. محدثه می گوید

    سلام ایا پیج اینستا بعد از دیلیت اکانت دائم قابل بازگردانیست؟؟؟

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      خیر، بعد از اینکه اکانت خودتون رو دیلیت کنید، برگرداندن پیج غیر ممکن است.

  70. Erfane می گوید

    قلمت عالیه جناب پورمحمد

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      متشکرم دوست عزیز . موفق باشید .

  71. roni می گوید

    سلام. من پیج اینستاگرامم رو پاک کردم. الان میخوام با همون آیدی قبلی پیج جدید بسازیم اما اینستاگرام ازم قبول نمیکنه. پیج من به طور کامل پاک شده ولی اجازه نمیده از اون آیدی استفاده کنم…

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      زمانی که یک پیج دیلیت اکانت بشه آیدی برای همیشه از دسترس خارج میشه و دیگه هیچکس نمیتونه ازش استفاده کنه .

  72. من می گوید

    سپاس ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید .

  73. فاطمه می گوید

    ممنونم عالی بود

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید .

  74. ❣️ می گوید

    ?❣️

  75. یاسر می گوید

    سلام. من دوتا اکانت اینستاگرام دارم. یکیش رو با توضیحات شما دیلیت کردم اما از لیست اکانت هام پاک نشده. چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      قاعدتا باید خارج بشید اما اگر نشدید از قسمت تنظیمات پیج گزینه Log Out رو انتخاب کنید .

  76. armisa می گوید

    salam mamnon az matlabe khobeton. bad az delet kardane account instagram dige chat haye direct namayesh dade nemishe??

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بعد از انجام مراحل بالا به مدت چند ساعت تا نهایتا 3 الی 4 روز تمام اطلاعات شما و همچنین دایرکت های شما پاک خواهد شد .

  77. محمودی می گوید

    سلام. روزتون بخیر. تفاوت دیلیت اکانت کردن با دی اکتیو کردن چیه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز دیلیت اکانت حذف دائم و همیشگی اینستاگرام می باشد . شما بعد از انجام این مراحل امکان بازیابی پیج خود را ندارید .
      دی اکتیو کردن به منظور غیر فعال کردن موقتی اکانت شماست. در این حالت قادرید برای مدتی معلوم اکانتتون رو دی اکتیو کنید و دوباره اکتیو کنید و تمام اطلاعات شما بدون هیچ تغییری باقی میمونه .

  78. elena می گوید

    سلام. من دو ساعت پیش پیجم رو دیلیت اکانت کردم. دیگه پیجم دیسیبل شده و نمیتونم وارد شم. اما چت ها و دایرکت های اینستاگرامم از داخل گوشی دوستانم پاک نشده. چیکار کنم؟ دیگه نمیتونمم وارد پیجم بشه. لطفا راهنماییم کنید. پیشاپیش مچکرم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      نهایتا تا 3 الی 4 روز دیگه تمام اطلاعات شما حذف میشه .

  79. راضيه فتحی می گوید

    سلام من اکانت اینستاگرامم رو دیلیت کردم. ممنونم از توضیحات کاملتون. میشه آموزش نصب اینستاگرام جدید هم مقاله بذارین درباریش؟! ?

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      ممنون از نظر دلگرم کننده شما. روند نصب اکانت جدید بعد از حذف همانند قبل است. شما می تونید برای نصب اینستاگرام جدید از لینکی که در پایین قرار داده استفاده کنید.
      https://chikav.ir/1399/07/13/instagram-installation-tutorial/

  80. Omid می گوید

    سلام چجوری پسورو اینستاگرامم رو بازیابی کنم؟

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام وقت بخیر
      اگر پسورد خودتون رو فراموش کردید، حتما مقاله بازیابی رمز اینستاگرام را مطالعه کنید. در این مقاله به صورت کامل به موضوع پرداخته شده است

  81. Amin می گوید

    سلام من پیجم رو دیلیت اکانت کردم. الان به اطلاعاتم نیاز دارم. میتونم بازیابی کنم پیجم رو؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر متاسفانه امکانش نیست .

  82. صنم می گوید

    سلام. وقت بخیر. ممنوم از سایت خوبتون. بعد از پاک کردن اکانت چت های دایرکت حذف میشن یا خیر؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله اطلاعات شما به طور کامل پاک می شود .

