قیمت طراحی سایت با وردپرس در سال 1402

قیمت طراحی سایت با وردپرس

وردپرس که به عنوان یک ابزار وبلاگ نویسی ساده شروع به کار کرد، امروزه به یک پلتفرم سایت سازی و یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) جامع تبدیل شده است. این پلت فرم با قدرت بیش از 42 درصد از بقیه سایت ساز ها، به شما امکان می دهد هر نوع سایتی را بسازید، از یک وبلاگ کوچک گرفته تا یک فروشگاه آنلاین قوی.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بسیاری از مردم ممکن است برایشان سوال باشد که هزینه طراحی سایت با وردپرس چقدر است. اگرچه نرم افزار اصلی وردپرس از نظر فنی رایگان است، اما برای طراحی و راه اندازی سایت باید یک سری هزینه ها انجام دهید.

محاسبه هزینه طراحی سایت به شما کمک می کند تا بودجه خود را تعیین کرده و بقیه پول خود را صرف سئو، محتوا، طراحی عکس و … کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، همه چیزهایی را که به قیمت گذاری وردپرس مربوط می شود، مانند هاست، خرید دامنه، خرید قالب، افزونه، دست مزد طراح و یا شرکت طراحی سایت را بررسی خواهیم کرد.

تفکیک قیمت طراحی سایت با وردپرس

به یاد داشته باشید که هزینه یک وب سایت به نحوه ی طراحی و عملکرد آن بستگی دارد. راه اندازی وب سایت های وردپرس ساده مانند وبلاگ ها یا طراحی سایت شرکتی برای معرفی کسب و کار هزینه کمتری نسبت به سایت های وردپرس قوی، مانند فروشگاه های آنلاین یا سایت های خبری دارند.

نام دامنه

برای ساخت یک وب سایت با وردپرس، به یک دامنه سفارشی نیاز دارید. این نام دامنه به عنوان آدرس وب سایت شما عمل می کند – برای مثال sitesazz.ir آدرس یک شرکت طراحی سایت است. نام دامنه خود را باید به گونه ای انتخاب کنید که قابلیت برند شدن داشته باشد و به راحتی در ذهن کاربران بماند.

هزینه نام دامنه به TLD آن بستگی دارد. رایج ترین آنها که به عنوان دامنه های سطح بالایی نیز شناخته می شوند، شامل پسوند نام دامنه .com، .net و .org است. قیمت این TLD ها از 700 هزار تومان برای نام های دامنه ارزان تا 1.5 میون در سال متغیر است. با توجه به اینکه خرید این TLD ها با دلار انجام می شود از این رو ممکن است قیمت ها سالانه و یا حتی ماهانه تغییر کنند.

به غیر از این سه TLD پرکاربرد، می توانید از .ir نیز استفاده کنید که نسبت به TLD های بالا هزینه بسیار کمتری دارد( شروع قیمت آن از 20 هزار تومان است).

کدام TLD محبوبیت و ارزش بیشتری دارد

رتبه بندی SEO : گوگل و سایر موتورهای جستجو به دلیل اعتبار و محبوبیت.com از این TLD حمایت می کنند. این حمایت به این دلیل است که موتورهای جستجو بیشتر احتمال دارد در نتایج جستجو از TLD های عمومی مانند .comو .net به جای دامنه های کشور نمایش دهند.

محبوبیت : از آنجایی که بیشتر وب سایت ها از پسوند com استفاده می کنند، مردم معمولاً آدرس وب سایتی را با این دامنه تایپ می کنند. انتخاب دامنه .com باعث می شود که مشتریان شما راحت تر برند شما را بشناسند و به خاطر بسپارند.

هزینه طراحی سایت

هزینه هاست (میزبانی وب)

