با اپلیکیشن درخواست خودرو اسنپ در سریع ترین زمان ممکن به مقصد برسید

چیکاو – در سال 2009 صدای استارتاپی به گوش رسید که شعار آن تاکسی آنلاین بود. شرکت اوبر اولین استارتاپی است که در حوزه حمل و نقل آنلاین فعالیت می کند. رشد اوبر و موفقیت آن در حوزه تاکسی آنلاین باعث تا تاکسی آنلاین تا سر تا سر جهان توسعه پیدا کند. اکنون شرکت اوبر به عنوان بزرگترین کسب و کار درخواست آنلاین تاکسی است. در پی همین اتفاق مهم توسعه دهندگان ایرانی به فکر ساخت یک پلتفرم درخواست آنلاین تاکسی افتادند. اپلیکیشن درخواست آنلاین تاکسی اسنپ نتیجه ایده ای بود که عملی شد.

اسنپ با هدف توسعه حمل و نقل آنلاین و حل مشکلاتی که در زمان نیاز به تاکسی برای کاربران رقم می خورد، شروع به فعالیت کرد و توانست با حل معضل تاکسی ها به جایگاه عالی برسد. در ادامه با معرفی قسمت های مختلف اپلیکیشن اسنپ همراه چیکاو باشید.

اپلیکیشن درخواست خودرو اسنپ برای سیستم عامل های اندروید و IOS توسعه داده شده است که در تمامی مارکت های معتبر قرار گرفته است. به علاوه اسنپ امکان درخواست خودرو را از نسخه تحت وب فراهم کرده است. اسنپ تمامی تلاش خود را به کار بسته تا با ساده سازی هر چه بیشتر به سهولت درخواست خودرو کمک کند. با وارد شدن به اپلیکیشن با صفحه خدمات اسنپ رو به رو می شوید که در قسمت بالا نقشه دیده می شود که در زیر سه دکمه اسنپ، اسنپ بایک و اسنپ باکس طراحی شده است.

اپلیکیشن درخواست آنلاین خودرو اسنپ | چیکاو

برای سفر بایستی مبدا و مقصد سفر خود را بر روی نقشه مشخص کنید. زمانی که مبدا و مقصد را روی نقشه انخاب کردید، در پایین نقشه دو نوار باز می شود که نوار بالایی امکان انتخاب خدمات حمل و نقل و خودرویی که نیاز دارید را برای شما فراهم می کند و نوار پایینی قیمت سفر را نمایش می دهد. در کنار قیمت تعیین شده دکمه های کد تخفیف و گزینه ها دیده می شود. دکمه کد تخفیف همانطور که از اسم آن مشخص است برای اعمال تخفیف هایی دریافتی استفاده می شود. در صورتی که در مسیر نیاز به توقف دارید و یا دو سفر شما دارای دو مقصد است و یا قصد دارید در مبدا و مقصد مشخص شده مسیر رفت و برگشت را طی کنید، بایستی پس از انتخاب مبدا و مقصد خود بر روی دکمه گزینه ها کلیک کرده و بسته به نیازی که در طول سفر دارید از گزینه ها استفاده کنید. باید گفت که اعمال هر یک از این ویژگی ها به سفر مورد نظر قیمت سفر را افزایش می دهد. پس از اتمام مراحل روی دکمه درخواست اسنپ کلیک کنید و منتظر بمانید تا راننده درخواست شما را قبول کند.

اپلیکیشن درخواست آنلاین خودرو اسنپ | چیکاو

اسنپ این امکان را در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند به صورت آنلاین و یا نقدی هزینه سفر خود را بپردازند. در صورتی که تصمیم به پرداخت آنلاین سفر داشتید با افزایش اعتبار در منوی کشویی یا گزینه پرداخت هزینه سفر در پایین صفحه، هزینه سفر خود را بپردازید. پس از اینکه به مقصد رسیدید و سفر شما تمام شد با باز شدن صفحه ای می توانید به راننده امتیاز دهید و نقاط قوت و ضعف راننده را به اسنپ گزارش کنید.

اپلیکیشن درخواست آنلاین خودرو اسنپ | چیکاو

اسنپ خدمات مختلفی را در اپلیکیشن خود در نظر گرفته است که به صورت مجزا برای هر کدام اپلیکیشنی در نظر گرفته است. اپلیکیشن اسنپ در ابتدا تنها خدمات درخواست خودرو آنلاین را به کاربر ارائه می کرد اما اکنون تمامی خدمات شرکت خود را در این اپلیکیشن گنجانده است.

اسنپ

قیمت: رایگان

سازنده: اسنپ

سیستم عامل: اندروید

حجم:  20 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.