  83. حسنی می گوید

    دلیت اکانت اینستا با حذف دائمی فرق میکنه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز

  84. s.bjk می گوید

    سلام. منم همین مشکل رو داشتم نمیدونم چرا واقعاااا کلافه شده بودم بیخیال شدم . بعد از 24 ساعت امتحان کردم خود ب خود مشکلم حل شد. فکر کنم خود سایت اینستاگرام قاطی داره یکم

  85. N.f.s می گوید

    سلام. بعد از دیلیت اکانت کردن پیج اینستاگرام تکلیف لایک هام چی میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      همه اطلاعات پیح شما بعد از دیلیت اکانت از بین می روند .

  86. سمیه می گوید

    سلام. من میخوام یه مدت داخل اکانت اینستاگرام نباشم اما بعدا پیجم رو داشته باشم. باید چیکار کنم؟ یعنی نمیخوام پیجم به طور دائم پاک بشه

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز شما میبایست پیجتون رو دی اکتیو کنید تا قابل بازگشت باشه .
      برای آموزش دی اکتیو کردن پیح اینستاگرام به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/06/01/how-to-deactivate-instagram/

  87. ارمان سلیمی می گوید

    سلام خسته نباشید من با روش شما دیلیت اکانت کامل کردم ولی هنوز پیج هست و فقط پستا و استوریا پاک‌شده و از پیج هم خارج شده.
    و وقتی هم میخام وارد شم دوباره میگه شما درخواست حذف این پیج را داده اید و‌نمیتوانید وارد شوید.
    حذفش کردم و حذف نشده تورو خدا کمکم کنید❤❤??

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز 3 الی 4 روز طول میکشد تا تمام اطلاعات شما برای همیشه پاک شود . اگر طبق روش بالا انجام داده باشید، مشکل به وجود نمی آید .

  88. Nava می گوید

    سلام. منیه پیج داشتم قبل از دیلیت اکانت کردن اومدم آیدیم رو تغییر دادم تا بتونم با همون آیدی قبل پیج جدید بسازم. دو روز پیش دیلیت اکانت کردم و به طور دائم پیجم از دسترس خارج شده. حالا هر چی میخوام با آیدی قبلی پیج جدید اینستاگرام اندروید نصب کنم نمیشه. همش ارور میده و قبول نمیکنه.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز زمانی که شما آیدی پیج خود را عوض می کنید به مدت 14 روز برای شما در حالت رزرو می ماند و شخص دیگری نمی تواند در این مدت از نام کاربری شما استفاده کند . بنابراین شما باید به مدت 14 روز صبر کنید .

  89. سوفیا می گوید

    سلام
    من با همین آموزشی ک گفتید پیجم رو دلیت کردم
    الان حدود دوماه ک میگذره من کنجکاو شدم و لاگین کردم ولی نوشته بود این پیج قوانین اینستا رو رعایت نکرده و دیسیبل شده
    این چیزی ک گفته طبیعیه یا فقط واسه من اینجور میگه ؟

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      بله اگر طبق همین آموزش پیش رفته باشین اکانت شما به صورت کامل پاک شده است. پس از حذف حساب کاربری احتمال دارد پیغام های متفاوتی به شما نمایش دهد. این پیغام ها ممکن است با انتخاب دلیل های متفاوت برای حذف اکانت، متفاوت باشد. اما از این بابت اطمینان داشته باشید که اکانتتان برای همیشه پاک شده است.

  90. T می گوید

    سلام وقتی دی اکتیو کنم لایک هام و پست هام چی میشن؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بعد از انجام مراحل توضیح داده شده، در عرض 3 الی 4 روز، تمام اطلاعات مربوط به اکانت شما برای همیشه پاک خواهد شد .

  91. O می گوید

    عالی بود ??

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم .

  92. ارغوان می گوید

    سلام من میخوام پیجم رو دیلیت کنم با همین روشی که گفتین انجام دادم اما وقتی مراحل رو انجام میدم میرسم به یم صفحه مشکی و پیجم دیلیت نمیشه

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      کش مرورگر خود را پاک کنید .
      اتصال اینترنت خود را بررسی کنید .
      مقاله را با دقت بخوانید و مراحل را گام به گام انجام دهید .

