پرتقاضا ترین مهارت ها برای مهاجران که همین حالا باید یاد بگیرید

مهاجرت به یک موضوع بسیار آشنا برای همه ما تبدیل شده است. در واقع نسل جوان تمایل زیادی به مهاجرت و زندگی در کشورهای پیشرفته دارد. حتی اگر دقت کنید متوجه می شوید که در اطراف هر یک از ما، افرادی وجود دارد که به دنبال مهاجرت از ایران هستند. این افراد تلاش می کنند مهارتهای را بیاموزند که بعد از مهاجرت بتوانند از آن به عنوان راهی برای کسب درآمد استفاده نمایند. پس می توان نتیجه گرفت که تصمیم به مهاجرت نیاز به آموزش دیدن و کسب تجربه دارد تا بتوان پس از رسیدن به کشور جدید، از طریق مهارت آموزش دیده شده به کسب درآمد دلاری پرداخت.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

طراحی سایت، شغلی بین المللی

تا به اینجا درباره این موضوع صحبت کردیم که تبدیل شدن یک کسب و کار سنتی به کسب و کار آنلاین یک اجبار است. پس هر کسب و کاری در دنیا نیاز به طراحی وب سایت دارد تا بتواند کسب و کار خود را به صورت آنلاین نیز راه اندازی نماید. اما فقط این نیست.

یک وب سایت پس از یک دوره زمانی نیاز به توسعه و ارتقا دارد. در واقع به این شکل نیست که یک سایت یک بار طراحی شود و تا سال‌ها نیاز به توسعه نداشته باشد. لذا هر سایت طراحی شده بعد از مدتی نیاز به ایجاد تغییرات به روز رسانی و در واقع توسعه دارد. پس می توان گفت که یک طراح سایت نه تنها یک سایت را از ابتدا طراحی می کند؛ بلکه می تواند روی توسعه سایت هایی که از پیش طراحی شده و یا حتی ریدیزاین آن ها نیز فعالیت داشته باشد.

دنیای وب، دنیای استخدام های جهانی

دنیای کسب و کارهای تحت وب پر از مشاغلی است که می توانید از آن برای کسب درآمد استفاده نمایید. طراحی وب سایت یکی از این موارد می باشد. در واقع شما با یادگیری و آموزش طراحی وب سایت می توانید در مدت زمان کوتاهی به گرفتن پروژه های سبک و کوچک بپردازید و کم کم با کسب تجربه اقدام به دریافت پروژه های بین المللی نمایید. اما می توان با قاطعیت درباره این موضوع توضیح داد که طراحی وب سایت یکی از بیشترین و پر تقاضا ترین مشاغل در کل دنیا می باشد.

پس اگر قصد مهاجرت دارید می توانید روی آموزش و یادگیری طراحی سایت سرمایه گذاری نمایید تا در زمانی کوتاه بتوانید به یک طراح وب سایت حرفه ای و فول استک تبدیل شوید. لذا در زمانی بسیار کوتاه پس از مهاجرت می توانید در سازمان های معتبر استخدام شده و درآمد خوبی کسب نمایید.

صفر تا صد آموزش طراحی وب سایت

طراحی وب سایت مانند حرفه های دیگر برای شروع آموزش نیاز به پیش نیاز هایی دارد. بد نیست که بدانید مقدمه یادگیری برنامه نویسی و طراحی سایت، یادگیری زبان برنامه نویسی html و css می باشد. مهم نیست که شما قصد دارید در آینده در کدام یک از زبان های برنامه نویسی ثبت نام کنید و از خود یک طراح متخصص بسازید. آن چیزی که دارای اهمیت می باشد این است که برای شروع هر زبان برنامه نویسی تحت وب لازم است که به آموزش html و css بپردازید. برای آموزش این زبان های مقدماتی پیشنهاد می کنیم که دوره های آموزش html و css آموزشگاه دارکوب را بررسی و ثبت نام نمایید.

به دنیای php خوش آمدید.

بسیاری از افراد بعد از اتمام دوره آموزشی زبان برنامه نویسی html و css اقدام به یادگیری برنامه نویسی با زبان php می کنند. این زبان بسیار پرطرفدار بوده و در آینده می توانید در طراحی های وردپرس از آن به صورت گسترده استفاده نمایید.

