آیا می توان تبلت های Galaxy Tab S10 را در آب غوطه ور کرد؟

سامسونگ امروز جدیدترین سری گلکسی تب اس 10 خود را معرفی کرد. این تبلت های پرچمدار جدید، بازی را تغییر داده اند. تنها دو مدل به جای سه مدل معمولی وجود دارد و از تراشه مدیاتک به جای راه حل Exynos یا Snapdragon استفاده می کنند.

شاید تعجب کنید که سامسونگ با عرضه تب S10s چه تغییرات دیگری در سری پرچمداران گلکسی تب اس انجام داده است. و، خوب، بسیاری از چیزهای کوچک دیگر تغییر یا ارتقا یافته اند، حتی اگر تبلت ها کم و بیش شبیه به نسخه قبلی خود باشند. اما خوشبختانه، مقاومت در برابر گرد و غبار و آب اینجاست.

گلکسی Tab S10 پلاس و Tab S10 اولترا باید مثل همیشه بادوام باشند

سامسونگ می‌گوید سری تبلت‌های پرچمدار جدید گلکسی تب اس 10، دوام و دوام را بدون ایراد ارائه می‌کند. آنها “برای استفاده در هر زمان و هر مکان ساخته شده اند.”

به بیان کاربردی تر، سامسونگ می گوید تبلت های جدید از آلومینیوم تقویت شده Armor ساخته شده اند. آنها سخت هستند و به راحتی خم نمی شوند.

علاوه بر این، به لطف امتیاز IP68، می‌توانید Galaxy Tab S10+ یا Galaxy Tab S10 Ultra را در ساحل یا کنار استخر بدون نگرانی از ورود گرد و غبار و آب استفاده کنید. و اگر یک لیوان آب روی آنها بریزید، قرص ها هیچ مشکلی نخواهند داشت. آنها باید زنده بمانند حتی اگر آنها را تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب بگذارید.

بهتر از آن، قلم S همراه دارای رتبه IP68 مشابه با تبلت ها است، بنابراین نگران گرد و غبار یا خیس شدن تصادفی آنها نخواهید بود.

مقاومت در برابر آب دائمی نیست اما با گذشت زمان بدتر می شود و این محیط ها می توانند این روند را تسریع کنند. به عنوان مثال، آب بسیار داغ می تواند چسب هایی را که صفحه را در جای خود نگه می دارند نرم کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.