مزایا خرید هاست وردپرس از هاست ایران

هر کاربر فعالی در حوزه وب پس از مدتی به طور قطعی با وردپرس و کاربردهای آن آشنا می‌شود. امروزه با گسترش روزافزون تعداد سایت‌های وردپرسی کاربرد وردپرس به عنوان مشهورترین سیستم مدیریت محتوای جهان گسترش یافته است.

از این جهت شرکت‌های میزبانی وب، سرویس خاصی را ارائه می‌دهند که هاست وردپرس (WordPress) نام دارد. در این مطلب با این نوع هاست آشنا خواهیم شد و بهترین شرکت هاستینگ ایرانی برای خرید هاست وردپرس را به شما معرفی خواهیم کرد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا مزایای خرید هاست وردپرس از هاست‌ایران را توضیح دهیم.

هاست وردپرس (WordPress) چیست؟

میزبانی وب وردپرس یا هاست وردپرس در واقع نوعی از خدمات هاستینگ است که برای اجرای بهینه وردپرس عرضه می‌شود و ویژگی‌ها و امکاناتی را به شکل اضافه به کاربران عرضه می‌کند. در واقع اگر مدیر سایت وردپرسی هستید استفاده از هاست وردپرس به شما کمک می‌کند تا بتوانید به بهترین شکل از وردپرس بهره ببرید.

تیم پشتیبانی هاست WordPress معمولاً تسلط بیشتری بر مسائل فنی مرتبط با وردپرس دارند و در صورتی که شما با این سیستم درگیر شوید، تیم پشتیبانی می‌تواند به بهترین شکل شما را یاری کند. در ادامه به بررسی تفاوت‌های اصلی هاست وردپرس و هاست لینوکس خواهیم پرداخت.

تفاوت هاست وردپرس و هاست لینوکس

اگر هاست را بخشی از یک سرور با میزان مشخصی از منابع بدانیم، این هاست برای این که راه اندازی شود به یک سیستم عامل احتیاج دارد. سروری که سیستم عامل اجرایی آن لینوکسی باشد، هاست آن نیز لینکوسی خواهد بود. هاست می‌تواند ویندوزی یا لینوکسی باشد. هاستی که سیستم عامل نصب شده روی آن لینوکسی باشد، یک هاست لینوکسی است.

اما هاست وردپرس که موضوع اصلی این مطلب نیز هست، نوعی از هاست است که بدون توجه به سیستم عامل نصب شده روی سرور، به صورت ویژه امکاناتی دارد که به استفاده بهینه از CMS وردپرس منجر می‌شود. مهم آن ویژگی‌هایی است که عملکرد هاست را در حین استفاده از وردپرس افزایش می‌دهد.

خرید بهترین هاست وردپرس

همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین اقدامات در حین راه اندازی یک سایت، انتخاب یک هاستینگ با کیفیت است که در طول زمان بتوان اطلاعات و دیتاها را بر روی آن بارگذاری کرد. هاستی که uptime بالایی داشته باشد و به سادگی Down نشود.

هاست وردپرس عرضه شده در شرکت میزبانی وب هاست ایران ویژگی‌هایی دارد که هر کاربری را برای خرید قانع می‌کند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با این ویژگی‌ها آشنا شوید و بدانید که چرا هاست‌ایران بهترین ارائه دهنده هاست WordPress است.

مزایای هاست وردپرس در هاست ایران

ویژگی‌ها و امکاناتی که هاست وردپرس هاست ایران در اختیار کاربران خود  قرار می‌دهد، باعث می‌شود سطح دیگری از کیفیت و کارایی را در استفاده از خدمات هاستینگ تجربه کنید. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

بهینه شده برای وردپرس

وردپرس همان‌طور که از نامش پیداست و تا به اینجای مطلب گفتیم نوع خاصی از هاست است که با استفاده از منابع بیشتر و سخت افزار قوی تر به منظور بهره گیری بهتر از وردپرس بهینه سازی می‌شود. در واقع می‌توان گفت تفاوت اصلی هاست وردپرس و سایر انواع هاست، همین سازگاری و هماهنگی با ویژگی ها و امکانات مختلف سیستم وردپرس است.

دیتاسنتر اختصاصی

یکی از بهترین مزایای هاست وردپرس هاست ایران، میزبانی در دیتاسنتر اختصاصی است. هاست وردپرس ایران در دیتاسنتر اختصاصی با مجوز درجه 2 افتا میزبانی می‌شود. به این ترتیب شما علاوه بر امنیت و کیفیت بالا، پهنای باند عالی را نیز تجربه خواهید کرد.

