تعداد گرافت های کاشت مو چقدر است؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که در زمینه کاشت مو پرسیده می شود، اهمیت و یا تعداد گرافت ها است. در واقع نیاز است که بدانیم بالاترین تراکم گرافت های کاشت مو چه میزان است. با این وجود حداکثر گرافت هایی که برای آن در نظر گرفته می شود 4500 عدد می شود. در صورتی که نمونه گرافت هایی را بیش از این مشاهده کردید باید بدانید که تبلیغات فیکی در راه است. به همین منظور باید بدانید که به هرکسی در زمینه کاشت مو نباید مراجعه کنید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بهترین کار مشورت گرفتن از پزشک متخصص در زمینه کاشت مو می باشد. همانطور که می دانید روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد. استفاده از روش های ترکیبی برای گرافت کاشت مو امکان پذیر خواهد بود. با توجه به این که واحد فولیکولی مو بین 2 تا 3 و یا 4 تا 5 عدد می باشند، تراکم کاشت مو حداکثر بین 10 تا 14 هزار تار مو می باشد.

این موضوع می تواند برای کسانی که به دنبال موهای سالم و پرپشتی هستند، اهمیت داشته باشد. همانطور که می دانید عوامل متعددی وجود دارد که می تواند جذابیت را در افراد بیافزاید. همچنین با توجه به پیشرفتی که در زمینه تکنولوژی وجود دارد، کاشت مو امروزه به بهترین شکل صورت می گیرد.

همه چیز درباره گرافت های مو

گرافت های کاشت مو بسیار حائز اهمیت هستند. اما قبل از هر چیزی بهتر است که درباره یکی از مهم ترین تعیین کننده های تراکم مو صحبت کنیم. گرافت در واقع می تواند میزان تراکم مو را نشان دهد. گرافت ها را می توان فولیکول های برداشته شده از ناحیه اهدا کننده مو دانست. هر کدام از آن ها به دسته هایی مشخص تقسیم می شوند.

استفاده از آن برای کاشت مو صورت می گیرد. تراکم واحد فولیکول 80 واحد در سانتی متر مربع می باشد. می توان آن را معادل 200 تار مو در سانتی متر مربع دانست. که می توان برای اثبات آن به 200 تا 250 تار مو اشاره داشت که هر روز ریخته می شود. ریزشی که در این زمینه صورت می گیرد، به صورت طبیعی برای هر شخصی اتفاق خواهد افتاد. در این مقاله می خواهیم به بررسی گرافت های کاشت مو اشاره داشته باشیم.

چه عواملی در میزان تراکم مناسب کاشت مو تاثیرگذار است؟

شاید در بسیاری از سایت ها و یا در بسیاری از کلینیک ها مشاهده کرده باشید که تراکم بسیار بالایی را در کاشت مو پیشنهاد می دهند. همانطور که در بخش فوق گفته شد، تنها 4500 گرافت را می توان به مرحله اجرایی رساند. در واقع بیش از این به هیچ وجه وجود ندارد و نمی تواند در این زمینه صحیح باشد. استفاده از 4500 گرافت در این زمینه می تواند با روش های FIT و FUT به صورت ترکیبی صورت پذیرد. بنابراین تجربه و مهارتی که پزشک در این زمینه از خود اختصاص می دهد بسیار اهمیت خواهد داشت.

عوامل متعددی در کاشت مو طبیعی و داشتن تراکم لازم تاثیرگذار ست. عواملی مانند گرافت مو، ظرفیت پذیرش مو، فاصله بین تار های مو و بانک مو در این زمینه بسیار اهمیت خواهد داشت. با این حال یکی از مهم ترین توصیه ها در این زمینه این است که حتما به صورت اصولی به گرافت های کاشت مو بپردازید. عواملی که در زمینه گرافت کاشت مو تاثیرگذار هستند را باید در اولیت کار های خود قرار دهید. با این حال اگر به این نکات توجه نداشته باشید، امکان دارد که فولیکول ها را هدر بدهید.

