درآمد مکانیک خودروی خارجی چقدر است؟

کسب اطلاعات در مورد درآمد مکانیک خودروی خارجی، معمولا از سمت افرادی است که در این حوزه مشغول به کار هستند یا می‌خواهید در این رشته ورود کنند. در هر دو حال ما اطلاعاتی را در مورد درآمد مکانیک ماشین های خارجی در ایران یا در خارج از کشور در اختیار شما قرار خواهیم داد همچنین به روشهایی جهت ورود به این حوزه اشاره خواهیم کرد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

به صورت کلی اگر به دنبال یک درآمد بالا هستید تعمیرات خودروهای خارجی نسبت به تعمیرات خودروهای دیگر میتواند شما را به اهدافتان برستاند.

میزان درآمد مکانیک خودروی خارجی در ایران چقدر است؟

این سوال، یکی از متداول ترین سوالات است. البته پاسخ به آن به عوامل بسیاری بستگی خواهد داشت این که شما چه میزان مهارتی دارید، اولین و مهم ترین موردی است که میتواند تاثیر گذار باشد. به صورت خلاصه در جدول زیر میزان درآمد مکانیک ماشین‌های خارجی را آوردهایم:

میزان اجرت مکانیک خودرو هزینه نوع دستگاه نوع خدمات
200,000-100,000 1,000,000-400,000 خودروی خارجی تعویض روغن موتور
150.220.000 1.100.000-2.900.000 خودروی خارجی تعویض لنت ترمز جلو
820,000-675,000 11,000,000-7,500,000 خودروی خارجی شمع و وایر
200,000-100,000 450,000-200,000 خودروی خارجی فیلتر هوا
250,000-180,000 1,500,000-1,000,000 خودروی خارجی لنت ترمز عقب
330,000-220,000 700,000-400,000 خودروی خارجی فیلتر بنزین
2,500,000-2,000,000 20,000,000-16,000,000 خودروی خارجی جلوبندی

 البته هزینههایی که در بالا به آنها اشاره شده فقط بخشی از درآمد یک مکانیک خودرو می‌باشد، در صورتی که یک مکانیک می‌تواند خدمات بسیاری دیگری را انجام دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد میزان درآمد می‌توانید مقاله درآمد مکانیک خودرو در ایران را مطالعه کنید.

درآمد مکانیک خودروی خارجی؛ عوامل تاثیر گذار

درآمد مکانیک خودروی خارجی؛ به عوامل متعددی بستگی دارد، با توجه به این که تعداد خودروی‌های خارجی در داخل کشور افزایش یافته است، می‌توان گفت که یک تعمیرکار ماشین‌های خارجی براساس میزان تخصص، مهارت، سرعت انجام کار، نوع مکان کسب و کار، میزان ساعت کاری و .. می‌تواند درآمد بالایی داشته باشد.به طور کلی با توجه به میزان قیمت و هزینه دریافتی یک مکانیک خودرو می‌تواند دستمزدی بین 50 تا 100 میلیون تومان در ماه داشته باشد. جهت ورود به شغل مکانیکی خودروی خارجی می‌توان از روش‌های استاندارد و اصولی مانند شرکت در دوره‌ها و کلاس‌های معتبر استفاده کرد که این مورد می‌تواند به صورت غیر مستقیم بر روی درآمد مکانیک ماشین های خارجی تاثیر گذار باشد.

درآمد مکانیک خودروی خارجی با توجه عوامل مختلفی تعیین می‌شود.

به صورت کلی ما در ادامه به مواردی اشاره میکنیم که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بر روی میزان درآمدی که یک مکانیک خودرو خواهد داشت، تاثیر گذار است:

استان یا شهر مورد نظر جهت احداث تعمیرگاه

میزان وجود رقبا در بازار

میزان مهارت شما (ارتباط مستقیم با میزان درآمد مکانیک ماشین خارجی)

مدت زمان و ساعت کاری در طی روز

جایگاه شغلی در تعمیرگاه خودرو

البته همانطور که در بالا اشاره شد عواملی که بر روی میزان درآمد مکانیک خودروی خارجی تاثیر گذار هستند، بسیار زیاد می‌باشند و شما باید با توجه به شرایط و موقعیت خود به موارد توجه داشته باشید.

نحوه افزایش درآمد مکانیک ماشین های خارجی

بسیاری از افراد در حرفههای مختلف به دنبال افزایش میزان درآمد خود از شغل کنونی هستند، درمورد شغل مکانیکی خودرو هم نیز به همین صورت است. مواردی هستند که سبب میشوند درآمد شما در حوزه مکانیک خودروهای خارجی افزایش یابد. که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

اگر می‌خواهید در یک شرکت استخدام شوید

اگر به شغل کارمندی علاقه مندید و میخواهید به صورت کارمندی در یک ارگان مشغول به کار شوید، میتوانید با استفاده از مدارکی که از سمت آموزشگاه یا دانشگاه دریافت کردهاید، در یک شرکت خوب استخدام شوید. در این مورد اگر میزان تخصص شما بیشتر باشد احتمال افزایش میزان درآمد شما بسیار زیاد است.