وب سرور Litespeed

کارشناسان معتقدند میزان سرعتی که وب سرور لایت اسپید در مقایسه با رقیب خود آپاچی عرضه می‌کند، حدوداً شش برابر است. این وب سرور بیشترین میزان انعطاف پذیری و همچنین رابط‌کاربری قدرتمند عملکرد هاست شما را حداکثری می‌کند. در حال حاضر وب سرور لایت اسپید از محبوب‌ترین وب سرورهای جهان است که با مدیریت بهینه منابع سرور سرعت بیشتری را برای شما و کاربرانتان به ارمغان می‌آورد.

بکاپ گیری مستمر

اگر تا به امروز نگران امنیت اطلاعات سایت خود بودید، خرید هاست وردپرس این نگرانی را از ذهن شما خواهد برد. بکاپ‌گیری‌های مستمر در هاست وردپرس عرضه شده در هاست ایران، باعث می‌شود در هر زمانی که خواستید به اطلاعات قبلی سایت خود، دسترسی داشته باشید.

دریافت SSL رایگان

با تهیه هاست وردپرس از هاست ایران می‌توانید گواهینامه ssl سایت خود را به صورت رایگان دریافت کنید و امنیت سایت خود را به بهترین شکل تامین کنید. هرگز فراموش نکنید که امنیت کاربران برای گوگل تا چه اندازه اهمیت دارد.

 بهره مندی سیستم عامل کلود لینوکس

هاست وردپرس هاست ایران از سیستم عامل لینوکس برای مدیریت منابع استفاده می‌کند. استفاده از این سیستم عامل مانیتورینگ دقیق میزان استفاده از منابع را تضمین می‌کند. در این حالت هر کاربر تنها منابع هاست خودش را در اختیار خواهد داشت و امکان دخل و تصرف در منابع دیگرهاست‌ها وجود ندارد. در نتیجه با مدیریت بهینه منابع سرعت و کارایی سایت شما افزایش خواهد داشت.

دیتابیس نامحدود

دیتابیس تمام جزئیات سایت را به صورت فهرست و در جدول‌های خاصی در خود ذخیره می‌کند. در صورت لزوم با توجه به درخواست کاربر اطلاعات قسمت دیتابیس به کاربر ارسال می‌شود. دیتابیس نامحدود در هاست وردپرس به شما اجازه می‌دهد بتوانید اطلاعات زیادی را  در هاست خود طبقه بندی کنید.

بهره گیری از سی پنل

سی پنل شناخته شده ترین سیستم مدیریت هاستینگ است که با بهترین رابط کاربری نیاز جامعه آماری بزرگی از کاربران جهان را در اینترنت برطرف کرده است. هاست وردپرس هاست‌ایران با استفاده از این سیستم مدیریت می‌شود و با تهیه آن شما می‌توانید از تمامی مزایای یک هاست سی پنل بهره مند شوید.

انتقال داده با FTP

در هاست وردپرس شما می‌توانید انتقال داده را با بیشترین سرعت از طریق اکانت FTP  انجام دهید آن هم بدون هیچ زحمت اضافه و در کمترین زمان ممکن! اکانت FTP علاوه بر انتقال فایل کاربردهای دیگری نظیر مدیریت فایل‌ها، جستجو در دایرکتوری‌های مختلف و تهیه گزارش از همه فا‌یل‌ها را نیز داراست.

اکانت ایمیل نامحدود

با به کارگیری هاست وردپرس می‌توانید از طریق پنل خود، به تعداد دلخواه اکانت ایمیل بسازید و یک مجموعه قوی ایمیل مارکتینگ تشکیل دهید. با کمترین میزان دریافت اسپم و هرزنامه با کاربران خود در ارتباط باشید و کسب و کار خود را گسترش دهید.

نصب ماژول کش روی وردپرس

کش آن دسته از اطلاعاتی است که کاربر چندین بار در سایت شما آن‌ها را جستجو کرده است و در نتیجه مرورگر این اطلاعات را ذخیره می‌کند و در حین جستجوی دوباره بتواند اطلاعات را با سرعت بیشتری در اختیار کاربر قرار دهد.

بهره مندی از ماژول کش به افزایش سرعت سایت شما و همچنین حفظ پهنای باند بیشتر منجر خواهد شد. به صورت کلی مدیریت کش سایت نقش مهمی در بهینه سازی آن دارد و حتی می‌تواند سئوی سایت شما را بهبود ببخشد.

جمع بندی

همان‌طور که دیدید، در این مطلب توضیح دادیم که هاست وردپرس چیست و شما را با مزایای خرید هاست وردپرس از هاست ایران آشنا کردیم. سرویس هاست وردپرس هاست ایران با بهترین کیفیت در منابع و همچنین تیم پشتیبانی قوی بهترین انتخاب برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی شماست.

هاست ایران یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های عرضه خدمات میزبانی وب در ایران است که بیش از 10 سال سابقه موفقیت آمیز را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است. هاست WordPress هاست ایران تمامی نیازهای سایت وردپرسی شما را برطرف خواهد کرد. خرید بهترین هاست وردپرس را با اعتماد به هاست ایران تجربه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.