چطور کتاب های الکترونیک را رایگان یا با تخفیف دانلود کنیم؟

کتاب به ما اجازه می دهد بدون آن که از جای خود تکان بخوریم، به شهر های دیگر یا حتی در زمان سفر کنیم. می دانید چه چیزی این سفر را لذت بخش تر می کند؟ این که هزینه کمتری برای خرید کتاب بپردازید. در سال های اخیر، کتاب های الکترونیک و صوتی با استقبال بسیار زیادی همراه بوده اند و توانسته اند تا حد زیادی جای کتابهای کاغذی را بگیرند. قیمت مناسب و دسترسی آسان به آن ها از هر مکانی، از دلایل اصلی خرید کتاب الکترونیکی است. با توجه به گرانی کاغذ وجود کد تخفیف های متنوع نیز راهی است برای کاهش هر چه بیشتر هزینه ها. در کانال تخفیف می توانید انواع مختلف کد تخفیف رایگان را دریافت کنید. اگر تا کنون از این کتب استفاده نمی کردید یا اگر نمی دانید از چه طریقی به آن ها دسترسی داشته باشید همراه چیکاو باشید تا در ادامه بهترین پلتفرم ها برای خرید کتاب الکترونیک با تخفیف را به شما معرفی کنیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

خرید و دانلود کتاب الکترونیک حتی رایگان

بسیاری از افراد علاقه مند به کتاب و کتابخوانی، کتاب ها کاغذی و چاپی را ترجیح می دهند. واقعاً کدام یک بهتر است؟ کتاب الکترونیک یا چاپی؟ مهم ترین مزیت eBook ها دسترسی آسان به آن ها است. برای خواندن عناوین مورد علاقه خود دیگر نیازی نیست به کتابفروشی یا حتی کتابخانه بروید، بلکه می توانید آن ها را هر زمان که بخواهید روی گوشی موبایل یا تبلت خود دانلود و رایگان مطالعه کنید. نه تنها خرید، خواندن این کتاب‌ها نیز آسان تر است. فرقی ندارد کجا باشید، در اتوبوس، مترو، صف خرید و … همیشه می توانید وقت آزاد خود را با مطالعه پر کنید. در یک اپلیکیشن کتاب الکترونیک و صوتی می توانید با کد تخفیف 100 درصدی حتی به رایگان به هزاران اثر مختلف دسترسی داشته باشید. از ویژگی های منحصر به فرد ای بوک ها قابلیت جستجوی کلمات و عبارات مدنظرتان در آن هاست. این مزیت به خصوص برای کتاب های درسی یا مرجع مفید بوده و به شما اجازه می دهد به راحتی و بدون نیاز به ورق زدن صفحات، به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

یکی از نگرانی های افراد این است که مطالعه از روی صفحه نمایش به جای کاغذ باعث آسیب به چشم می شود و یا اینکه نسخه های دیجیتال کیفیت لازم را ندارند. وقتی از کتابهای الکترونیکی حرف زده می شود، منظور فایل های پی دی اف یا نسخه های اسکن شده بی کیفیت نیست. در اپلیکشن های کتابخوان علاوه بر ارائه بهترین کیفیت متن، سایز نوشته ها، روشنایی صفحه، فونت، فاصله خطوط، نحوه چینش متن و … بنا به سلیقه قابل تغییر است. حتی می توانید در صورت نیاز هنگام مطالعه یادداشت برداری کره و نکات مهم را بدو نگرانی هایلایت کنید. در کنار همه این موارد، این را نیز در نظر بگیرید که هزینه خرید این کتاب ها بسیار کمتر و به صرفه تر از خرید کتب فیزیکی است. علاوه بر این، با جایگزین کردن کتابهای الکترونیکی از محیط زیست خود نیز محفاظت کرده اید.

بهترین اپلیکیشن خرید کتاب الکترونیک و صوتی

اکنون که با نحوه خرید، دانلود رایگان و مزایای مطالعه نسخه های دیجیتال آشنا شدیم سؤال این است که کتاب های الکترونیک و صوتی را از کجا با کد تخفیف بخریم؟ پلتفرم های مختلفی وجود دارند که در ازای دریافت هزینه ای معقول، هزاران عنوان کتاب را در اختیار خوانندگان قرار می دهند. با استفاده از این اپلیکیشن ها در حقیقت به یک کتابخانه شخصی دسترسی خواهید داشت که همه جا همراه شماست. دو تا از بهترین اپلیکیشن ها، طاقچه و فیدیبو است که با جزئیات بیشتری به آن می پردازیم.

