نکات طلایی یادگیری برنامه نویسی در خانه

پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که برای یادگیری هر موضوعی نیاز نباشد سر کلاس های حضوری شرکت کنیم و بخش عمده ای از وقت خود را در ترافیک و رفت و آمد بگذرانیم به این صورت که برای آموزش برنامه نویسی یا هر آموزش دیگری کافیست که در منزل خود با یک لپ تاپ یا حتی تلفن همراه اینکار را پیش ببریم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سایت های بسیار زیادی هستند که شما می‌توانید از طریق آنها در خانه برنامه نویسی را یادبگیرید و حتی سایت های بسیار زیادی هستند که شما می توانید پس از یادگیری برنامه نویسی از خانه کسب درآمد کنید و از این حرفه درآمد داشته باشید. در زیر به معرفی چند مورد از سایت های آموزش برنامه نویسی آنلاین که شما میتوانید درون منزل به یادگیری این حرفه بپردازید پرداختیم.

وب سایت های ایرانی آموزش برنامه نویسی آنلاین

وب سایت های ایرانی بسیار زیادی در حوزه آموزش برنامه نویسی فعالیت می کنند و دوره های آموزش برنامه نویسی php ، پایتون ، دوره آموزش طراحی وب ، دوره برنامه نویسی اندروید و … را برگزار می‌کنند . عمده تفاوت این سایت ها بر سر کیفیت و نحوه ارائه این آموزش هاست و دارا بودن یا نبودن پشتیبانی است .

سایت هایی نظیر فرادرس و مکتب خانه معمولا دوره های بسیار سطح پایین با قیمت ارزان و بدون پشتیبانی از برنامه نویسی ارائه می‌دهند ، در دوره ها هیچگونه تضمینی ندارند و دانشجو میتواند با هزینه بسیار کم ابتداییات این مهارت را در منزل یادبگیرد. اما در عوض سایت هایی نظیر سون لرن با کیفیت بالا ، هزینه بالا و پشتیبانی حرفه ای یکساله همان دوره ها را برگزار کرده و بیش از 14 سال تجربه در حوزه آموزش برنامه نویسی تبدیل به یکی از غول های این بازار شده است.

در جدول زیر به یک مقایسه ساده میان دوره های آموزش برنامه نویسی می‌پردازیم :

نام سایت برگزار کننده سطح کیفی دوره پشتیبانی تجربه محور بودن تضمین کیفیت هزینه دوره
سون لرن 10/10 9/10 9/10 دارد بسیار بالا
فرادرس 3/10 0/10 4/10 ندارد بسیار پایین
مکتب خونه 3/10 4/10 4/10 دارد اما ضعیف بسیار پایین
راکت 4/10 5/10 4/10 دارد پایین

شما برای یادگیری برنامه نویسی در منزل به سادگی می‌توانید از هر یک از دوره های آموزش برنامه نویسی فوق استفاده کرده و بر مبنا کیفیت ، پشتیبانی و هزینه ای که دارند مسیر یادگیری برنامه نویسی خود را از درون خانه انتخاب کنید.

وب سایت های خارجی آموزش برنامه نویسی آنلاین

اگر زبان انگلیسی خوبی دارید به سادگی می توانید از درون خانه خود به دنیایی از اطلاعات و آموزش های برنامه نویسی دست یابید. که برخی از این موارد رایگان بوده و ارزش این را دارد که چندین بار آن را ببینید و برخی دیگر پولی هستند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. در زیر به معرفی این سایت ها خارجی می‌پردازیم :

نام سایت برگزار کننده سطح کیفی دوره پشتیبانی تجربه محور بودن تضمین کیفیت هزینه دوره
Coursera 10/10 9/10 9/10 دارد بسیار بالا
Udacity 9/10 8/10 9/10 دارد بسیار بالا
YouTube 5/10 0/10 3/10 ندارد رایگان
W3schools 10/10 0/10 0/10 دارد رایگان

هر سه سایتی که در بالا معرفی کردیم تماما آموزش های آنلاین برنامه نویسی را ارائه می دهد که شما می توانید از منزل ، محل کار ، دانشگاه یا هر مکانی به غیر از کلاس درس و در هر زمانی که مایل باشید تماشا کنید و از طریق تجربیات اساتید دوره ها کار را پیش ببرید.

یادگیری برنامه نویسی در خانه چه مزایایی دارد ؟

دنیا برنامه نویسی سرتاسر مزیت است از ساخت قالب وردپرس بگیرید تا طراحی اپلیکیشن اندروید تا طراحی سایت و نرم افزار های تحت دستکتاپ همه و همه برای شما می تواند درآمدی فوق العاده را به همراه داشته باشد. فقط کافیست که اراده داشته باشید و کمر همت بر یادگیری برنامه نویسی از درون منزل خود ببندید و بعد از 3 سال کار کردن جدی می توانید به یک برنامه نویس حرفه ای و پردرآمد تبدیل شوید

از دیگر مزایایی یادگیری برنامه نویسی در خانه راحتی آن است ، شما می توانید هر ساعت از شبانه روز به هر میزانی که بخواهید از دوره های آموزشی ضبط شده استفاده کنید و هر زمان که خسته شدید آن را کنار بگذارید و استراحت کنید . این مزایا در دوره های حضوری وجود ندارد.

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردیم به شما بگوییم برای یادگیری برنامه نویسی در خانه نیازی نیست که کار خاصی کنید ، فقط از درون منزل خود یکی از دوره های آموزش برنامه نویسی را شرکت کنید و نهایتا پس از یادگیری و کسب تجربه از همین راه به کسب درآمد کنید .

منبع خارجی مقاله : The best programming training sites

نویسنده مقاله: نازنین کریمی مقدم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.