  93. حامد می گوید

    سلام من با روشی که گفتین دیلیت اکانت کردم. الان میخوام حسابت اینستاگرام جدید بسازم. بهم اجازه نمیده میگه اکانت دارم با شمارم ولی من اکانتمذرو پاک کردم و از دسترسم خارج شده. اپلیکیشن اینستاگرام هم پاک کردم کامل ولی نه یادمه قبلا چحوری اینستاگرام نصب کردم نه بهم اجازه میده اصلا نمیدونم چیکار کنم تو رو خدا کمکم کنید. ???

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      باید مدت زمان بیشتری صبر کنید تا بتونید دوباره با شماره قبلیتون اینستاگرام نصب کنید . در حال حاضر می تونید با ایمیل پیج جدید بسازید و بعدا شماره موبایلتون رو هم وارد کنید .
      برای ساختن ایمیل جدید به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/07/12/create-email/
      برای آموزش ساختن اکانت جدید و نصب اینستاگرام نیز می توانید به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/07/13/instagram-installation-tutorial/

  94. معصومه می گوید

    سلام از چه مرورگری استفاده کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      شما با هر مرورگری دیلیت اکانت رو انجام بدین روشش مشابه آموزشی هست که خدمتتون ارائه شده .

  95. نعمت اللهی می گوید

    سلام. من با روشی که گفتین اینستام رو دیلیت کردم. الان به اکانتم دسترسی ندارم. اما سرچ که میزنم آیدیم میاد ک. هنوز هستش. چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      نهایتا پس از 3 الی 4 روز تمام اطلاعات حساب شما پاک می شود .

  96. قلی خانی می گوید

    کاملا مفید و کاربردی بود ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

    2. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم .

  97. ebrahim می گوید

    سلام. من میخوام دیلیت اکانت کنم اکانت اینستاگرامم رو اما رمزم رو فراموش کردم. ایمیلی که باهاش پیج رو ساختم ندارم اما شماره موبايلم هست. میشه راهنماییم کنید. ممنون میشم ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از قسمت تنظیمات اینستاگرام گزینه Security را انتخاب کنید . از بخش Password قسمت forgot password بزنید . بعد انتخاب کنید که پسورد برای شما ایمیل بشه یا اس ام اس .

  98. Toran می گوید

    سلام. من میخوام اکانت اینستاگرام اندرویدم رو دیلیت کنم. این اکانت روی کامپیوترمم هست. اگر با گوشی دیلیت کنم کافیه برای نسخه اندروید و وب اینستاگرام؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      شما زمانی که پیجتون رو دیلیت اکانت کنید از روی تمام دستگاه ها دیلیت میشه .

  99. A می گوید

    اره منم همینطور. چند تا پیج داشتم کلی ازم وقت میگرفت ? بالأخره اکانت های اضافیم رو دیلیت اکانت کردم ?

  100. من می گوید

    سلام من زبانم ضعیفه. چموری ایمیل انگلیسی بزنم ب اینستاگرام؟ ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای این منظور  به مقاله مترجم گوگل چیست مراجعه کنید .

  101. تینا می گوید

    سلاااااااام….خسته نباشی پسر خوب✌
    من‌وقتی log میزنم و وارد اینستا میشم رمز میزنم درسته اماااااااا میرم که اکانتم و واسه همیشه حذف کنم میگه رمزت اشتبااااس از طریق ایمیل هم عوض کردم ولی میگه اشتباس چرااااااااا اخه?

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      اگر رمزتون رو عوض کردید و هنوز با مشکل مواجه هستین حتما به نکاتی که در پایین می نویسم توجه کنید. مطمئنا مشکل شما حل خواهد شد.

      1. مطمئن شوید رمز شما درست است.
      2. رمز خود را عوض کنید و رمز ساده ای را برای آن انتخاب کنید. پس از حذف اکانت دیگران به حساب شما دسترسی نخواهند داشت.
      3. در هنگامی که رمز خود را تعویض می کنید، پس از وارد کردن رمز خود در فیلد ها، قبل از کلیک بر روی دکمه Done حتما رمز خود را کپی کنید و یا از قبل کپی کرده و در فیلد تغییر رمز اینستاگرام وارد کنید.
      4. رمزی که برای اکانت قرار می دهید به حروف بزرگ و کوچک حساس است. پس در مراحل حذف حساب اینستاگرامتان نسبت به وارد کردن آن دقت نماید.
      5. حتما در زمان تعویض رمزتان، عدد ها و حروف را به انگلیسی وارد کنید.
      6. اگر چندین اکانت بر روی اپ اینستاگرام دارید، پیشنهاد میکنم فرآیند تعویض رمز اینستاگرام را در مرورگر ” اینستاگرام وب ” انجام دهید.