هاست ها انواع مختلفی دارند از این هزینه آن ها هم بسیار متفات است. قبل از انتخاب هاست بهتر از اهداف خود را برنامه ریزی کنید، سپس به انتخاب و خرید هاست بپردازید. اگر قصد راه اندازی یک سایت کوچک با محتوا و محصولات کم را دارید بهتر است از هاست های اشتراکی لینوکس و یا وردپرس استفاده کنید. اما اگر میخواهید یک فروشگاه اینترنتی بزرگ راه اندازی کنید که روزانه افراد زیادی وارد آن می شوند، بهتر است از یک هاست قدرتمند و یا سرور اختصاصی استفاده کنید. هر چند هیچ سایتی در ابتدای کار ورودی بالایی ندارد از این رو بهتر است در ابتدا برای کاهش هزینه ها از یک هاست اشتراکی وردپرسی استفاده کنید تا در ادامه و در صورت نیاز نسبت به ارتقا هاست خود اقدام کنید. با توجه به این مورد حتما هنگام خرید هاست از ارتقا و تغییر آن مطمعن شوید و سپس به خرید آن اقدام کنید. هزینه هاست می تواند از 700 هزار تومان در سال تا چند ملیون تومن متغییر باشد.

این اختلاف قیمت به دلیل فضای انتخابی، CPU، پهنای باند، ترافیک ماهانه، RAM، پشتیبانی و … می باشد.

هزینه طراح و یا شرکت طراحی سایت

بیشترین و مهم ترین هزینه طراحی سایت با وردپرس مربوط به این بخش است. قیمت های این قسمت بسیار متفاوت است. این اختلاف قیمت به دلیل مهارت، تجربه، مدت زمان طراحی، درخواست های شما و … می باشد.

شاید فکر کنید طراحی سایت یک چیز کاملا سلیقه ای است و به همین دلیل طراحی ها کاملا باهم متفاوت است. سلیقه تا حدی بر روی طراحی تاثیر دارد اما یک طراح حرفه ای سایت را بر اساس نیاز های کاربران شما طراحی می کند. یک طراح خوب با تجربه و مهارتی که دارد کابران و مشتریان شما را آنالیز می کند و دقیقا می داند که آن ها چی می خواهند سپس نسبت به طراحی سایت با توجه به نیاز های آن ها می پردازد.

سعی کنید در این بخش نسبت به مهارت و تجربه طراح و یا شرکت طراحی سایتی که انتخاب میکند حساسیت بیشتری به خرج دهید تا هزینه آن.

سایت ساز زرین

شرکت طراحی سایت، سایت ساز زرین

علاوه بر هزینه های بالای برنامه نویسی و رقابت شدید، طراحی وب می تواند گیج کننده باشد. بنابراین، یادگیری نکات مفید در مورد نحوه شروع پروژه طراحی وب خود ضرری ندارد. این راهنمای عمیق دارای اطلاعات دقیقی است که به شما کمک می کند تا عوامل مختلفی را که برای اطمینان از اجرای روان پروژه طراحی وب حیاتی هستند در نظر بگیرید.

طراحی و توسعه یک وب‌سایت بی‌نقص کار هرکسی نیست. با این حال، اگر مراحل بالا را به دقت دنبال کنید، مطمئناً می توانید کل فرآیند طراحی وب را بسیار راحت تر کنید.

با این حال، اگر احساس می کنید که به تخصص فنی نیاز دارید، همیشه می توانید با بهترین شرکت طراحی وب که خدمات طراحی وب عالی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهد، تماس بگیرید. چه به دنبال یک طراحی وب واکنش گرا یا یک وب سایت تجارت الکترونیک باشید، همیشه می توانید از کارشناسان کمک بگیرید!

اما شاید این سوال به وجود بیاید که چگونه به این شرکت ها اعتماد کنیم؟ مفتخریم که بگوییم شرکت سایت ساز زرین با بیش از 10 سال سابقه در این حوزه با بهترین قیمت طراحی سایت و برترین کیفیت، قدرتمند ترین سایت ها را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با همکاران ما جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

همچنین با خرید سایت از سایت ساز، می توانید برای کسب و کار خود در بازار بزرگ اینترنت سهمی داشته و مشتریان خوبی نیز از این طریق پیدا کنید.

اگر تمایل به کسب درآمد از اینترنت را داشته باشید ، اولین قدم مهم در این زمینه ، ساخت سایت و راه اندازی سایت برای خود می باشد. تنها کافی است از میان وب سایت های آماده سایت سازان ، وب سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید ؛ راه اندازی و تحویل سایت به همراه هاست و دامنه را به ما بسپارید. همچنین اگر تمایل داشته باشید ، ما می توانیم وب سایت شما را به موتور های جستجو از جمله گوگل معرفی کنیم تا سایت شما هم در صفحات گوگل سهمی داشته باشد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.