مدیر عامل تلگرام: تلگرام پرمیوم میزبان یک میلیون کاربر اشتراکی شد

مدیر عامل تلگرام: تلگرام پرمیوم میزبان یک میلیون کاربر اشتراکی شدمدیر عامل تلگرام به تازگی اعلام کرده است که تعداد کاربران اشتراکی این شبکه اجتماعی از خرداد ماه تاکنون به یک میلیون نفر رسیده است. سرویس اشتراکی تلگرام پرمیو در زمان بسیار کمی توانسته است تا درآمد خوبی را برای این پیام رسان بدست آورد.  این طور که به نظر می رسد تلگرام قصد دارد تا برای تامین هزینه بالای ذخیره سازی اطلاعات روش های کسب درآمدی خود را توسعه دهد. برای اطلاع از جزئیات خبر تا انتهای مقاله همراه چیکاو باشید.

تعداد کاربران اشتراکی تلگرام پریمیوم به یک ‌میلیون نفر رسید

این نسخه از تلگرام اولین تلاش توسعه دهندگان آن برای کسب درآمد مستقیم از کاربران می باشد که توانسته در مدت زمان کوتاهی یک میلیون کاربر اشتراکی جذب کند.

پاول دورُف، مدیرعامل تلگرام، در کانال شخصی خود این خبر را منتشر کرده و این دستاورد را موفقیت آمیز دانسته است. به گفته وی، درآمد سرویس اشتراکی این پیام رسان در مقایسه با درآمد تبلیغاتی آن سهم کوچکی است. پاول دورُف اظهار امیدواری کرد که درآمد سرویس اشتراکی تلگرام همسطح با درآمد کلیکی آن شود.

تلگرام پرمیوم چیست؟

سرویس اشتراکی تلگرام پرمیوم به کاربران امکان ارسال فایل های تا حجم 4 گیگابایت و سرعت دانلود بیشتر را ارائه می کند. هزینه اشتراک ماهانه این سرویس در آمریکا 5 دلار و در کشور های نوظهور و در حال توسعه 2/2 دلار می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.