      امیدوارم موفق و پیروز باشید. در صورتی که مشکل شما برطرف شد خوشحال میشیم نکته ای که باعث رفع مشکلتون شد، با ما و کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

  102. Mkn می گوید

    چون فیلتر شکنت روشن نیست سایت اینستا لود نمیشا واست.

  103. نوروزی می گوید

    ادمین جان من حدود 6 ماه پيش پیج اینستاگرام اندروید خودم رو دیلیت کردم. الان با یک هکر صحبت کردم میگه یه مبلغی پول میگیره و پیجم رو بر میگردونه. به نظرتون چنین چیزی ممکنه یا خیر؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز گول این آدم های سودجو رو نخورید . هیچ روشی برای برگشت پیج اینستاگرامی که دیلیت کردین وجود نداره .

  104. S می گوید

    جناب این فیلمی ک گذاشتین خ خوبه. امکان دانلودش نیست بفرستم برای یکی از دوستام ?

  105. M می گوید

    ن بابا هیچ اپلیکیشن معتبری نیست. خودتون انجامش بدین راحته. ریسکشو نکنید اطلاعاتتون رو دست کسی ندید

  106. شادمان می گوید

    سلام. کسی میدونه چرا سایت اینستاگرام واسم باز نمیشه؟ با مرورگر کروم و فایرفاکس امتحان کردم لود نمیشه اصلاااا

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      با فیلتر شکن امتحان کنید .

  107. ساسان می گوید

    سلام من قبلا اکانت اینستاگرامم رو پاک کردم هبچ راهی برای برگشتش نیست؟ ایمیل و یوزر و پسوردش رو دارم…

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر بعد از انجام مراحل امکان بازیابی و بازگردانی پیج وجود ندارد .

  108. هدی می گوید

    سلام بعد از چند روز پیجم ب طور کاملا پاک میشه

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      پاک شدن پیج اینستاگرام به طور کامل از چند ساعت تا 3 الی 4 روز متغیر است .

  109. FK می گوید

    سلام من رمز پیجم رو دارم باز هم برای دیلیت اکانت ب ایمیل نیاز دارم یا خیر؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      خیر اگر رمز پیجتون رو دارید به ایمیل نیاز ندارید .

  110. mohsen می گوید

    من چند سال پیش چند تا اکانت داشتم که رمزشون رو یادم رفته نمیتونم واردشون بشم به همین نمیدونم با ایمیل ساختم یا شماره. چیکار کنم چجوری حذف کنم اکانت هام رو؟!

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      برای دیلیت اکانت باید پسورد خود را بازیابی کنید تا متوجه شوید لینک پسورد جدید به کدام ایمیل یا شماره موبایل شما ارسال می شود . برای آموزش بازگرداندن پیج اینستاگرام به مقاله آموزش بازیابی رمز اینستاگرام مراجعه کنید .

  111. samira می گوید

    جناب من تا الان دو تا پیج زدم ک جفتش پریده بدون اینکه دیلیت اکانت کنم. چیه جریان؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای یافتن دلیل ریپورت شدن پیج خود به مقاله آموزش رفع بلاک و ریپورت اینستاگرام مراجعه کنید تا به اصطلاح پیجتون نپره .

  112. ayda می گوید

    عاقا پیجم رو هک کردن نمیتونم دیلیت اکانت کنم چجوری میتونم ب پیجم دسترسی داشته باشم؟ کمک کنید لطفاا

    1. چیکاو می گوید
  113. fariba می گوید

    جناب با همین روش هایی ک گفتین پیجم رو دیلیت کردم دیگ ب پیجم دسترسي ندارم ولی سرچ میکنم آیدیم میاد بالا با همون تعداد پست و فالوری ک داشتم. چیکاررر کنممم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      دوست عزیز نهایت 3 الی 4 روز طول میکشه تا کل اطلاعات پیجی که دیلیت کردین از بین بره .

  114. یاسی می گوید

    سلام. من اکانتم رو حذف کردم اگر چند روز صبر کنم باز هم نمیتونم با همون آیدی قبلی پیج جدید بسازم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز این امکان نه برای شما نه برای دیگران وجود ندارد .

