آشنایی با ارز دیجیتال ریون کوین و کیف پول مناسب نگهداری آن

بازار ارزهای دیجیتال بسیار داغ است و در این بین صرافی‌های زیادی در ایران فعالیت می‌کنند. یکی از آن‌ها رمزینکس است که توانسته با احراز هویت ساده خود و تدابیر مختلف برای آسان‌تر کردن فعالیت تریدرها، نامی برای خود دست‌وپا کند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

با کلیک روی لینک رمزینکس ورود و بعد از انجام اقدامات اولیه، می‌توانید فعالیت در این صرافی را شروع کرده و ارزهای زیادی را برای خرید و فروش انتخاب کنید. یکی از آن‌ها که حجم بالایی از معاملات این صرافی را به خود اختصاص داده است، ریون کوین است. بنابراین در این مطلب تصمیم به بررسی آن گرفتیم.

ریون کوین چیست؟

بلاک چین ریون کوین یک نرم‌افزار متن باز است که طراحی شده تا به همه اجازه صادر کردن توکن‌های دیجیتال و انتقال دارایی‌های دیجیتال را بدهد. این ارز که با نماد RVN شناخته می‌شود براساس یک فورک از پایگاه کد بیت کوین ساخته شده است. یعنی توسعه‌دهندگان با کپی و تغییر کد بیت کوین، قابلیت‌های اضافه‌ای را به آن اضافه کرده‌اند تا هدف اندکی متفاوت را دنبال کنند.

این پروتکل طراحی شده است تا شبکه‌ای از کامپیوترها تشویق به فعالیت در آن شوند. پلتفرمی که به کاربران اجازه ایجاد و انتقال دارایی‌های جدید بر پایه بلاک چین را بدهد. بنابراین به‌عنوان یک رمزینکس تریدر می‌توانید با خرید این ارز دارایی‌های دیجیتالی داشته باشید و با افزایش قیمت آن‌ها را بفروشید.

نحوه عمل ریون کوین چطور است؟

معماری شبکه ریون کوین شباهت زیادی به بلاک چین بیت کوین دارد، گرچه چندین تفاوت کلیدی باعث ایجاد و انتقال توکن‌های ایجاد شده در شبکه آن می‌شود. با آن‌که کد RVN از یک فورک بلاک چین بیت کوین کپی شده است اما ریون کوین شبکه، دارایی‌ها و پروتکل‌های بی‌همتای خود را دارد.

ریون کوین ، از مکانیسم اجماع اثبات کار به اسم KAWPOW استفاده می‌کند. KAWPOW عملکردی تا حد زیادی شبیه به مکانیسم اثبات کار بیت کوین دارد و وظیفه آن امن‌سازی پروتکل ریون کوین، تایید کردن تراکنش‌ها و توزیع‌ توکن‌های RVN تازه استخراج شده در بین شبکه‌ای از کامپیوترها است که نرم‌افزار ریون کوین را اجرا کرده‌اند.

بنیان‌گذاران ارز RVN
در سال 2018، سه نفر به اسامی «بروس فنتون»، «جو وایت» و «ترون بلک» پروژه ارز دیجیتال ریون کوین را پایه‌گذاری کردند. ارزی که پس از کلیک روی لینک رمزینکس ورود، متوجه خرید و بالای آن در این صرافی خواهید شد.

این سه نفر پیش از آغاز این پروژه تجربه زیادی در توسعه نرم‌افزار داشتند. فنتون از قبل یک چهره شناخته شده در دنیای کریپتو بود. او عضو هیئت مدیره و رئیس اجرایی بنیاد بیت کوین محسوب می‌شد. او قبل از ورود به دنیای بلاک چین‌ها، حرفه موفقی در سرمایه‌گذاری در بانک‌ها داشت.

وایت نیز رئیس ارشد فناوری Overstock.com، شرکت مادر Medici Ventures بود که بلاک چین ریون کوین را راه‌اندازی کرد. در مورد بلک هم باید بگوییم حرفه طولانی در چندین شرکت برتر توسعه نرم‌افزار به‌عنوان مدیر عامل داشت.

در سال 2020، بنیاد ریون کوین در قالب یک سازمان غیرانتفاعی تاسیس شد که هدف آن پشتیبانی و حفاظت از پروژه ریون کوین است.

چه چیزی ریون کوین را بی‌همتا می‌کند؟

اگر دوست دارید به‌عنوان یک رمزینکس تریدر ریون کوین را بخرید و بفروشید، شاید برایتان قابلیت‌های مهم این پروژه مهم باشد. از جمله قابلیت‌های کلیدی ریون کوین باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کاربران این توانایی را دارند که دارایی‌های شخصی را در بلاک چین رین کوین با یک پاداش بلاک برابر با 5000 ریون کوین، صادر کنند.
  • زمان بلاک خیلی کم و تنها یک دقیقه است.
  • تعداد کل ریون کوین‌های صادرشده 21 میلیارد، هزار برابر بیشتر از بیت کوین، است.

