پیشرفت تکنولوژی داشتن خودرو را کم‌دردسرتر کرده

وجود دغدغه‌های مختلف خودرو خاطر مالکان خودرو را آشفته می‌کند. در سال‌های گذشته وقتی حرف از پرداخت خلافی به میان می‌آمد، همه می‌دانستند که چه دردسری به وجود آمده و باید به چندین مکان مختلف به صورت حضوری مراجعه می‌کردند. پیشرفت تکنولوژی در تمام زمینه‌ها آسایش خاصی برای مردم ایجاد کرده است. خوشبختانه این روزها در ایران نیز بسیاری از خدمات خودرویی را می‌توان به صورت آنلاین انجام داد و بخش عظیمی از دغدغه‌ها را کنار گذاشت. شما در این مطلب با نحوه استعلام و پرداخت خلافی به صورت آنلاین بیشتر آشنا می‌شوید.

دغدغه‌های داشتن خودرو

همه ما از دغدغه‌های داشتن خودرو مطلع هستیم، اما ممکن است به طور دقیقی برای رهایی از آنها دنبال راه‌حل نبوده‌ایم. به طور کلی می‌توان این مشکلات را به دو دسته تقسیم‌بندی کرد. اولین دسته مربوط به دغدغه‌هایی از جنس قوانین، شرایط و ضوابط است که از جمله آنها می‌توان به پرداخت عوارض آزادراهی، پرداخت خلافی، نمره منفی گواهینامه، طرح ترافیک و … اشاره کرد. دسته دوم نیز مسائل مربوط به استهلاک و نگه‌داشت خودرو است که برای هر مالک خودرو اهمیت به خصوصی دارد. ما در این مطلب می‌خواهیم شما را با راهکاری مناسب برای رهایی از مشکلات دسته اول و آسوده خیال بودن از آنها آشنا کنیم.

قوانین، شرایط و ضوابط

پیشرفت تکنولوژی نه تنها در نحوه تولید و افزایش کیفیت محصولات نقش داشته، بلکه در انجام بسیاری از امور نیز توانسته آسایش را برای مردم فراهم کند. به عنوان مثال اگر در چند سال اخیر خودروی شما جریمه می‌شد،  برای پرداخت آن نیاز داشتید به بانک بروید و حداقل چند ساعتی از زمان مفید روزانه شما تلف می‌گردید. اما این روزها تنها کافی است با استفاده از یک سوپراپلیکیشن استعلام و پرداخت خلافی خود را انجام دهید. این تنها یک مثال کوچک از بسیاری از خدمات خودرویی آنلاین است که بیان شد.

به احتمال زیاد شما به دنبال یک اپلیکیشن هستید تا خدمات خودرویی خود را با آن انجام دهید. سوپراپلیکیشن تاپ یکی از بهترین گزینه‌ها برای رهایی از دغدغه‌های قوانین، شرایط و ضوابط خودرویی است. با تاپ شما می‌توانید خدماتی همچون استعلام خلافی، پرداخت عوارضی، طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا، پارک حاشیه‌ای، استعلام نمره منفی گواهینامه و … را انجام دهید.  شما در خانه می‌نشینید و با این اپلیکیشن جامع کارهای خود را به نحو احسن و زیر نظر بانک مرکزی و پلیس فتا تکمیل می‌کنید. در ادامه به برخی از خدمات خودرویی این سوپراپلیکیشن اشاره می‌کنیم.

استعلام و پرداخت آنلاین خلافی - سوپر اپلیکیشن تاپ

استعلام و پرداخت آنلاین خلافی

افرادی که با اپلیکیشن تاپ آشنا نیستند، ممکن است برای پرداخت خلافی به پلیس +10 مراجعه کنند و ساعت‌ها وقت خود را در این مسیر تلف کنند. تلفن‌های همراه امروزی کاربردهای زیادی دارد که لازم است همه آحاد جامعه از تمامی آنها مطلع شوند. شما با نصب تاپ می‌توانید تنها با یک سوم هزینه حضوری خلافی خود را بگیرید و تصاویر تخلف‌های خود را نیز مشاهده کنید. دیگر نیازی به تحمل ترافیک سنگین خیابان‌ها و نوبت مراجع حضوری نیست. پرداخت خلافی نیز به راحتی از این برنامه قابل پرداخت است.