  115. mahdiyar می گوید

    ببخشید من میخوام پیج اینستاگرامم رو دیلیت کنم ولی وقتی وارد سایت میشم یک صفحه مشکی واسم بالا میاد علتش چیه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      مشکل از سایت اینستاگرام هست یکم صبر کنید و مجددا با فیلتر شکن امتحان کنید .

  116. حمیده می گوید

    سلام من با این روشی ک گفتید و بخصوص فیلمی گذاشتید تونستم اکانتم رو دلیلت کنم اما الان نمیتونم با همون شماره اکانت جدید بسازم… چرا؟ راهنماییم کنید لطفااا…

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای اینکه با همان شماره بتوانید اکانت اینستاگرام بسازید می بایست زمان بیشتری صبر کنید .به شما پیشنهاد می کنم که برای ساخت اکانت اینستاگرام از ایمیل استفاده کنید به دلیل اینکه روش کم دردسر تری می باشید و شما می توانید بعدا شماره خود را به اطلاعات کاربری خود اضاف کنید .

  117. نیلوفر می گوید

    خداقوت عالی بود

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  118. سینا می گوید

    چند سال پیش چند تا پیج داشتم یکیش رو میدونم با چه ایمیلی ساختن یکیش رو نمیدونم. رمزشون هم فراموش کردم. باید چیکار کنم که بتونم اکانت های قدیمی ک رمزشون رو فراموش کردم رو دیلیت کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای پاک کردن پیج اینستاگرام حتما باید به کمک ایمیل رمز خود را بازیابی کنید . و همچنین بدون دسترسی به ایمیلی که پیج خود را با آن ساختید امکان دیلیت اکانت وجود ندارد . برای اطلاعات بیشتر درباره بازیابی رمز اینستاگرام به مقاله آموزش بازگرداندن اکانت هک شده و بازیابی رمز اینستاگرام مراجعه کنید .

  119. فاطیما می گوید

    مفید بود

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  120. میترا می گوید

    عالی بود سپاس

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم . موفق باشید .

  121. zaahraa می گوید

    مفید بود ممنون

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  122. بهار می گوید

    نکات خیلییی خوبی رو نوشتین ممنونم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه این مقاله برایتان مفید بوده است خرسندیم.

  123. ahura می گوید

    فیلم آموزشی عالی بوددد مرسییی از شما

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم . موفق و پیروز باشید .

  124. نیما می گوید

    ???

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  125. ا می گوید

    بهترین مقاله ???

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  126. سیروس می گوید

    مفید بود

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده تان متشکریم .

  127. اشکان می گوید

    خداقوت عالی بود

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده تان متشکریم .

  128. علی می گوید

    عالی بود ممنونم از اموزش مفیدتون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  129. Q می گوید

    مفید بود تشکر

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاس گزاریم .

  130. سجاد می گوید

    یک مقاله مفید و کاربردی برای حذف اکانت اینستاگرام در کمترین زمان ممکن

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه این مقالهبرایتان مفید بوده است خرسندیم .

  131. شکوفه می گوید

    من همیشه با این روش به راحتی میتونستم پیجم را پاک کنم ولی الان نمیشه نمیدونم چرااا اصلا سایت اینستا باز نمیشه واسمممم ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      اتصال اینترنت خود را چک کنید . فیلتر شکن خود را روشن کرده و مجددا امتحان کنید .

  132. ه می گوید

    عالی بود

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  133. امیرعلی می گوید

    من الان 24 ساعت هست که اکانت اینستاگرامم رو دیلیت کردم اما هنوز آیدیم رو سرچ می کنم بالا میاد. چیکار کنم راهنماییم کنید لطفااا

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز نهایتا پس از 3 الی 4 روز پیج شما به طور کامل حذف خواهد شد.

  134. Shima می گوید

    MerC mofid bood

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم

  135. Samad می گوید

    هم آموزش مفید بود هم اینکه از پاسخ هایی که به کامنت بقیه دوستان داده بودید استفاده کردم و به جواب سوالاتم رسیدم. ممنونم از مقاله کاملتون

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از اینکه توانسته ایم رضایت شما را جلب کنیم خرسندیم .