این قابلیت نیز اخیرا نیز اضافه شده است که مالکان این توکن می‌توانند با استفاده از JSON و IPFS پیام خود را به سایر هولدرهای این توکن برساند و پیام‌ها در کیف پول آن‌ها نشان داده خواهد شد.

وجود یک سیستم رای‌دهی نیز به کاربران ریون کوین اجازه می‌دهد نظرسنجی برگزار کنند، سوال‌های خود را بپرسند و رای‌ها را جمع‌آوری کنند. تمام این قابلیت‌ها نشان می‌دهد چرا افراد زیادی دنبال لینک رمزینکس ورود و خرید و فروش RVN هستند.

چرا ریون کوین ارزشمند است؟

به‌عنوان رمزینکس تریدر باید علت ارزشمند بودن RVN را بدانید. این کوین ارزش خود را مدیون الزامی بودن اجرای شبکه ریون کوین می‌داند که از آن باید برای ایجاد دارایی‌های جدید استفاده کرد.

ریون کوین مانند سایر مکانیسم‌های اثبات کار، به ماینرهایی که داده‌های جدیدی را به بلاک چین اضافه می‌کنند، پس از آن‌که آن داده توسط شبکه مورد تایید قرار گرفت، پاداش می‌دهد.

کاربران با داشتن RVN می‌توانند توکن‌های سفارشی با قابلیت‌ها و سیاست‌های پولی بی‌همتای خود ایجاد کنند. رشد بالقوه محبوبیت ریون کوین به‌عنوان رسانه‌ای برای ایجاد و تبادل دارایی‌های دیجیتال می‌تواند آن را در دراز مدت به یک ذخیره ارزش تبدیل کند.

چطور از ریون کوین استفاده کنید؟

شاید بخواهید با آن‌که رمزینکس تریدر هستید، ریون کوین‌های خود را برای کارهای دیگری جز خرید و فروش استفاده کنید. تعدادی از آن‌ها را در زیر شرح می‌دهیم:

  • یکی از موارد استفاده از این کوین که باعث جذابیت آن شده است، قابلیت عمل کردن به‌عنوان یک پلتفرم برای توکن‌های دیجیتالی است که مانند دارایی‌های دنیای واقعی به نظر می‌رسند.
  • کاربران می‌توانند با سوزاندن مقدار مشخصی از کوین RVN، یک دارایی جدید دیجیتال ایجاد کنند و نام بی‌همتایی به توکن جدید خود بدهند. زمانی که این کوین ایجاد می‌شود، فرد صادرکننده آن می‌تواند مشخصات ویژه‌ای را برای آن در نظر بگیرد، مانند تعداد کل توکن‌های صادرشده.
  • صادرکنندگان ریون کوین می‌توانند با استفاده از آن به هولدرهای توکن خود به روش ساده و عادلانه‌ای، پاداش بدهند.
  • همچنین هولدرهای RVN می‌توانند با استفاده از آن پیام‌هایی را به سایرین بفرستند. به عبارت دیگر آن‌ها را به‌راحتی در جریان خبرهای جدید یک شرکت، سازمان یا جامعه قرار دهند.
  • در نهایت سرمایه‌گذاران نیز می‌توانند از ریون کوین به‌عنوان یک ذخیره ارزش بالقوه استفاده کنند.

کیف پول ریون کوین

ریون کوین کیف پول دسکتاپی اختصاصی خود را برای پلتفرم‌های ویندوز، مک و لینوکس دارد. همچنین کاربران در سایت ریون کوین می‌توانند یک کیف پول کاغذی را ایجاد کنند. کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند لجر و ترزور نیز از این ارز پشتیبانی می‌کنند.

جمع بندی

صرافی رمزینکس یکی از بهترین صرافی های داخلی جهت ثبت نام و خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران می باشد. این صرافی از امکانات مناسبی برخوردار است که می تواند نیاز طیف وسیعی از کاربران را برآورده کند.

آکادمی امید فدوی در وب سایت خود آموزش کامل و قدم به قدم ثبت نام و انجام معامله در صرافی رمزینکس را به طور متنی، تصویری و ویدیویی قرار داده است. اگر قصد دارید تا به طور کامل با تمامی ویژگی ها و امکانات این صرافی آشنا شوید پیشنهاد می کنیم تا حتما مقاله جامع رمزینکس را در سایت امید فدوی مشاهده نمایید.

برای دسترسی به این مقاله تنها کافیست تا عبارت «رمزینکس امید فدوی» را در گوگل جستجو نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.