پرداخت عوارضی با تاپ

این روزها پرداخت عوارض آزادراهی به صورت آنلاین انجام می‌شود و شاید برخی از مالکان خودرو از این قضیه مطلع نیستند. به این معنی که شما از یک عوارضی رد می‌شوید و هیچ اپراتوری جلوی شما را سد نمی‌کند که عوارض بگیرد، اما این به معنی عدم اخذ عوارض نیست و باید آنلاین پرداخت شود. این کار باعث کاهش ترافیک و راحتی مسافرین در آزادراه‌ها شده است. در صورت عدم پرداخت، جریمه‌ای برای مالک خودرو در نظر گرفته می‌شود.

شما با تاپ می‌توانید این عوارضی را در لحظه پرداخت کنید و هیچگاه جریمه نشوید. به این ترتیب که شما باید در حساب کاربری خود، اطلاعات خودرو خود را ثبت کنید و در کیف پول خود کمی پول واریز کنید. در این حالت هنگامی که شما از عوارضی رد می‌شوید، اپلیکیشن تاپ به صورت اتوماتیک این مبلغ را پرداخت می‌کند. بسیاری از ایرانیان از این مزیت اپلیکیشن بهره‌مند هستند.

نصب سوپراپلیکیشن تاپ

شاید شما در گوشی خود چندین برنامه برای انجام کارهای خود دارید که آنها حجم زیادی از تلفن همراه شما را اشغال کرده‌اند. با نصب تاپ شما دیگر به هیچ‌کدام از آنها نیاز نخواهید داشت، چرا که این برنامه بیش از 70 سرویس کاربردی دارد که از جمله آنها می‌توان به پرداخت قبض، کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنتی، موجودی، استعلام خلافی، پرداخت عوارضی، بیمه، خدمات گردشگری و … اشاره کرد. این اپلیکیشن از بانک پارسیان قدرت گرفته و تحت نظارت بانک مرکزی و پلیس فتا فعالیت می‌کند و از نظر امنیت کاملا تضمین شده است.

استهلاک و نگه‌داشت خودرو

بدون شک نمی‌توان از دغدغه‌های استهلاک خودرو نیز غافل بود، چرا که این مسائل نیز بسیار حائز اهمیت هستند. زمانی که شما از خودرو خود استفاده می‌کنید، لاستیک‌ها مستهلک شده و پس از مدتی باید به فکر تعویض آنها باشید. طول عمر تمام قطعات خودرو با گذشت زمان و استفاده از آنها کاهش می‌یابد، به طوری‌که ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند. شما باید این موارد را در نظر داشته باشید که البته تعمیر بسیاری از قطعات ممکن شده که در بسیاری از هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

پرداخت هزینه سوخت یکی دیگر از مواردی است که باید به آن اشاره شود. خوشبختانه در کشور امکاناتی مهیا شده تا هزینه بنزین نیز به صورت آنلاین پرداخت شود. به احتمال زیاد در روزهای آتی در بسیاری از شهرهای کشور این سیستم راه‌اندازی شود.

جمع بندی

هر مالک خودرو دغدغه‌هایی نظیر استهلاک و نگه‌داشت خودرو، استعلام خلافی و … دارد که پیشرفت تکنولوژی در این موارد نیز به کمک انسان‌ها برآمده است. شاید شما برای استعلام خلافی یا پرداخت عوارضی بخواهید به پلیس +10 یا مکان‌های دیگر بروید، اما ما در این مطلب راهکار بهتری برای شما پیشنهاد دادیم. شما می‌توانید دغدغه‌های خدمات خودرویی خود نظیر پرداخت عوارضی، نمره منفی گواهینامه، طرح ترافیک و آلودگی هوا، استعلام و پرداخت خلافی و … را به تاپ واگذار کنید. این اپلیکیشن با 73 سرویس کاربردی می‌تواند به شما در انجام بسیاری از امور کمک کند. با نصب تاپ با آسایش بیشتری زندگی کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.