همه چیز درباره اینکه چگونه در اینستاگرام ریپلای کنیم؟

آموزش فعال کردن ریپلای اینستاگرام یکی دیگر از مطالب کاربردی و از جمله سوالات پر تکرار شما می باشد. همان طور که می دانید پیام رسان محبوب اینستاگرام در سال های اخیر یک بستر عالی برای تعامل با دیگران و کسب درآمد بوده است. با وجود پلتفرم هایی مانند اینستاگرام مفهوم دهکده جهانی به وضوح قابل رویت است.

یکی از کاربرد های این شبکه اجتماعی تعامل کردن با دیگران از بخش کامنت و دایرکت است. برای پاسخ دادن و معاشرت با افراد دیگر و دوستانتان نیز به ریپلای کردن صحبت های آنها دارید. پیش از این در دایرکت اینستاگرام امکان ریپلای زدن وجود نداشت. با اضافه شدن این قابلیت تجربه کاربری بهتری برای شما حاصل می شود. برای آموزش فعال کردن ریپلای اینستاگرام تا انتهای این مقاله با چیکاو همراه باشید.

ریپلای در اینستاگرام یعنی چه؟

ریپلای کردن به معنای جواب دادن به یک پیام مشخص است. زمانی که شما قصد دارید به یکی از پیام های موجود در دایرکت یا کامنت ها مستقیما پاسخ دهید باید آن را ریپلای کنید.

چگونه در اینستاگرام ریپلای فعال کنیم؟

قابلیت جدید اینستاگرام با نام انگلیسی  Quick Replies in Direct Instagram امکان ریپلای کردن پیام های دایرکت اینستاگرام را برای شما فراهم می کند. این قابلیت برای نسخه موبایل و وب در دسترس می باشد. برای فعال کردن ریپلای اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید:

بهترین روش  برای فعال سازی امکان ریپلای پیام ها در دایرکت اینستاگرام

  •       جدید ترین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کرده و اجرا نمایید.
  •       وارد صفحه پروفایل خود شده و آیکون سه خط بالای صفحه را لمس کنید.
  •       در صفحه باز شده وارد بخش Settings شوید.
  •       در این بخش گزینه  Update Messaging را انتخاب کنید.

چگونه در اینستاگرام ریپلای کنیم شیائومی و سایر گوشی های دیگر - چیکاو

  • و سپس دکمه Update را بزنید.

چگونه در دایرکت اینستاگرام ریپلای کنیم؟

روش ریپلای مسیج در اندروید و آیفون کاملا مشابه می باشد. برای پاسخ دادن به یک پیام خاص تنها کافی است که چند مرحله ساده زیر را طی کنید:

  •       برنامه اینستاگرام را اجرا کرده و به قسمت دایرکت ها بروید.
  •       صفحه چت کسی که می خواهید پیام او را ریپلای بزنید را باز کنید.
  •       برای ریپلای کردن پیام در گوشی های اندروید و آیفون تنها کافی است که پیام مورد نظر را خود به سمت راست بکشید. برای پاسخ به پیامی که خودتان ارسال کردید، آن را به سمت چپ بکشید.
  •       با کشیدن پیام مورد نظر عبارت Reply به شما نمایش داده می شود.

  •       با زدن دکمه Reply می توانید متن مورد نظر خود را تایپ کرده و ارسال نمایید. برای ارسال تنها کافی است که دکمه Send را بزنید.

آموزش ریپلای کردن در اینستاگرام وب به چه صورت است؟

همانطور که میدانید یکی از قابلیت های ویژه ودوست داشتنی اینستاگرام ارائه این پلتفرم بر روی نسخه وب و بدون نیاز به نصب آن است. برای آشنایی کامل با این قابلیت شما را دعوت می کنیم تا مقاله آموزش اینستاگرام وب را مطالعه نمایید.

همچنین شما می توانید از این مسنجر بر روی لپ تا یا کامپیوتر خود نیز استفاده کنید. برای آموزش استفاده از این پیام رسان در رایانه به مقاله چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام پست و استوری بگذاریم؟ سر بزنید.

برای پاسخگویی مستقیم به یک پیام در اینستاگرام برای وب مراحل زیر را طی کنید:

  •       به بخش پیام ها مراجعه کرده و وارد چت فرد مورد نظر شوید.

آموزش ریپلای اینستاگرام - چیکاو

  •       روی پیامی که قصد دارید به صورت مستقیم به آن پاسخ دهید را نگه دارید تا عبارت reply  به شما نشان داده شود.
  •       با انتخاب این کلمه می توانید به همین راحتی متن مورد نظر خود را نوشته و send کنید.

سوالات متداول

آموزش تصویری ریپلای در اینستاگرام به چه صورت انجام می شود؟

فعال کردن این قابلیت بسیار ساده بوده و با تصویر در همین مقاله ارائه شده است. این مراحل کاملا ساده را از طریق همین مطلب پیگیری نمایید.

چگونه در اینستا ریپلای فعال کنیم؟

در همین مقاله به شما توضیح دادیم که با مراجعه به بخش تنظیمات برنامه اینستاگرام چگونه می توانید این قابلیت مفید را فعال کنید. لطفا همین مقاله را مطالعه نمایید.

چگونه پاسخ یک کامنت در اینستاگرام را بدهیم؟

برای پاسخ دادن به کامنت های اینستاگرام می بایست تا گزینه reply  زیر عبارت کامنت را زده و سپس متن مورد نظر خود را تایپ کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.