حساب های تجاری اینستاگرام به قابلیت زمان‌بندی پست‌ها مجهز شدند

براساس تازه ترین اخبار موجود، اینستاگرام به قایبلیت زمان بندی پست ها مجهز شده است. به لطف این ویژگی، کاربران حساب های تجاری این شبکه اجتماعی می توانند پست ها و ریلز های خود را برای 75 روز آینده زمانبندی کنند. برای آشنایی با جزئیات این قابلیت تا انتهای مقاله همراه چیکاو باشید.

قابلیت زمان‌بندی پست‌های اینستاگرام چیست؟

مدیران و ادمین های صفحات بزرگ و حرفه ای اینستاگرام برای انتشار پست های خود در زمان دقیق به برنامه های مختلفی برای زمانبندی مراجعه می کردند. هم اکنون این شبکه اجتماعی به قابلیت زمان بندی پست ها تا 75 روز آینده مجهز شده است. این ویژگی کاربردی باعث شده است تا افراد از مراجعه به برنامه های جانبی بی نیاز شده و از ابزار های داخلی این اپلیکیشن استفاده نمایند. این قابلیت هنوز برای حساب های عادی عرضه نشده و برای صفحات تجاری در دسترس می باشد.

اینستاگرام میزبان قابلیت زمان بندی برای پست های معمولی و ریلز شد

براساس گزارشی که به تازگی توسط تک کرانچ منتشر شده است، اینستاگرام به یک ابزار داخلی برای زمان بندی پست ها مجهز شده است. با این تفاسیر صفحات تجاری این شبکه اجتماعی می توانند برای حداکثر تا 75 روز آینده پست های خود را زمان بندی کنند. این قابلیت کسب و کار ها و صفحات حرفه این پیام رسان از استفاده از برنامه های متفرقه مانند  Creator Studio بی نیاز می شوند.

چگونه می توان از قابلیت زمان بندی پست های اینستاگرام استفاده کرد؟

برای استفاده از این ویژگی جدید تنها کافی است که جدید ترین نسخه این اپلیکیشن را نصب نمایید.

پس از اجرای جدید ترین نسخه برنامه پست جدید خود را ایجاد کنید.

در این مرحله با انتخاب گزینه Advanced Settings می توانید به تنظیمات مربوط به زمان بندی پست خود دسترسی پیدا کنید.

در پنجره باز شده گزینه Schedule This Post را انتخاب کرده و زمان مدنظر خود را مشخص کنید.

برای مشاهده پست هایی که زمان انتشار آنها را تعیین کردید نیز می توانید به بخش جدید Scheduled Content سرزده یا حتی زمان انتشار پست ها را تغییر دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.