اپلیکیشن علی بابا راه حلی آسان برای تهیه بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس

چیکاو – علی بابا یکی از بهترین شرکت هایی است که در زمینه فروش بلیط های هواپیما و قطار فعالیت می کند و کاربران می توانند مناسب ترین بلیط را جست و جو و خرید نمایند. در ادامه با چیکاو همراه باشید تا در مورد اپلیکیشن علی بابا صحبت کنیم.

در گذشته مردم برای خرید بلیط های اتوبوس، قطار و یا هواپیما بایستی به مراکز فروش بلیط مراجعه می کردند که زمان زیادی را طلب می کرد اما با فراگیر شدن اینترنت و گوشی های هوشمند دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و از اتلاف وقت جلوگیری می شود. علی بابا سعی کرده است تا این مشکل را برطرف سازد و در این امر موفق بوده است. این پلتفرم خرید بلیط توانسته با ارائه راه حل های کاربردی و ساده از اتلاف وقت جلوگیری کرده و دردسر رزرو بلیط را به حداقل ممکن برساند. برای تهیه بلیط کافیست تا از وارد  سایت و یا اپلیکیشن علی بابا شوید و مناسب ترین بلیط برای سفر را انتخاب کنید. در ادامه ما قصد داریم تا اپلیکیشن علی بابا را مورد بررسی قرار دهیم با چیکاو همراه باشید.

در ابتدا رزرو بلیط تنها از طریق سایت انجام می شد اما با توسعه گوشی های هوشمند و فراگیر شدن آن در میان مردم علی بابا از اپلیکیشن خود رونمایی کرد. این اپلیکیشن در حال حاضر بر روی مارکت های اندرویدی در دسترس است. در ابتدا اپلیکیشن از امکانات حداقلی برخوردار بود اما رفته رفته با توسعه آن مشاده می شود که امکانات خوبی وارد این برنامه شده است.

نقد و بررسی اپلیکیشن علی بابا | چیکاو

رابط کاربری علی بابا بسیار حرفه ای و ساده و روان است که کاربر را ترغیب می کند که در صفحه های اپلیکیشن گشت و گذار کند. طراح سعی کرده است با ترکیب دو رنگ نارنجی و آبی ظاهری زیبا را برای اپلیکیشن رقم زده است. از ویژگی های ظاهری دیگری که می توان به آن اشاره کرد لوگوی علی باباست که در نوار بالایی اپلیکیشن قرار گرفته است.

نقد و بررسی اپلیکیشن علی بابا | چیکاو

اگر بخواهیم کارکرد های اپلیکیشن را تقسیم بندی کنیم به پنج دسته رزرو بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و هتل و تور تقسیم بندی می شود که طراح برای ساده سازی ، دسترسی و فهم آسانتر خدمات، آن ها را در نوار بالایی پیاده سازی کرده است. در گذشته علی بابا خدماتی را همچون پرواز های خارجی و تور ارائه نمی داد اما در نسخه جدید با اضافه شدن این خدمات می توانید آن ها در نوار بالایی مشاهده کنید.

شما با انتخاب مبدا و مقصد و تاریخ می توانید بلیط ها موجود و قیمت آن را مشاهده کنید. برای بلیط های هواپیما و قطار شما می توانید بلیط رفت و برگشت را با یکدیگر خرید کنید. در صورتی که شما قصد خرید بلیط قطار را دارید و می خواهید کوپه دربست داشته باشید می توانید تیک درخواست کوپه دربست را در صفحه قطار فعال کنید. علی بابا در صفحه تور های اپلیکیشن خود، بهترین تور ها را از کمترین قیمت دسته بندی می کند که علاوه بر تور های ایرانی، تور های خارجی نیز شامل می شود. طراح برای راحتی کاربر از دستیار صوتی در پایین صفحه در کنار دکمه جستو جو کمک گرفته است. با کلیک بر روی آیکن و گفتن مبدا و مقصد و تاریخ سفر بلیط ها را برای شما جستو جو می کند به عنوان نمونه از تهران به شیراز 1 آذر.

نقد و بررسی اپلیکیشن علی بابا | چیکاو

در نوار بالایی اپلیکیشن علی بابا منوی کشویی مشاهده می شود که از طریق این منو می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و یا اگر به پشتیبانی نیاز داشتید از طریق دکمه تماس با ما اقدام کنید. علاوه بر این منو های دیگری مانند پروفایل کاربری، خرید های من، اطلاعات فرودگاهی، لیست مسافران، شارژ اعتبار، سوابق تراکنش و استرداد بلیط های خریداری شده  دیده می شود که در صورت نیاز شما به این موارد باید به منوی کشویی اپلیکیشن با آیکن سه خط در نوار بالایی مراجعه کنید.

علی بابا با حل مشکل خرید بلیط توانسته باری را از دوش مسافران بردارد و با توسعه روز به روز خدمات سعی دارد تا تمامی بلیط های سفر های هوایی، زمینی و ریلی را پوشش دهد.

علی بابا – خرید آنلاین بلیط

قیمت: رایگان

سازنده: علی بابا

سیستم عامل: اندروید

حجم: 12 مگابایت

جهت نقد و بررسی و معرفی اپلیکیشن خود در رسانه چیکاو از این لینک اقدام کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.