بنابراین اگر ریزش مو در این زمینه ادامه پیدا کند امکان دارد که بخش های دیگر سر را ببینید که ریزش مو صورت گرفته است. کاشت اگر بیش از حد صورت گیرد، امکان دارد که خونرسانی را به فولیکول های دیگر به مشکل برساند. بنابراین موهایی که در این بخش ها کاشته می شود امکان دارد پس از شوک شدند ریزشی داشته باشند. بهترین کار این است که تراکم طبیعی را برای کاشت مو در نظر گرفت. گرافت های کاشته شده برای کاشت مو استاندارد های خاص خودشان را پیروی می کنند.

کاشت گرافت مو به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که می دانید کاشت مو یکی از حساس ترین عمل های جراحی است. چرا که در آن پزشک بیشترین دقت و حوصله را از خود ارائه می دهد. با این حال نمی توان تراکم خیلی زیادی را درخواست داد. چرا که همانطور که گفته شد عوامل متعددی در این زمینه وجود دارند که می توانند جلوی پیشرفت این عمل را بگیرند. بنابراین با علم و اگاهی به این موضوع باید به کاشت مو پرداخت.

گرافت های کاشت مو می توانند تحت تاثیر بانک مو، تراکم، کیفیت مو؛ الگوی طاسی و… قرار گیرند. ویژگی های دیگر مانند تجهیزات و امکات پزشک برای ارائه گرافت های کاشت مو بسیار اهمیت دارد. تجربه و تکنیک هایی که برای آن ها در نظر گرفته می شود می تواند بر روی کیفیت کاشت تاثیر بگذارند.

  • گرافت مو: یکی از عواملی که میزان تراکم موی فرد را تعیین می کند گرافت مو است. گرافت های کاشت مو، فولیکول های برداشته شده می باشند.
  • ظرفیت پذیرش مو: ظرفیت پذیرش مو می تواند تعیین کننده اصلی سرنوشت وی برای کاشت مو باشد. در واقع ظرفیتی که از خود ارائه می دهد نشان می دهد که می تواند تراکم بالا را بپذیرد یا خیر.
  • فاصله بین تار مو: یکی از مهم ترین گزینه هایی است که در کاشت مو بسیار اهمیت دارد.
  • بانک مو: کاشت 35 تا 55 فولیکول مناسب در هر سانتی متر مربع برای پر کردن ناحیه طاسی را می تواند پوشش دهد.

تکنیک کاشت مو با بالاترین میزان تراکم

گرافت های کاشت مو می توانند با اعمال روش هایی به صورت جدی در روند کاشت تاثیرگذار باشند. روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که دانستن درباره آن ها بسیار اهمیت دارد. از جمله می توانیم برای آن ها تکنیک هایی را مدنظر قرار دهیم:

  • کاشت موی طبیعی به روش ترکیبی

روش کاشت مو ترکیبی یکی از بهترین و جدید ترین روش هایی است که می تواند گرافت های کاشت مو بسیار اهمیت داشته باشد. استفاده از این روش که از FUT وFIT استفاده می کند، می تواند به پوشش دهی ناحیه بدون موی سر که ریزش در آن صورت گرفته است، اهمیت داشته باشد. استفاده از این روش به صورت طبیعی اتفاق می افتد و تراکم بالایی را ارائه می کند.

  • کاشت مو به روش Super plus

یکی دیگر از روش هایی که از دستگاه های هوشمند و الکترونیک استفاده می کند، Super plus می باشد. استفاده از این دستگاه دارای گرافت هایی با ضخامت مناسب می باشد. این روش می تواند چند ریشه را بردارد. همچنین به بافت زیرین پوست آسیبی نمی زند و جای اسکار را باقی نمی گذارد. تراکم گرافت های کاشت مو در این روش بسیار بالا است. در واقع می توان آن را یکی از روش های استاندارد در زمینه کاشت مو دانست.

  • کاشت مو به روش DHI

یکی دیگر از روش هایی که برداشت مو با دستگاه میکرومتر انجام می شود، DHI می باشد. گرافت ها با استفاده از مدادی صورت می گیرد. در واقع همزمان شکافی را ایجاد می کند و مو را در آن قرار می دهد. در این روش پیوند مو به صورت طبیعی اتفاق می افتد.