آموزش زبان برنامه نویسی php در آزمون آموزشگاه دارکوب به صورت پروژه محور در حال برگزاری می باشد و علاقه مندان می توانند برای یادگیری صفر تا صد این زبان برنامه نویسی در دوره های آموزشگاه ثبت نام نمایند.

wordpress

دنیای بی مرز وردپرس

شاید برای شما جالب باشد که بیش از ۶۰ درصد از سایت های دنیا با سی ام اس وردپرس طراحی شده اند. در واقع وردپرس تبدیل به یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی برای طراحی وب سایت تبدیل شده است. به همین دلیل پروژه های بسیار زیادی وجود دارد که طراحان سایت بتوانند از طریق آن به کسب درآمد بپردازند.

دنیای وردپرس صرفاً نصب وردپرس و قالب نیست؛ بلکه یک طراح حرفه ای که زبان php را به شکل کاملاً درست و تخصصی یاد گرفته است می تواند اقدام به طراحی انواع قالب ها نمایند و از طریق فروش قالب های طراحی شده وردپرس، به کسب درآمد بالایی دست پیدا کند. پیشنهاد می کنیم برای آموزش php و وردپرس به صورت توأمان در کنار اساتید بسیار حرفه ای در این زمینه به آموزشگاه دارکوب مراجعه نمایید.

ایستگاه آخر، javascript

یادگیری javascript را به همه افرادی که تمایل دارند در دنیای برنامه نویسی تحت وب به یک سطح بسیار بالایی برسند پیشنهاد می کنیم. چرا که دنیای این زبان برنامه نویسی بی انتها بوده و شما می توانید در هر کجای دنیا با تخصص جاوا اسکریپت مشاغل بسیار مهمی را پیش رو داشته باشید و بتوانید از بین آنها مناسب ترین را با توجه به شرایط خود انتخاب نمایید.

سئو و بهینه سازی سایت شغلی مناسب برای مهاجرت

یادگیری سئو برای مهاجرت می تواند یک اطمینان خاطر را برای شما ایجاد کند. چرا که بعد از مهاجرت با گرفتن پروژه های مختلف به صورت فریلنسری، دورکاری و همچنین استخدام در سازمان ها و شرکت های مختلف نیاز مالی شما را مرتفع خواهد نمود. پیشنهاد می کنیم پیش از مهاجرت در دوره های سئو و بهینه سازی آموزشگاه دارکوب ثبت نام نمایید. چون با یادگیری سئو به صورت پروژه محور، می توانید در یک مدت زمان بسیار کوتاه به کسب تجربه لازم دست پیدا کرده و بتوانید به کسب درآمد در کشور جدید بپردازید.

آموزشگاه فنی حرفه ای دارکوب

مدرک معتبر بین المللی

در کنار آموزش مناسب و تخصصی، آموزشگاه دارکوب بعد از اتمام دوره به شما مدرک بین المللی سئو اعطا می کند. در نظر داشته باشید که مدرک سازمان فنی و حرفه ای ایران دارای ارزش و اعتبار بین المللی می باشد و می توانید آن را ترجمه کرده و برای پرونده مهاجرتی خود از آن استفاده نمایید. پس ثبت نام در دوره های آموزشگاه دارکوب چه در زمینه طراحی وب سایت و چه در زمینه سئو و بهینه سازی می تواند یک انتخاب کاملا هوشمندانه برای شما باشد. سپس با دریافت مدرک بین المللی طراحی سایت و سئو می توانید با خیال راحت به مهاجرت بی اندیشید.

توجه داشته باشید که یادگیری سئو و طراحی سایت صرفا برای زندگی پس از مهاجرت نیست؛ بلکه در ایران هم شما می توانید با دریافت پروژه های بین المللی از سایت های فریلنسری خارج از ایران، به درآمد دلاری از ایران دست پیدا کنید.

طراحی سایت و سئو، مشاغلی مستقل

یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت و همچنین دیجیتال مارکتینگ این است که مهم نیست شما در دانشگاه چه رشته ای را دنبال کرده اید. در واقع یک طراح سایت نیاز به مدرک بین المللی، تجربه و رزومه قوی دارد. پس نگران این موضوع نباشید که رشته تحصیلی شما در دانشگاه چه بوده است. چرا که بعد از مهاجرت مدرک بین المللی دارکوب برای استخدام و کسب درآمد کافی خواهد بود. بعد از آن درامد دلاری از طراحی سایت و سئو می تواند آینده شما را در هر نقطه از جهان بسازد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.