  136. Gh می گوید

    قدم به قدم با مقاله دیلیت اکانت اینستا پیش رفتم و به راحتی موفق به حذف اکانتم شدم تشکر

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از اینکه مقاله پاک کردن اکانت اینستاگرام به صورت گام به گام برای شما مفید بوده است خرسندیم .

  137. هوشمند می گوید

    سلام جناب من ایمیلی که باهاش اکانت اینستاگرام رو ساختم رو دارم ولی نمیدونم چجوری باید رمز عبورم رو بازیابی کنم و بعد اکانتم رو حذف کنم. راهنماییم کنید لطفا

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      دوست عزیز برای بازیابی پسورد ایستاگرام به مقاله آموزش بازگرداندن اکانت هک شده و بازیابی رمز اینستاگرام مراجعه کنید .

  138. ashkan می گوید

    سلام. من مصرف اینترنت اینستاگرامم به شدت زیاد شده و اینکه دی اکتیو کردن پیجم فایده نداره. میخواستم ببینم شما روش بهتری رو پیشنهاد نمیدین؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      دوست عزیز دی اکتیو کردن اینستاگرام راهکار دائمی و موثری برای کم کردن اینترنت اینستاگرام نمی باشد . روش های ساده و کاربردی جهت کاهش اینترنت اینستاگرام وجود دارد که ما در لینک زیر برای شما قرار داده ایم . برای این منظور به مقاله کاهش مصرف اینستاگرام با 5 روش ساده و عملی مراجعه کنید .

  139. سما می گوید

    مفید بود

    1. چیکاو می گوید

      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم

  140. شیدا می گوید

    منکه تونستم با این مقاله اکانت اینستام رو در کمترین زمان ممکن حذف کنم. مرسی

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه با استفاده از مقاله گام به گام دیلیت اکانت تلگرام توانسته اید به راحتی و در کمترین زمان اکانت خود را حذف کنید خرسندیم . با آموزش های مختلف سایت چیکاو در زمینه اینستاگرام به نشانی https://chikav.ir/category/instagram-training/ همراه باشید .

  141. ماهان می گوید

    روزتون بخیر. میخواستم بپرسم ک من 3 تا اکانت اینستاگرام با یک شماره موبايل دارم. ولی خب پسورد پیج اصلیم متفاوته. اگر اون دو تا پیج رو دیلیت اکانت کنم، اکانت پیج اصلیم هم حذف میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      هر اکانت اینستاگرام باید دارای شماره موبایل یا آدرس ایمیل اختصاصی باشد تا در آینده دچار مشکل نشود . بنابراین به شما توصیه می کنیم هر چه سریع تر برای هر پیج خود یک ایمیل بسازید . اما اگر نام کاربری و رمز عبور اکانت هایتان را می دانید بهتر از قبل از حذف اکانت پیج های دیگراتان ، برای پیج اصلی ایمیل مجزا و اختصاصی بسازید . در این صورت برای پیج اصلی مشکلی پیش نخواهد آمد .

  142. قاعدی می گوید

    سلام. بعد از دیلیت اکانت کردن پیج های بیزنسی اینستاگرام برای دنبال کننده هاشون نوتیفیکیشن ارسال میشه یا خیر؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر . بعد از حذف حساب کاربری نه برای فالور های پیج های بیزنسی نه پیج های خصوصی نه پیج های پابلیک اعلانی صادر نمی شود .

  143. سمیه می گوید

    سلام. مرسی کامل و جامع بود

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم . امیدواریم با مقالات مختلف رسانه چیکاو در زمینه تکنولوژی همراه باشید .

  144. M می گوید

    این روزا انقد همه نفری 10 تا پیج دارن ک همه دنبال روش حذف می‌گردن تا یک پیجشون رو پاک کنن ?

  145. علی می گوید

    سلام. من الان با روشی که توضیح دادین اینستام رو پاک کردم. ولی نمیتونم مجددا با همون شماره پیج جدید بسازم. لطفا راهنماییم کنیدددد

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      برای اینکه امکان ایجاد پیج جدید با شماره ای که قبلا اینستاگرام داشته و الان آن اکانت را پاک کرده اید ، داشته باشید ؛ باید کمی بیشتر صبر کنید .

