تلویزیون هوشمند ردمی A70 با دوام بالا و وضوح نمایشگر 4K رونمایی شد

براساس گزارش های جدیدی که به تازگی منتشر شده است، تلویزیون هوشمند ۷۰ اینچی ردمی A70 با وضوح نمایشگر 4K و قیمت 306 دلار معرفی شد. برای آشنایی با این دیوایس هوشمند شیائومی تا انتهای این مقاله همراه چیکاو باشید.

مشخصات تلویزیون هوشمند ردمی A70

تلویزیون هوشمند جدید ردمی با وضوح 3840 در 2160 پیکسل و با قیمت 306 دلار روانه بازار فروش می شود. از بارزترین ویژگی های تلویزیون جدید شیائومی تحت برند ردمی و با نام  A70 ساخته شده می توان به مواردی که در ادامه مقاله به شما ارائه می شود اشاره کرد.

این محصول هوشمند جدید با نسبت نمایشگر به بدنه 96 درصد، گستره رنگی 78 درصدی DCI-P3  در دسترس علاقه مندان قرار دارد. سازندگان تلویزیون A70 ردمی در طراحی این محصول از تراشه‌ی چهار هسته‌ای A5، حافظه رم 1.5 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی 8 گیگابایتی استفاده کرده اند.

در همین راستا خوب است بدانید که این تلویزیون هوشمند جذاب ردمی از ئای فای و مادون قرمز نیز پشتیبانی می کند. این دستگاه با مجهز شدن به دو بلندگوی قدرتمند 10 واتی کیفیت صدای بسیار خوبی  را پوشش می دهد.

علاوه بر موارد گفته شده این دستگاه از دو پورت USB، دو درگاه HDMI، آنتن، پورت شبکه و ورودی AV  پشتیبانی می کند. در این دستگاه امکان دسترسی و کنترل دیوایس های هوشمند و دوربین های دیجیتال وجود دارد. بنابراین کاربران میتوانند فیلم، عکس و محتوا های مورد نظر خود را از طریق سیستم عامل های مختلف روی این دستگاه پخش کنند.

همچنین Gizmochina درباره تلویزیون ردمی A70 شیائومی گزارش کرده است که این دستگاه از فیلم و برنامه‌های تلویزیونی مثل Mango، Aurora TV، Kiwi TV  و… پشتیبانی می کند. بنابراین کاربران می توانند با خرید حق اشتراک از این قابلیت که به صورت پیشفرض نصب شده است استفاده نمایند.

نکته جالب دیگر درباره این دستگاه سازگاری با پروتکل‌های اصلی پخش محتوا است.

تلویزیون هوشمند ردمی A70 یک محصول با دوام!

همانطور که میدانید برند ردمی زیرمجموعه کمپانی بزرگ شیائومی است. این شرکت چینی محصول جدید خود را به عنوان یک دستگاه هوشمند با دوام معرفی می کند. در همین راستا آزمایش های زیادی انجام شده است. نتایج به دست آمده از آزمایشات و داده های منتشر شده در این زمینه ادعای شیائومی را تایید می کند.

300 آزمایش مختلف برای بررسی دوام تلویزیون ردمی A70 انجام شده است. داده های منتشر شده حاکی از آن است که بیش‌از ۱۲ هزار آزمایش در درگاه های ورودی/خروجی دستگاه، سقوط، دمای 25 تا 60 درجه سانتی گراد و… انجام شده و این محصول در تمام این مراحل عملکرد عالی داشته و با بادوام بوده است.

قیمت تلویزیون هوشمند ردمی A70

تلویزیون جدید شیائومی با مشخصات گفته شده در همین مقاله و ب برچسب قیمتی 306 دلار از تاریخ 31 اکتبر به صورت رسمی وارد بازار فروش می شود.

نظر شما درباره تلویزیون هوشمند ردمی A70 چیست؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.