خرید محصولات برند نوتریژینا اصل از مو تن رو

انتخاب محصولات آرایشی و بهداشتی از برندهای معتبر ارتباطی مستقیم با حفظ سلامت پوست و مو دارد.‌ محصولات مراقبتی متنوعی در بازار وجود دارند که لازم است برای تشخیص میزان کیفیتشان به اصالت برند آن‌ها توجه نمایید. در ادامه این مقاله با معرفی برند نوتروژینا به عنوان یکی از بهترین برندهای تولید کننده محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی همراه شما خواهیم بود.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تاریخچه تاسیس برند نوتروژینا

امانوئل استولاروف شرکت نوتروژینا را در سال ۱۹۳۰ در آمریکا تاسیس کرد. این شرکت در ابتدا تهیه کننده سالن‌های زیبایی بود اما از سال ۱۹۴۰ فعالیت حرفه‌ای خود در حیطه توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی را آغاز نمود و محصولات مراقبتی تحت برند خود را در بازارهای کوچک فروش عرضه نمود. نام گذاری این شرکت به سال ۱۹۶۲ در پی کشف نوعی صابون مرغوب برمی‌گردد. گسترش محبوبیت و افزایش نرخ فروش محصولات این کارخانه، زمینه لازم جهت تولید محصولات تخصصی مراقبت از پوست و مو را فراهم نمود. در سال ۱۹۹۴ شرکت Johnson & Johnson برند نوتروژینا را خریداری کرد و اکنون محصولات آرایشی و بهداشتی این برند با کیفیت و مرغوبیت بالا در بیش از ۷۰ کشور دنیا به فروش می‌رسند.

انواع محصولات برند نوتروژینا

محصولات تولید شده توسط این برند از تنوع بالایی برخوردار هستند. در ادامه تعدادی از بهترین محصولات نوتروژینا را معرفی می‌نماییم. برای خرید محصولات نوتروژینا اصل لازم است اصالت برند محصولات مورد نظر خود را به دقت بررسی نمایید. شما می‌توانید انواع محصولات برند نوتروژینا اصل را از فروشگاه مو تن رو خریداری نمایید.

محصولات لاین گریپ فروت نوتروژینا

انواع ژل شست و شوی صورت نوتروژینا

محصولات مختلفی از این برند موجود است که در ادامه شما را با انواع ژل شست و شوی صورت نوتروژینا آشنا خواهیم کرد:

ژل شست و شوی صورت نوتروژینا برای پوست‌های مستعد جوش و آکنه

ممکن است به دلایل مختلفی مانند تغییرات شرایط هورمون‌ها، مصرف دارو‌های خاص، وضعیت آب و هوا، ژنتیک و چرب بودن پوست دچار جوش‌ها و آکنه‌ها پوستی مداوم شوید. استفاده از مواد شوینده مناسب با نوع پوستتان به شما کمک می‌کند تا اثرات جوش‌ها و آکنه‌های پوست را از بین ببرید. استفاده از ژل شست و شوی صورت نوتروژینا در بازه زمانی مشخص و به صورت مداوم اثرات نتیجه بخشی برای کاهش جوش‌ها و ممانعت از رویش مجدد آن‌ها دارد. این ژل شست و شوی صورت از ترکیبات موثری برای تنظیم PH سلول‌های پوستی، ایجاد تعادل در تولید چربی پوست، محو کردن دانه‌های سرسیاه، از بین بردن منافذ باز پوستی، پاکسازی عمیق‌ترین لایه‌های پوست و لایه برداری برخوردار است.

ژل شست و شوی صورت نوتروژینا برای پوست‌های جوش دار، به شفافیت، درخشندگی و لطافت پوست کمک می‌کند. استفاده از عناصر مغذی در فرمولاسیون این ژل با هدف پاکسازی کامل چربی‌ها و آلودگی‌های موجود در منافذ پوستی و کوچک کردن این منافذ مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده روزانه از این محصول باعث ایجاد التهاب، حساسیت و خشکی در پوست نخواهد شد و با ملایمت لازم به از بین بردن جوش‌ها و آکنه‌ها به صورت کمک می‌کند.

ژل شست و شوی صورت گریپ فروت نوتروژینا

این محصول به عنوان پاک کننده‌ای موثر قابلیت نفوذ در عمیق‌ترین لایه‌های منافذ پوست را دارد و برای شستشوی انواع آلودگی‌ها و چربی‌ها گزینه‌ای مناسب به شمار می‌‌آید.

آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌های موجود در ترکیبات این ژل بخشی قابل توجه از مواد مغذی مورد نیاز برای تقویت، پاکسازی و آبرسانی به پوست را در اختیار سلول‌های پوستی قرار می‌دهند. چنانچه از وجود دانه‌های سرسیاه و مو‌های ریز و تیره بر روی پوست خود احساس ناراحتی می‌کنید، می‌توانید استفاده از ژل گریپ فروت نوتروژینا را در روتین پوستی خود قرار دهید تا طی مدت زمانی مشخص به پوستی شفاف و درخشنده دست یابید. عصاره گریپ فروت موجود در این محصول با افزایش انعطاف پذیری پوست از افتادگی آن جلوگیری می‌کند و منبعی غنی از انواع ویتامین‌های C و A، آمینو اسیدها و سالیسیلیک اسید است.

میسلار ژل پاک کننده نوتروژینا حاوی عصاره زردچوبه

استفاده از انواع ژل شستشوی صورت نوتروژینا با هدف پاکسازی کامل و ملایم لایه‌ها و منافذ پوستی در دستور کار قرار می‌گیرد. ژل میسلار حاوی عصاره زرد چوبه نوتروژینا منبعی سرشار از آنتی اکسیدان است که در افزایش سطح استحکام بافت پوست اثرات مثبت دارد. خاصیت ضد باکتریایی این محصول از بروز جوش و آکنه، التهاب و حساسیت و همچنین چروک‌های پوستی جلوگیری می‌کند. ترکیبات این ژل عاری از انواع چربی است و این ویژگی ژل میسلار زردچوبه را به بهترین انتخاب برای پوست‌های چرب و پوست‌های ترکیبی تبدیل می‌کنند.

محصولات لاین آبرسان نوتروژینا

انواع آبرسان‌های برند نوتروژینا

خرید آبرسان نیتروژنا از مو تن رو و استفاده از این محصول در روتین پوستی به افزایش رطوبت پذیری پوست و آبرسانی به لایه‌های عمیق پوستی کمک می‌کند. در ادامه دو مورد از بهترین محصولات آبرسان این برند را معرفی می‌کنیم:

کرم آبرسان صورت نوتروژینا مدل Clear & Defend

برای افرادی که پوستی خشک و در عین حال مستعد جوش دارند این کرم آبرسان محصولی شفابخش محسوب می‌شود. ترکیبات این کرم علاوه بر افزایش رطوبت و لطافت پوست به کاهش جوش‌ها و آکنه‌های پوستی کمک می‌کند. منافذ باز پوستی چربی‌ها و آلاینده‌های بیشتری را جذب می‌کنند و به این ترتیب جوش‌ها و لکه‌های پوستی افزایش خواهند یافت. کرم آبرسان مدل  نوتروژینا با کوچک کردن منافذ موجود بر روی پوست به کاهش آلاینده‌ها و در نتیجه درمان جوش‌ها و آکنه‌ها کمک می‌کند. این محصول با آبرسانی مناسب به سلول‌های پوستی، درخشندگی و روشنایی پوست را افزایش می‌دهد.

واتر ژل آبرسان صورت نوتروژینا مدل Hydro

با استفاده از این محصول می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید؛ چراکه ترکیبات موجود در این واتر ژل علاوه بر رطوبت رسانی به لایه‌های پوست از ایجاد پیری زودرس، چین و چروک‌های پوستی، جوش و آکنه، حساسیت و خارش و همچنین لکه‌ها و تیرگی‌های پوست جلوگیری می‌کند. هیالورونیک اسید سطح چربی پوست را تنظیم کرده و سلول‌های پوستی را در برابر اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. گلیسیرین موجود در این ترکیب نیز با بازسازی و ترمیم پوست، درخشندگی و نشاط را به چهره شما هدیه خواهد داد.

نتیجه گیری

برند نوتروژینا از محبوب‌ترین برند‌های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در بازار جهانی است که محصولات متنوعی را برای محافظت از انواع پوست و مو ارائه می‌دهد. اصالت و کیفیت محصولات این برند خریدی قابل اطمینان و نتیجه بخش را به همراه خواهد داشت. برای خرید این محصولات، می‌توانید به فروشگاه مو تن رو مراجعه کرده و تمامی محصولات برند نوتریژینا اصل را با بهترین قیمت از این فروشگاه خریداری نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.