سامانه پیامک؛ آنچه برای یک بازاریابی تاپ نیاز دارید!

سامانه پیامک و هر آنچه لازم است درباره آن بدانید!

سامانه پیامک تمام آن چیزی است که کسب و کار شما برای یک بازاریابی با بازدهی شگفت انگیز نیاز دارد. اگر دوست دارید صدای کسب و کارتان را در آنِ واحد به گوش زن و مرد و پیر و جوان در سرتاسر ایران برسانید، حقیقتا گزینه ای بهتر از سامانه پیامک سراغ نداریم که به شما پیشنهاد بدهیم! شاید بگویید سامانه پیامک دیگر چیست؟! آیا از پس هزینه های آن بر می آیم؟!

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

چیستی سامانه پیامک و مزایای اعجاب انگیز آن را خدمتتان عرض خواهیم کرد. می ماند هزینه که آن هم خیالتان از بابتش راحت باشد. هلدینگ ایرانیان دلسوزتر از شما به اوضاع جیبتان است!

شاید بهتر باشد پیش از پرداختن به معرفی سامانه پیامک، در چند خط کوتاه بازاریابی پیامکی را برایتان شرح بدهیم تا حساب کار دستتان بیاید. موافقید؟!

سامانه پیامک

بازاریابی پیامکی چیست؟

از بازدهی بازاریابی پیامکی که این روزها به یکی از محبوب ترین شیوه های بازاریابی تبدیل شده است، هرچه برایتان بگوییم، حق مطلب را ادا نکرده ایم! در این روش شما به صورت کاملا هوشمند و هدفمند در مقیاس انبوه پیامک تبلیغاتی ارسال می کنید. اگر فکر می کنید قرار است یک موبایل در دست بگیرید، کُلی شارژ بخرید و شب را به روز و روز را به شب بدوزید و SMS تایپ و ارسال کنید، باید خدمتتان عارض شویم که اشتباه می کنید. این کار خیلی ساده تر از چیزی است که فکرش را می کنید. چرا؟!

چون ابزاری مناسب برای انجام آن طراحی شده است. ابزاری کاربردی با امکانات فوق العاده که در عرض چند ثانیه میلیون ها اس ام اس تبلیغاتی ارسال می کند. از نام و نشانش می پرسید؟!

سامانه پیامک یا به قول خیلی های دیگر پنل پیامک!

سامانه پیامک چیست؟

سامانه پیامک یک محیط آنلاین تحت وب است. این محیط توسط هلدینگ ایرانیان با همکاری اپراتور آرین تل در اختیار شما که قصد دارید با بازاریابی پیامکی نبض بازار را در دست بگیرید، قرار داده می شود. با استفاده از این سامانه فوق العاده کاربردی می توانید به صورت کاملا هوشمند پیامک ارسال و حتی دریافت کنید. نگران مدیریت پیامک هایتان هم نباشید. با استفاده از پیام کوتاه ملی ایران می توانید به راحتی آب خوردن پیامک هایتان را مدیریت کنید. عالی است، نه؟!

اگر فکر می کنید قابلیت های سامانه پیامک تنها به مدیریت پیامک ها محدود می شود، سخت در اشتباهید! امکانات این سامانه خیلی فراتر از این چیزهاست. دوست دارید بیشتر در موردش صحبت کنیم؟! اگر پاسختان مثبت است، تیتر بعدی مختص شماست!

پنل پیامک

قابلیت های شگفت انگیز سامانه پیامک

یک سامانه پیامکی خوب مثل سامانه پیام کوتاه ملی ایران هزار و یک قابلیت متعدد و متنوع دارد. در ادامه چند مورد مختصر از این قابلیت ها را معرفی نموده و مورد بررسی قرار می دهیم تا خیالتان راحت شود که انتخابتان حرف ندارد!