طاقچه

اپلیکیشن طاقچه با داشتن نسخه های اندروید، آی او اس و ویندوز پلتفرمی جامع برای دسترسی به هزاران کتاب صوتی و الکترونیکی است. طاقچه نزدیکترین کتابخانه به شما است که با استفاده از آن کتاب های مورد علاقه خود را همیشه با خود دارید. فرقی ندارد که علاقه مند به مطالعه در چه زمینه ای هستید. این اپلیکیشن دسترسی آسان به صدها عنوان کتاب با موضوعات مختلف را فراهم می کند. حتی اگر زمان مطالعه نداشته باشید، می توانید کتابهای صوتی ان را خریداری کرده و گوش دهید. با خرید از این پلتفرم از حقوق مؤلف و ناشر نیز حمایت می کنید.

همانطور که اشاره شد، یکی از مهم ترین ویژگی های کتب الکترونیک، صرفه اقتصادی آن هاست. با توجه به کسر هزینه هایی مانند چاپ و کاغذ و … قیمت این محصولات پایین تر از نسخه های چاپی است و با مبلغی یکسان تعداد کتاب بیشتری میخرید. در این کتابخوان حتی می توانید به جای پرداخت هزینه برای تک تک کتاب ها، اشتراک طاقچه بی نهایت را تهیه کرده و به همه محتواهای منتخب به رایگان دسترسی داشته باشید. از همه مهم تر اینکه با کد تخفیف طاقچه ارزان تر اشتراک تهیه کرده و لذت بخش تر به مطالعه بپردازید. ضمنا در برخی مواقع، مانند زمان برگزاری جشنواره های طاقچه، امکان دانلود برخی کتب به صورت کاملاً رایگان نیز فراهم می شود. ممکن است برای برخی از کتاب ها نسخه های pdf رایگانی در سطح اینترنت وجود داشته باشد؛ اما معمولاً کیفیت بسیار پایینی دارند و به شکل غیرقانونی تهیه شده اند. با خرید قانونی کتب الکترونیک و صوتی هم از نویسندگان محبوب خود حمایت کرده و هم از کیفیتی درخور و شایسته بهره مند می شوید.

فیدیبو

این که همه افراد بتوانند در هر زمان و از هر جایی کتاب های مورد علاقه خود را مطالعه کنند شاید غیر واقعی به نظر برسد؛ اما فیدیبو توانسته است تا حد زیادی این رویا را به واقعیت نزدیک کند. این پلتفرم مرجعی برای تهیه هزاران عنوان کتاب الکترونیک و صوتی است. زمینه مطالعاتی مورد علاقه شما هر چه که باشد، از تاریخ و فلسفه گرفته تا ادبیات و مدیریت کسب و کار، می توانید ده ها جلد کتاب مختلف را از طریق اپلیکیشن فیدیبو مطالعه کنید. حتی اگر دانش آموز کنکوری باشید هم می توانید کتاب های کمک درسی مورد نیاز خود را با قیمت کمتری از فیدیبو خریداری کنید. آثار اغلب ناشران برتر کشور از جمله نیلوفر، امیرکبیر، ماهی، نی، چشمه، گاج، کانون و خیلی سبز در این سامانه به فروش می رسند.

بسیاری از اوقات، مجلات و مقالات منتشر شده پر از مطالب سرگرم کننده و اطلاعات سودمند هستند. اگر به خواندن مجله و ماهنامه های مختلف علاقه دارید، این کتابخوان الکترونیکی تعداد زیادی از آنها را در اختیار شما قرار می دهد. اگر کتاب های صوتی را دوست دارید هم می توانید بسیاری از کتب نویسندگان و شاعران را با صدای گویندگان حرفه ای و بازیگران و چهره های شناخته شده گوش کنید. با نصب اپلیکیشن فیدیبو امکان شنیدن پادکست های محبوب را نیز خواهید داشت. این اپ بر روی تمام دستگاه ها با سیستم عامل های مختلف قابل نصب و استفاده است. خبر خوشحال کننده اینکه برای خرید اشتراک فیدیبوپلاس یا خرید جداگانه هر کتاب هم می‌توانید کد تخفیف فیدیبو استفاده کنید. در یک کلام، فیدیبو بستری است برای لذت بردن از مطالعه آسان، ارزان و در دسترس.

شما از کدام اپلیکیشن کتابخوان استفاده می کنید؟ آیا تا به حال از کد تخفیف برای خرید کتاب استفاده نموده اید؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.