اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی | پشتیبانی 24 ساعته

اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

یکی از روش‌های پرطرفدار در کرایه ماشین، اجاره خودرو در فرودگاه امام  به منظور ترانسفر مسافران از فرودگاه به مکان‌های مورد نظرشان، می‌باشد. خدمات اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی به دو صورت زیر می باشد:

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.
  1. اجاره خودرو بدون راننده در فرودگاه امام خمینی.
  2. اجاره خودرو با راننده در فرودگاه امام خمینی.

قیمت تاکسی فرودگاه امام خمینی – قیمت تاکسی فرودگاه امام

شما پس از ورود به ایران با قیمت تاکسی فرودگاه امام روبه رو می شوید. تاکسیرانی فرودگاه امام خمینی نرخ مشخصی را برای مسیرها ندارند. در نتیجه در زمان رسیدن به مقصد موظفبه پرداخت هزینه بالایی خواهید بود. در صورتی که اگر شما قبل از حضور به تهران به رزرو خودرو اقدام کنید از تمام هزینه ها با خبر خواهید شد.

ارزانترین تاکسی فرودگاه امام خمینی

شما با اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی می توانید ارزانترین تاکسی فرودگاه امام خمینی را در اختیار خود داشته باشید. در متن زیر شرایط و مدارک کرایه ماشین را می توانید مشاهده کنید.

اجاره خودرو با راننده در فرودگاه امام خمینی

در اجاره خودرو با راننده تمامی مسئولیت های خودرو همچون تصادف، دزدی و… برعهده راننده و شرکت خواهد بود. به دلیل حضور راننده به عنوان نماینده شرکت، شما نیاز به ارائه هیچگونه مدرکی نمی باشید. برای رزرو خودرو برای فرودگاه امام خمینی می بایست از طریق واتساپ پیام ارسال کنید. می توانید با ارائه اطلاعات پرواز، انتخاب خودرو و مدارک شناسایی مسافران ماشین را به همراه راننده در اختیار داشته باشید.

اجاره خودرو بدون راننده در فرودگاه امام خمینی

برای اجاره خودرو بدون راننده در فرودگاه امام خمینی ابتدا وارد سایت شوید و در صفحه اجاره ماشین در فرودگاه، شما خودروی مورد نظر را انتخاب می ‌کنید و پس از تایید مدت زمان مورد نظر برای اجاره، مدارک را ارسال خواهید کرد. ماشین را در ساعت و روز مشخص شده در اختیار شما خواهد بود.

در صورتی که مقیم ایران هستید برای اجاره ماشین بدون راننده در فرودگاه امام خمینی، نیاز به ارائه مدارک متن زیر می‌باشد:

  • گواهینامه رانندگی با حداقل اعتبار 6 ماه
  • ارائه کارت شناسایی معتبر
  • پرداخت دیپوزیت (ودیعه نقدی برای ضمانت به شرکت که پس از 25 روز از عودت خودرو به حساب شما بازگردانده خواهد.)
  • ارائه چک به مبلغ خودرو (در زمان تحویل خودرو به شما بازگردانده خواهد شد.)
  • واریز پیش پرداخت

در صورتی که افراد مقیم خارج کشور هستید و قصد اجاره خودرو بدون راننده در فرودگاه امام خمینی را دارید نیاز به ارائه مدارک زیر هستید:

  • گواهینامه رانندگی بین المللی یا کشور محل زندگی خود
  • واریز دیپوزیت
  • کپی پاسپورت
  • کپی ویزا

اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی چگونه است؟

مسافرانی که قصد استفاده از خدمات اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی را دارند باید چند روز قبل از حضور در ایران از شرکت‌های کرایه ماشین اقدام به رزرو نمایند. سعادت رنت یکی از بزرگترین و معتبرین شرکت رنت خودرو در ایران می باشد که شما می‌توانید از طریق رزرو آنلاین ماشین مورد علاقه خود را به راحتی کرایه کنید. همچنین ارائه اطلاعات پرواز به شرکت جز ملزومات می باشد.