  146. راضیه می گوید

    مرسی. کاملا عالی بود مقاله ای ک در رابطه با حذف کردن حساب اینستاگرام نوشته بودین. خدا قوت

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از نظرات دلگرم کننده شما متشکریم

  147. صبا می گوید

    مراحلی که گفتید رو در کمتر از چند دقیقه انجام دادممم مرسی

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      دوست عزیز از اینکه تونسته ایم مقاله ای را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار شما بگذاریم خرسندیم . امیدواریم در بخش های آموزشی مختلف سایت چیکاو همراه ما باشید .

  148. N می گوید

    سلام. من چند ساعتی هست طبق روشی که گفتید پیجم رو پاک کردم اما هنوز کامنت هام و لایک هام داخل پست دوستانم هست. برای پاک کردن کامنت ها و لایک ها باید چیکار کنیم؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام
      دوست عزیز برای حذف کردن دایرکت ها ، پیام ها ، کامنت ها و لایک ها نیازی نیست اقدامی انجام دهید . نهایت در مدت زمان 3 الی 4 روز تمام سوابق شما حذف خواهد شد .

  149. صفری می گوید

    دوستان من ادمین پیج اینستاگرام گرام هستم. قبلا به دلیل مشغله کاری که داشتم دنبال ربات ها و اپلیکیشن های مختلف برای حذف کردن اکانت ، دی اکتیو کردن اینستاگرام و… غیره بودم. میخوام بهتون بگم که حتی خیلی از این اپلیکیشن هایی ک بابت خدماتشون باید هزیته پرداخت کنید هم کارآمد نیستن. من این مقاله رو خوندم و میتونم بگم یک مقاله کامل همراه با عکس هست. توصیه میکنم حتما مطالعه کنید

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و درود
      از نظرات شما متشکریم . ما در تلاشیم که در بخش های مختلف ، آموزش های گام به گام همراه با تصویر و فیلم را در اختیار شما قرار دهیم . با رسانه چیکاو همراه باشید .

  150. Setare می گوید

    سلام خسته نباشید
    من اکانت اینستاگرامم رو دیلیت کردم ولی هنوز هست چون تازه دیلیت کردم خواستم بدونم با وجود اینکه دیلیت اکانت زدم ولی هنوز اکانتم موجوده امکان دانلود دیتا و اطلاعات قبلی پیج وجود داره؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      نهایتا تا 3 الی 4 روز اطلاعات شما برای فالور هایتان نمایش داده می شود . شما می توانید برای جلوگیری از این موضوع قبل از پاک کردن اکانت اینستاگرام خود پست ها و استوری های هایلات را دیلیت کنید.
      اما شما دیگر نمی توانید وارد پیج قبلی شوید و اطلاعات و دیتا های موجود را دانلود کنید . بنابراین بایستی قبل از حذف پیج خود دقت کنید.

  151. حسام می گوید

    دوست عزیز من چند تا برنامه امتحان کردم ک موفق نشدم تا اینکه این مقاله رو خوندم

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      بله کاملا درسته هنوز هیچ اپلیکیشن معتبری در زمینه دیلیت اکانت خودکار اینستاگرام وجود ندارد .

  152. سامیار می گوید

    سلام ببخشید من من با استفاده از روشی که گفتید تونستم پیجم رو دیلیت کنم ولی هنوز چت هام داخل پیج فالوارم هست چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و احترام
      بعد از چند ساعت از حذف کردن اکانت اینستاگرام چت های شما در دایرکت همه کسانی که به آنها پیام داده بودید حذف خواهد شد .

  153. parastuuu می گوید

    مقاله کاملی بود به دوستان توصیه میکنم مطالعه کنن
    با تشکر از شما برای آموزش مرحله به مرحله حذف کردن اکانت اینستاگرام

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      با تشکر از شما دوست عزیز . امیدواریم در بخش های مختلف سایت چیکاو همراه ما باشید تا از آموزش های شبکه های اجتماعی و کامپیوتر و … استفاده کنید .

  154. lari می گوید

    سلام جناب. بعد از پاک کردن پیج امکانش هست با همون آیدی قبلی پیج جدید بسازم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      خیر دوست عزیز. نه شما و هیچ فرد دیگری نمی تواند مجددا با آن آیدی اکانت جدید بسازد .

