گوشی اوپو  A16s با دوربین سه گانه، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از NFC عرضه شد

اوپو در سکوت گوشی هوشمند جدیدی با نام Oppo A16s را در هلند عرضه کرد. این دستگاه جانشین Oppo A16 اصلی شده و از NFC پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای سه دوربین پشتی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از 4G LTE دوگانه است. همراه چیکاو باشید.

قیمت گوشی هوشمند اوپو A16s برای تنها 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی 149 یورو (175 دلار آمریکا) است. این تلفن همراه در رنگ‌های مشکی کریستالی و آبی مرواریدی عرضه می‌شود. این تلفن هوشمند را می‌توان از وب سایت رسمی اوپو خریداری کرد.

Oppo A16s - چیکاو

مشخصات گوشی اوپو A16s

گوشی هوشمند اوپو A16s دارای مشخصات مشابه گوشی هوشمند A16 اصلی است، اما پشتیبانی NFC را نیز اضافه میکند. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی ناچ قطره‌ای با وضوح HD+ یعنی رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بوده و نسبت تصویر ۲۰:۹ را ارائه می‌دهد. پنل جلو این دستگاه از نوع IPS LCD با نرخ تازه سازی 60 هرتز است.

این گوشی از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو برای عکس‌های سلفی استفاده می‌کند در پنل پشتی نیز از یک ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد. حسگرهای ماژول عقب به صورت عمودی قرار گرفته‌اند و دارای یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 ، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و در نهایت یک واحد 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تصویر است. دوربین عقب می‌تواند تا کیفیت 1080P با سرعت 30 فریم بر ثانیه ویدیو ضبط کند.

گوشی هوشمند اوپو A16s - چیکاو

این گوشی هوشمند قدرت خود را از تراشه‌ی هلیو G35 مدیاتک به دست می‌آورد که با پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR همراه شده است. این دستگاه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. همچنین از کارت حافظه microSD اختصاصی برای ذخیره سازی اضافی تا 256 گیگابایت نیز پشتیبانی می‌کند. تلفن هوشمند 4G از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. این دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت در لبه است و اندروید ۱۱ را بر روی ColorOS 11.1 اجرا می‌کند.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.