مسافر چگونه خودرو اجاره ای را پیدا می‌کند؟

نماینده شرکت یک ساعت قبل از حضور شما به فرودگاه آمده و با در دست داشتن پلاکی که مشخصات شما در آن نوشته شده است در انتظار شما می باشد. خودرو اجاره ای در فرودگاه منتظر شما است. فقط کافی است ساعت نشستن پرواز را به همکاران شرکت اعلام کنید. همچنین در صورتی که شماره تلفن همراهتان در ایران فعال باشد، با شما تماس خواهند گرفت.

اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی به صورت با راننده یا بدون راننده؟ کدام بهتر است؟

در صورتی که خسته نیستید وعلاقه به رانندگی دارید حتما، خودروی مورد علاقه خود را بدون راننده کرایه کنید.

در اجاره ماشین با راننده نیاز به ارائه مدارکی نیستید در صورتی که شرایط زیر را می توانید از این خدمات استفاده کنید:

  • افرادی که گواهینامه ندارند و یا به هر علتی، تسلط کافی در رانندگی در شهر شلوغ تهران را ندارند.
  • اگر هدف از سفرتان، کاری باشد، بهتر است که ماشین را با راننده اجاره کنید تا به موقع سر قرارهای کاریتان برسید.
  • در صورتی که برای دریافت خدمات پزشکی وارد ایران شده اید، باز هم به شما پیشنهاد می کنیم که از اجاره ماشین با راننده استفاده کنید.

رانندگان سعادت رنت دارای ویژگی های زیر هستند:

  • آگاهی کامل از مسیر و خیابان های تهران
  • آموزش تشریفات را دیده اند
  • مرتب و تمیز

مدت زمان کرایه ماشین در فرودگاه امام خمینی چقدر است؟

بسته به انتخاب نوع اجاره خودرو محدودیت در زمانی متفاوت خواهد بود. اجاره خودرو با راننده با حداقل 10 ساعت در طول روز بدون محدودیت کیلومتریمی باشد.

در اجاره خودرو بدون راننده حداقل مدت زمان کرایه 3 روز با محدودیت کیلومتری که بسته به نوع خودرو متفاوت است، قابل کرایه است.

خدمات اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی از شرکت سعادت رنت:
•    ارائه بیمه بین المللی CDW و قرارداد رسمی
•    امدادرسانی در 24 ساعت شبانه روز در طول 7 روز هفته

  •  خودروهای کم کارکرد در حد صفر

اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد

بعد از اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد  به منظور ترنسفر مسافران پرواز داخلی است. بسیاری از مسافران پس از حضور در فرودگاه ممکن است دچار مشکلاتی همچون نیافتن خودرو و یا دریافت هزینه بالایی تاکسی ها رو به رو شوند. شما به می توانید با ارائه مدارک پروازی خود به شرکت اجاره دهنده، اتومبیل مورد نظر را به صورت اجاره خودرو با راننده و کرایه ماشین بدون راننده در اختیار داشته باشید.

تمامی نکات در اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد همچون اجاره ماشین در فرودگاه امام می باشد. یک ساعت قبل از حضور شما نماینده شرکت منتظر شما خواهند بود و با شما تماس خواهند گرفت.

جمع بندی

سعادت رنت همانطور که گفته شد آماده ارائه خدمات اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده در فرودگاه امام خمینی و مهرآباد است. شما به راحتی و بدون نگرانی می توانید خودروی مورد نظر خود را از این شرکت در فرودگاه کرایه کنید و در هر مکان دیگری عودت دهید. نماینده شرکت سعادت رنت در هر ساعت از شبانه روز در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با یک تماس در کنار شما خواهند بود. با ماشین های سعادت رنت لذت یک رانندگی آسوده را تجربه کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.