همه چیز در مورد گوشی poco x4 pro 5g

باوجوداینکه حالا پوکو به‌عنوان برند مستقل از شیائومی در حال تولید گوشی‌های درخور توجه است؛ اما هنوز نام شیائومی را یدک می‌کشد. البته این برند به‌عنوان زیر برند شیائومی در حال فعالیت است. در همان ماه‌های اول که گوشی‌های میان‌رده پوکو مثل پوکو ایکس 3 و پوکو ایکس 3 پرو به بازار عرضه شد، این برند توانست کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

https://www.buyghest.com/

اما نسل جدید گوشی‌های پوکو سری ایکس، در حال حاضر گوشی‌های پوکو X4 NFC و x4 pro 5g هستند. این گوشی توانسته در بازار‌های رقابتی به خوبی جایگزین نسل پیشین خود یعنی پوکو X3 پرو شود. لازم به ذکر است که در صورتی که نتوانید هزینه گوشی را به صورت یکجا پرداخت کنید، می‌توانید از  خرید اقساطی گوشی شیائومی نیز بهره‌مند شوید.

نمایشگر گوشی پوکو x4 pro 5G

گوشی poco x4 pro 5g با ابعاد ۸٫۱ × ۷۶٫۱ × ۱۶۴٫۲ میلی‌متر جزء گوشی‌های خوش‌دست به‌حساب می‌آید. نمایشگر ۶٫۶ اینچ پوکو X4 پرو، ۸۶ درصد نمای جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. حفره دوربین سلفی نیز در قسمت بالای نمایشگر قرار گرفته است. نوع نمایشگر، OLED است و حسگر اثر انگشت در عوض با دکمه‌ی پاور ترکیب شده است. این نمایشگر دارای نرخ تازه‌سازی یا رفرش‌ریت 120 هرتز بوده و همچنین وضوح 2400 در 1080 پیکسل دارد.

خرید قسطی

نرم‌افزار و حافظه پوکو X4 پرو

poco x4 pro 5g با نسخه مخصوص رابط کاربری MIUI 13 و بر پایه‌ی اندروید ۱۱ وارد بازار شده است. این گوشی در چهار نسخه مختلف ۶ | ۶۴، ۶ | ۱۲۸، ۸ | ۱۲۸ و ۸ | ۲۵۶ گیگابایت عرضه شده و از اتصال به اینترنت 5G، از Wi-Fi 5 و Bluetooth 5.1 نیز پشتیبانی می‌کند.

سخت‌افزار پوکو X4 پرو

این گوشی برای پردازنده، از یک تراشه اسنپ‌دراگون 695 5G بهره برده که در جایگاه خود و در مقایسه با رقبا قابل‌توجه است. این پردازنده در زمینه گیمینگ نیز عملکرد خوبی دارد و می‌تواند بازی‌های AAA مانند Call of Duty Mobile را بدون هیچ مشکلی اجرا کند.

باتری این گوشی 5000 میلی‌آمپر است که قابلیت شارژ سریع 67 وات را نیز دارد. این باتری تنها در 22 دقیقه از 0 به 70 درصد می‌رسد و تنها در 41 دقیقه کاملا شارژ خواهد شد.

خرید قسطی

دوربین پوکو X4 پرو

در poco x4 pro 5g از 3 لنز برای دوربین استفاده شده که مشخصات دوربین اصلی این گوشی، 108 مگاپیکسل، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسل و در نهایت دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل است. گفتنی است که دوربین سلفی به سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز شده است.

ارزش خرید گوشی پوکو X4 پرو

احتمالا شما هم متوجه شده‌اید که با توجه به امکانات پوکو ایکس 4 پرو و مشخصات فنی قابل قبول این گوشی، می‌توان ادعا کرد که جزء گوشی‌های میان رده و مقرون به صرفه قرار دارد؛ بنابراین اگر اندازه مناسب، نمایشگر، کیفیت صدای خوب و دوربین‌های قدرتمند برای شما اولویت دارد، خرید پوکو x4 pro 5g می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی از فروشگاه‌هایی که دارای مزیت اقساط هستند، نیز بهره‌مند شوید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.