ارائه تمام روش های موجود برای اینکه بدانیم چگونه وارد تیک تاک شویم؟!

اگر شما هم مانند بسیاری از کاربران ایرانی، با مشکل عدم دسترسی به برنامه تیک تاک در دستگاه خود مواجه هستید و تا کنون هیچ راهکاری برای حل این مشکل پیدا نکرده‌اید، در این مطلب بهترین روش‌هایی که برای دسترسی به این برنامه در دستگاه‌های آیفون و اندروید موجود است را برای شما شرح می‌دهیم. برای بررسی پرسش “چگونه وارد تیک تاک شویم؟” همراه چیکاو باشید.

چگونه وارد تیک تاک شویم؟

برای ورود به برنامه تیک تاک در ایران، شما می‌توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید:

روش حل مشکل تیک تاک با در آوردن سیم کارت

تیک تاک با استفاده از سیم کارت دستگاه شما موقعیت جغرافیایی شما را شناسایی کرده و اگر در ایران باشید، دسترسی شما به سرورهای تیک تاک محدود خواهد شد. برای رفع این مشکل، می‌توانید با طی کردن چند مرحله، سیم کارت خود را از دستگاه خارج کرده و از اینترنت وای فای یا هات اسپات استفاده کرده و با روشن کردن فیلتر شکن، دسترسی خود به تیک تاک را بازیابی کنید.

  1. خاموش کردن دستگاه و در آوردن سیم کارت: برای در آوردن سیم کارت از دستگاه، باید ابتدا دستگاه خود را خاموش کنید و سپس سیم کارت را با دقت و با استفاده از ابزارهای مناسب در دستگاه خود در آورید.
  2. اتصال به اینترنت وای فای یا هات اسپات: پس از در آوردن سیم کارت، باید به اینترنت وای فای یا هات اسپات دستگاه خود متصل شوید. برای این کار، دستگاه خود را روشن کنید و به دنبال شبکه وای فای یا هات اسپات مناسب بگردید و به آن متصل شوید.
  3. روشن کردن فیلتر شکن: همانط ور که دستگاه خود را به اینترنت متصل کردید، باید یک فیلتر شکن را روشن کنید تا بتوانید به تیک تاک دسترسی پیدا کنید. برای این کار می‌توانید از فیلتر شکن‌هایی مانند Hotspot Shield، Psiphon، Turbo VPN و یا TunnelBear استفاده کنید.

بعد از روشن کردن فیلتر شکن، باید به برنامه تیک تاک وارد شوید و برای اولین بار، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و بعد از تأیید کد ارسالی، می‌توانید از تیک تاک استفاده کنید.

روش حل مشکل تیک تاک با تغییر DNS

یکی دیگر از راهکارهایی که برای دسترسی به تیک تاک در ایران موجود است، تغییر DNS است. برای این کار باید ابتدا تنظیمات دستگاه خود را ویرایش کنید و DNS را به یکی از DNSهای متفاوت تغییر دهید.

  1. به‌طور معمول، دستگاه‌های اندروید امکان تغییر DNS را در بخش تنظیمات وای‌فای دارند. برای تغییر DNS، به بخش تنظیمات وای‌فای دستگاه خود بروید و روی شبکه وای‌فای خود کلیک کنید. سپس روی گزینه “تنظیمات شبکه” کلیک کنید و در قسمت “IP ثابت” گزینه “تنظیم DNS” را انتخاب کنید و DNS جدید خود را وارد کنید.
  2. برای تغییر DNS در دستگاه آیفون، باید به بخش “تنظیمات” و سپس “Wi-Fi” بروید و روی شبکه وای‌فای خود کلیک کنید. سپس روی گزینه “تغییر تنظیمات شبکه” کلیک کنید و در قسمت “DNS” DNS جدید خود را وارد کنید.
  3. پس از تغییر DNS، دستگاه خود را ریستارت کنید و سپس به برنامه تیک تاک دسترسی پیدا کنید.

تغییر DNS ممکن است به شما کمک کند تا به تیک تاک دسترسی پیدا کنید، اما ممکن است این روش نیز به دلایل فنی به مشکل برخورد کند. همچنین تغییر DNS ممکن است امنیت اینترنت شما را تهدید کند، بنابراین بهتر است قبل از استفاده از این روش، با متخصصان امنیتی مشورت کنید.

 حل مشکل ورود به تیک تاک در آیفون

راه حلی برای رفع مشکل دسترسی به تیک تاک برای کاربران iOS از طریق نسخه وب وجود دارد. برای این کار، نیازی به خارج کردن سیم کارت نیست و کافی است از فیلترشکن استفاده کنید و مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. به سایت تیک تاک با استفاده از لینک Tik Tok trending وارد شوید.

۲. دکمه به اشتراک گذاری را بزنید و گزینه “Add to Home Screen” را انتخاب کنید.

با این کار، نسخه وب تیک تاک به صورت یک اپلیکیشن در صفحه هوم گوشی شما ذخیره می‌شود و به راحتی و بدون نیاز به خارج کردن سیم کارت، می‌توانید از آن استفاده کنید. با این حال، در این نسخه فقط می‌توانید ویدیوها را ببینید، لایک کنید، کامنت بگذارید و سرچ کنید. برای ضبط و آپلود ویدیو، باید از اپلیکیشن تیک تاک استفاده کنید که همچنان با مشکلات قبلی روبرو است.

امتیاز دهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.