اگر می‌خواهید به صورت آزاد مشغول به کار شوید

بسیاری از افراد به شغل آزاد علاقمند هستند، میتوان گفت میزان درآمد مکانیک خودروی خارجی در شغل آزاد بدون محدودیت میباشد. چرا که هر فردی بر اساس میزان دانایی، مهارت، نحوه مشتری مداری و میتواند مشتریان زیادی را جذب کند. جهت ورود و اقدام به این کار میتوانید ابتدا در آموزشگاه شرکت کرده و مهارتهای مورد نیاز را کسب نمایید سپس با استفاده از مدرکی که در پایان دوره به شما اعطا میگردد یک تعمیرگاه ماشینهای خارجی راه اندازی کنید و با استفاده از مدرک وام دریافت کنید یا مجوز بگیرید.

درآمد مکانیک خودروی خارجی؛ درخارج از کشور (مهاجرت)

برخی از افراد به دنبال دریافت مدرک فنی و حرفهای با هدف مهاجرت هستند از این رو میزان درآمد مکانیک ماشین های خارجی در خارج از کشور برای آنها بسیار مهم میباشد.

اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید، بهتر است بدانید که درآمد مکانیک ماشین های خارجی در بسیاری از کشورها بسیار بالا می‌باشد، بنابراین می‌توانید آن را انتخاب نمایید.

در جدول زیر به صورت حدودی به درآمد یک مکانیک خودروی خارجی در کشورهای دیگر مشخص شده است:

کشور مورد نظر میزان درآمد مکانیک خودروی خارجی
درآمد مکانیک خودرو در کانادا حدود 24.960 تا 100.630 دلار
درآمد مکانیک خودرو در آلمان از 620 تا 2140 یورو
درامد مکانیک خودرو در امریکا حدودا 4.000 الی 100.000 دلار
درامد مکانیک خودرو در دبی حدودا 12.000 درهم
درآمد مکانیک خودرو در ترکیه 3.000 تا 6.000 لیر
درآمد مکانیک خودرو در انگلستان حدودا از 1.500 تا 7000 پوند

 با داشتن مدرک فنی حرفهای مربوط به این رشته که میتوانید روند آن را در آموزشگاههای فنی انجام دهید، میتوانید به کشورهای خارج از طریق ویزای کار مهاجرت کرده و در شغل مکانیکی خودرو مشغول به کار شوید.

شروع یادگیری ورود به شغل مکانیک خودروی خارجی

اگر هنوز از مکانیکی خودروی خارجی نمیدانید یا میخواهید تخصص خود را افزایش دهید چندین راه برای شما وجود دارد. می‌توانید در کنار یک متخصص تعمیرکار ماشین خارجی، این حرفه را یاد بگیرید که البته نیاز به زمان بسیاری زیادی خواهد داشت.

اما یک راه دیگر هم هست که نسبت به روشهای قبل بسیار کوتاه بوده و همچنین مهارتها را به صورت استاندارد و اصولی به شما آموزش می‌دهد. برای این کار باید به آموزشگاه فنی مراجعه کرده و از طریق شرکت در دورههای کوتاه مدت شروع به یادگیری مهارتها کنید. همچنین در پایان به شما مدرک بین المللی نیز اعطا خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید به متنی در مورد دوره مکانیک خودرو مراجعه کنید.

آموزشگاه فنی حرفه ای ایران  ilo؛ اولین قدم برای مکانیک خودروی خارجی

انتخاب یک آموزشگاه معتبر کار آسانی نیست و در صورتی که بتوانید در یک آموزشگاه خوب ثبت نام کنید، میتوانید مهارتها را بهتر یاد گرفته و به دنبال آن درآمد مکانیک ماشین های خارجی نیز افزایش خواهد یافت. ما به شما آموزشگاه فنی حرفهای ایران آیلو را معرفی میکنیم. قطعا داشتن مزیتهای بسیار زیاد این آموزشگاه را نسبت به هر آموزشگاه دیگر برتر ساخته است.

آموزشگاه ایران ilo دارای اساتید متخصص و مجرب، هزینه مناسب آموزش، اعطا مدرک بین المللی، داشتن خوابگاه، آموزش بر روی تجهیزات واقعی، کلاسهای مجهزو .. میباشد در صورتی که در مورد نحوه، شرایط شرکت در دوره، درآمد مکانیک خودروی خارجی، نحوه یادگیری و … نیاز به مشاوره دارید با مراجعه به سایت https://iranilo.com یا با استفاده از شماره تماس 02155965670 و یا صفحه آموزش تعمیرات هیوندا و کیا در تهران (https://iranilo.com/product/car-mechanics-training/hyundai-kia-repair/) از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.