  155. چیکاو می گوید

    خواهش میکنم. ما مقاله آموزشی دیگه برای دی اکتیو کردن اینستاگرام آماده کردیم که از لینک زیر می توانید مشاهده کنید.
    https://chikav.ir/1399/06/01/how-to-deactivate-instagram/

  156. الهام زرین می گوید

    برای حذف حساب کاربری اینستاگرام میشه از نرم افزار یا برنامه خاصی استفاده کرد؟! روشی داره که سریع بتونیم پیج رو پاک کنیم؟!

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      خیر نرم افزار و یا برنامه ای برای حذف حسابق کاربری شبکه اجتماعی اینستاگرام وجود ندارد. اگر جایی چنین برنامه ای مشاهده کردید، در صورت رضایت بقیه نیز، پیشنهاد می کنم حتی الامکان استفاده نکنید

  157. mino می گوید

    mofid bood

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از توجه شما مچکریم

  158. صدیقه می گوید

    سلام شما نوشتین دلیت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر ! مگه میشه اینستا رو روی کامپیوتر نصب کرد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      بله دوست عزیز امکان نصب اینستاگرام روی کامپیوتر نیز وجود دارد برای این منظور به مقاله آموزش اینستاگرام روی کامپیوتر به نشانی https://chikav.ir/1399/05/23/how-to-post-on-instagram-with-a-computer/ مراجعه کنید .

  159. موسی می گوید

    آیا برای دیلیت اکانت حتما به پسورد نیاز است؟ برای بازیابی پسورد باید چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      بله بدون پسورد امکان حذف کردن صفحه اینستاگرام وجود ندارد . برای بازیابی پسورد می بایست از طریق تنظیمات پیج یا از طریق سایت اینستاگرام اقدام نمایید.
      در روش اول به بخش تنظیمات حساب کاربری و بخش امنیت مراجعه کرده و درخواست رمز جدید می دهید که اینستاگرام از طریق شماره یا ایمیل به شما پیام می فرستد. روش دوم نیز در مقاله توضیح داده شده است .

  160. Ssadra می گوید

    ممنون عالی بود

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      بسیار دلگرم کننده است که مقاله آموزش مرحله به مرحله حذف کردن حساب اینستاگرام برای شما مفید بوده است . تیم چیکاو در تلاش است اطلاعات و آموزش های مختلفی را در زمینه تکنولوژی در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

  161. Saman می گوید

    سلام عالی بود

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      توجه و نظرات مثبت شما باعث دلگرمی تیم چیکاو می باشد . امیدوارم در بخش های مختلف سایت چیکاو از جمله آموزش های شبکه های مجازی و آموزش کامپیوتر و… همراه ما باشید .

  162. S می گوید

    سلام من پیجم رو با استفاده از مراحلی که شما نوشتین حذف کردم منتها با پیج دیگه وقتی سرچ میزنم هنوز پیجم رو نمایش میده. لطفا راهنماییم کنید

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      دوست عزیز بعد از 3 الی 4 روز که اکانت اینستاگرام خود را پاک کردید پیج شما به طور کامل حذف شده و دیگر نمایش داده نمی شود .

  163. رها می گوید

    ممنونم از توضیحاتتون فقط اینکه من با یک ایمیل دو تا اکانت اینستاگرام دارم اگر یک اکانتم رو حذف کنم اون یکی اکانتم حذف میشه یا خیر؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      هر حساب باید دارای یک ایمیل یا شماره اختصاصی باشد تا بعدا دچار مشکل نشوید . به همین دلیل توصیه میکنم قبل از دیلیت حتما برای هر کدام از پیج ها ایمیل مجزا در نظر بگیرید . و سپس طبق مقاله حساب کاربری خود را پاک کنید .

  164. alireza می گوید

    ممنون از پست جامع و گام به گامی که گذاشتین

    1. محمد پورمحمد می گوید

      خواهش میکنم.
      میتونین سایر مقاله ها در زمینه آموزش اینستاگرام رو نیز در سایت چیکاو مشاهده کنید.

  165. sajad می گوید

    این دیلیت اکانت اینستاگرام هم معظلی شده بود واسما
    دمتون گرم

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احنرام
      اینکه مطالب آموزشی چیکاو برایتان مفید بوده است برای ما امیدوارکننده می باشد .

  166. فاطمه می گوید

    عالی بود دمتون گرم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه توانستیم مطالب مفیدی را در اختیار شما بگذاریم خوش حالیم . امیدوارم در بخش های آموزشی مختلف اینستاگرام همراه ما باشید