  • قابلیت ارسال پیامک انبوه
  • قابلت ارسال پیامک به دیتا جدید همراه اول و ایرانسل
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس کدپستی و منطقه مخاطب
  • ارسال پیامک بر اساس بانک جامع مشاغل خاص
  • ارسال پیامک به تفکیک جنسیت
  • ارسال پیامک بر اساس رده سنی مخاطب
  • ارسال پیامک بر اساس مکان آنی افراد ویژه ایرانسل
  • ارسال پیامک بر اساس ترکیب کدپستی و جنسیت
  • ارسال پیامک به شماره های روشن موجود در شهر یا استان
  • درج تبلیغات متنی در انتهای مکالمات ویژه ایرانسل
  • ارسال به شماره های بلک لیست
  • ارسال پیامک در زمان مشخص
  • امکان گزارش گیری از SMS ها

استفاده از این سامانه بسیار ساده و بی دردسر است!

اگر با خواندن این مطلب به جمع بزرگ علاقه مندان به استفاده از سامانه پیامک ملحق شده اید، آشنایی با نحوه استفاده از این سامانه برایتان الزامی است! به منظور استفاده از سامانه پیامک برای ارسال SMS تبلیغاتی می بایست نسبت به تهیه پنل از یکی از شرکت های ارائه دهنده اقدام نمایید. هلدینگ ایرانیان با احترام و افتخار در این زمینه خدمتگزار شماست. قرارداد انحصاری اپراتور آرین تل با هلدینگ ایرانیان گامی مهم در راستای رفع نیازهای شماست. امید است که موثر واقع گردد!

پس از ثبت نام از سوی هلدینگ ایرانیان یک یوزر و پسورد اختصاصی در اختیار شما قرار می گیرد. استفاده از این یوزر و پسورد برای ورود به حساب کاربری الزامی است. به حساب کاربری تان وارد شوید و با استفاده از امکانات بی نظیر این سامانه تبلیغاتی لذت یک بازاریابی موفق را تجربه کنید. بانک شماره مشاغل مورد نظر خود را یافته و برای تمام آن ها پیامک ارسال کنید. حتی ارسال پیامک لیست سیاه!

در سامانه های پیامکی که سامانه پیام کوتاه ملی ایران برترین آن هاست، یک سری خطوط برای ارسال پیامک به صورت رایگان یا هزینه دار در اختیار شما قرار داده می شود. اگر فکر می کنید برای استفاده از این سامانه نیاز به مهارت های آنچنانی دارید، باید بگوییم که خوشبختانه تصورتان اشتباه است. شما فارغ از سطح سواد و میزان تخصصتان می توانید از سامانه پیام کوتاه ملی ایران برای ارسال و دریافت پیامک استفاده کنید.

پنل اس ام اس

کاربردهای بی نظیر پنل اس ام اس

تنها کاربرد پنل پیامک ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی به منظور جذب مخاطب نیست. به برکت وجود این پنل مشتریان شما به مشتریانی وفادار تبدیل شده و روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود. اگر از پنل اس ام اس استفاده کنید، چشم و گوش مشتریانتان را به روی شعارهای تبلیغاتی رقبا می بندید. این اوج وفاداری مشتری به شماست!

یکی از جذاب ترین امکانات پنل پیامک ارسال خودکار تبریک تولد به مشتریان است. برای استفاده از این قابلیت کافیست تاریخ تولد کاربران را در سامانه ثبت کنید. آنگاه بدون آن که شما خبر داشته باشید، سامانه به طور خودکار تولد مشتریانتان را تبریک گفته و شما را برای همیشه در ذهن آن ها ماندگار می کند!

لذت سپردن کار به کاردان را با هلدینگ ایرانیان تجربه کنید!

اگر قصد دارید با تهیه سامانه پیامک گامی بلند در راستای بازاریابی پیامکی برداشته و مشتریانتان را سورپرایز کنید، به هلدینگ ایرانیان اعتماد کنید. این بار ارزانی علت دار نیست، حکمت دار است! رشید نجاری مدیرعامل هلدینگ ایرانیان در راستای توسعه کسب و کارهای ایرانی کم تعرفه ترین بدون واسطه را به شما پیشنهاد می دهد. بدون لحظه ای درنگ پذیرای این پیشنهاد طلایی باشید و هرچه سریع تر یک خط خدماتی را از آنِ خودتان کنید!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.