مهارت پزشک در گرافت های کاشت مو به چه صورت است؟

شاید بسیاری از مراکز درمانی را دیده باشید که با ارائه تبلیغات بسیار زیاد و با هزینه های بسیار کم به دنبال کسانی هستند که برای کاشت مو به آن ها مراجعه کنند. بسیاری از این مراکز دارای مجوز های رسمی نیستند و کسانی که در این زمینه مشغول به کار هستند، پزشک نیستند. با این حساب نمی توانند مشاوران خوبی در زمینه کاشت مو باشند. بهترین کار این است که به پزشکان ماهر در این زمینه مراجعه کنید. کسانی که دارای تخصص و مهارت خاصی در کاشت مو هستند را الگو در این زمینه بدانید.

کلینیک vip را بیشتر بشناسیم

با توجه به اینکه کاشت مو یکی از مهم ترین اقداماتی است که به منظور زیبایی بسیاری از افراد اعم از مرد و زن به آن اهمیت می دهند، باید در یک مرکز معتبر صورت گیرد. یکی از مهم ترین مراکز کلینیک vip می باشد. چرا که با داشتن تجهیزات جدید و مدرنی که دارند، می توانند شرایط بهتری را برای عمل به بیمار ارائه کنند. همانطور که می دانید هر روزه علم در حال پیشرفت است. بنابراین برای بسیاری از ما اهمیت دارد که حتما همتراز با علم جلو ببریم و از امکانات جدید تر آن بهره ببریم.

کلینیک vip با توجه به اینکه به این موضوع بسیار اهمیت می دهند، می توانند در این زمینه نیاز بسیاری از افراد را برطرف سازند. همچنین مراکز وی آی پی با داشتن دستیاران با حوصله که دوره های مخصوص برای کاشت مو را دیده اند، راحتی را برای بسیاری از بیماران فراهم می آورند. اهمیت این موضوع به قدری زیاد است که می توان رضایت را در چهره بیماران مشاهده کرد.

بسیاری از مراکز کلینیک vip  دارای مجوز های رسمی هستند. این مجوز ها از سوی سازمان بهداشت دریافت شده است و اهمیت بسیار زیادی دارد. مجوز ها به ما نشان می دهند که پزشک مورد نظر در زمینه کاشت مو چقدر چیره دست است. همچنین رعایت کردن بهداشت و داشتن تجهیزات مناسب را هم ارائه می دارد. می دانیم برای بسیاری از افراد اهمیت دارد که حتما گرافت های کاشت مو به صورت اصولی انجام شود. با کمک گرفتن از پزشکان حاذق در این زمینه می دانیم که این موضوع برای بسیاری از افراد میسر خواهد شد.

سوالات متداول

اهمیت توجه به تراکم طبیعی چیست؟

تراکم طبیعی طبق اصول در زمینه کاشت مو صورت می گیرد. برای اینکه بخش های زیادی از گرافت ها به درستی کاشته شود، اصولی در نظر گرفته می شود که فولیکول ها هدر نرود. افرادی که دارای ریزش مو در این زمینه هستند به دلیل کم مویی که دارند نباید بیش از حد از بانک مو، استخراج کنند.

فولیکول های اهدا کننده در کجا باید استخراج شوند؟

بهترین بخش سر و یا بدن فرد بیمار می باشد. همچنین پشت سر و بالای گردن می توانند گزینه خوبی باشند. استفاده از فولیکول های مو از شخصی به شخص دیگر صورت نمی گیرد. چرا که بدن فولیکول های غریبه را تشخیص می دهد و پیوندی صورت نمی گیرد.

جدید ترین روش کاشت مو چیست؟

یکی از روش های جدیدی که با استقبال بالایی هم همراه است، روش SUT می باشد. در این روش گرافت ها به صورت اتوماتیک برداشته می شود. همچنین دارای مزیت های بسیار زیادی است. از جمله می توانیم به عدم جراحی، عدم ماندگاری زخم اشاره داشته باشیم.

استفاده از چه دارو هایی بعد از کاشت مناسب است؟

استفاده از دارو در صورت لزوم حتما باید توسط پزشک تجویز شود. اما بیشتری چیزی که پزشکان تجویز می کنند قرص فیناستراید می باشد.

کاشت مو چگونه نتیجه می دهد؟

در صورتی که گرافت ها و بانک مو مناسب باشند کاشت مو نتیجه بسیار خوبی خواهند داشت. همچنین مهارت، تخصص پزشک و استفاده از تجهیزات مدرن در این زمینه بسیار اهمیت خواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.