تاریخچه گروه صنعتی سماورهای برادران سیفی

گروه صنعتی برادران سیفی از سال 1318 با تجربه درخشان در تولید انواع سماور گازی، برقی، نفتی و … یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سماور در ایران می باشد. این شرکت فعالیت خود را در شهر تبریز آغاز کرد و امروزه به یکی از شایسته ترین شرکت ها در کل ایران تبدیل شده است. همانطور که از نام برندهای سماور سیفی پیداست این شرکت متعلق به برادران سیفی می باشد و 81 سال پیش تصمیم گرفتند که سماورهای نفتی را تولید کنند. با گذشت زمان این شرکت گسترش پیدا کرد و امروزه هر نوع مدل سماوری که بخواهید در این گروه صنعتی تولید می شود. امروزه مردم سماورهای برادران سیفی را بهترین مارک سماور ایرانی می دانند و فروش بسیار زیادی در بازار ایران دارند. برای آشنایی بیشتر با بهترین مدل های سماور گازی برند برادران سیفی تا آخر این مقاله با فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا همراه باشید.

کیفیت سماور گازی برادران سیفی

طبق نظرسنجی های که در چند سال اخیر انجام شد بهترین مدل های سماور گازی مربوط به این شرکت است. مردم ایران گروه صنعتی برادران سیفی را به شایستگی در امر زیبایی و استحکام در تولید مرغوب ترین سماورهای امروزی می شناسند. سماورهای برند برادران سیفی طراحی بسیار شیک و زیبایی دارند و از نظر کیفیت نیز بسیار عالی هستند. محصولات تولیدی این کارخانه از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند و از مرحله طراحی تا تولید زیر نظر کارشناسان خبره و کاربلد می باشند تا با بهترین کیفیت و بدون عیب و مشکل به دست مشتری برسند. جنس کلیه محصولات تولیدی شرکت برادران سیفی از ورق آلیاژ برنج می باشد و با پوشش نیکل و کرم آبکاری شده اند.

ورق برنجی برخلاف ورق استیل تنها آلیاژی است که قادر به جذب املاح و مواد زائد آب است و ضامن نوشیدن آبی زلال و صاف و بدون املاح مضر میباشد. حاصل سال ها تلاش و تجربه طراحان و متخصصان و کارکنان فنی این گروه صنعتی گارانتی کردن تمام محصولات به مدت 12 ماه است. برای ما ایرانی ها که بیشترین سرانه مصرف چای را داریم باید سماوری را انتخاب کنیم که طول عمر بالایی دارد پس خرید سماورهای برادران سیفی قطعا بهترین گزینه برای ما هستند.

کیفیت سماور گازی برادران سیفی

انواع سماورهای برادران سیفی

شرکت شایسته تبریز در ابتدای کار به تولید سماورهای نفتی مشغول بود و بعد از گذشت چند سال که فروش زیادی داشت محصولات دیگری را به تولیدات خود اضافه کرد. این شرکت بعد از اینکه سماورهای گازی، روگازی، زغالی، ترموکوپل دار و … را تولید و روانه بازار کرد طرفداران بسیار زیادی در سراسر کشور پیدا کرد. با بهره گیری از تلاش و تجربه چندین ساله طراحان و متخصصان توانست علاوه بر تولید این مدل ها سماورهای برقی را نیز به کارنامه تولید خود اضافه کند. شرکت سماورسازی برادران سیفی توانسته محصولات خود را علاوه بر بازارهای داخلی به بازارهای جهانی نیز صادر کند. این شرکت با محصولات متنوعی که در طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف دارد برای هر سلیقه ای مناسب است و به همین دلیل است که سماور برادران سیفی از پرفروش ترین های بازار هستند.

محصولات برقی برادران سیفی

 

سماور برقی 7 لیتر مدل 2002 سماور برقی 6 لیتر مدل شایسته
سماور برقی 10 لیتر مدل صدفی سماور برقی 7 لیتر مدل 2004
4 لیتر مدل 2006 برقی با رنگ نیکل کروم برقی 5 لیتر مدل آلمانی کوچک

محصولات گازی برادران سیفی

سماور گازی مدل آلمانی با ظرفیت های 5،7 و 9 لیتری سماور گازی مدل مجلسی با ظرفیت 30 لیتری
سماور گازی مدل 2012 با ظرفیت 7 لیتری سماور گازی مدل 2016 با ظرفیت 9 لیتری
 مدل 2002 گازی با ظرفیت 7 لیتری مدل بشکه ای با ظرفیت های 60 و 100 لیتری
سماور گازی مدل 2012 طرحدار با ظرفیت 7 لیتری سماور گازی مدل صدفی پایه زغالی با ظرفیت 10 لیتری
سماور گازی مدل شایسته با ظرفیت 8 لیتری سماور گازی مدل 2015 با ظرفیت 7 لیتری
مدل مجلسی شکمی با ظرفیت های 20 و 25 لیتری مدل شکمی کوچک با ظرفیت 6 لیتری
سماور گازی مدل 2014 با ظرفیت 10 لیتری سماور گازی مدل 2010 با ظرفیت 7 لیتری
سماور گازی مدل 2016 پایه زغالی با ظرفیت 9 لیتری سماور گازی مدل 2004 با ظرفیت 7 لیتری
مدل 2007 با ظرفیت 10 لیتری گازی مدل 2009 با ظرفیت 15 لیتری
سماور گازی مدل 2010 با ظرفیت 7 لیتری سماور گازی مدل 2014 پایه زغالی با ظرفیت 10 لیتری

 محصولات روگازی برادران سیفی

·       کتری روگازی با ظرفیت 5 لیتر
·       کتری روگازی 7 لیتری با قوری
·       سماور روگازی با ظرفیت 7 لیتر بدون قوری

محصولات نفتی برادران سیفی

·       سماور نفتی مدل 2006 با ظرفیت 4 لیتر
·       سماور نفتی مدل 2009 با ظرفیت 15 لیتر

بهترین مدل های سماور گازی برادران سیفی

سماور گازی برادران سیفی 10 لیتر مدل 2007

سماور گازی برادران سیفی 10 لیتر مدل 2007 یکی از بهترین مدل های سماور گازی شرکت شایسته تبریز است. این سماور تنها سماور استانداردی است که در داخل کشور تولید می شود و بدون آب هرگز نمی سوزد. بدنه این سماور گازی از آلیاژ برنج می باشد و با روکش آینه ای براق و صاف از جنس نیکل و کروم جلوه ی خاصی پیدا کرده و نگاه مشتری را در همان نگاه اول به خود جذب می کند. دسته های این محصول از جنس باکالیت ترکیبی مقاوم می باشد که در برابر حرارت غیر مستقیم 700 درجه کاملا محکم و مقاوم است. این مدل از سماور برادران سیفی در دو مدل ترموکوپل دار و بدون ترموکوپل موجود می باشد که با توجه به نیاز خریدار می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

سماور گازی 12 لیتری برادران سیفی مدل 2016

سماور گازی 12 لیتری برادران سیفی مدل 2016 یکی دیگر از مدل های سماور شرکت سیفی می باشد که در حال حاضر فروش بسیار خوبی در بازار دارد. ظرفیت این مدل 12 لیتر می باشد و برای خانواده های پرجمعیت و مهمانی برگزار کردن مناسب است. جنس بدنه این سماور از آلیاژ برنج است و همانطور که می دانید ورق های استیل تنها آلیاژی هستند که قادر به جذب املاح و مواد زائد آب هستند و ضامن نوشیدن آبی زلال و صاف و بدون املاح مضر می باشند. جنس پایه های این مدل از سماور از آلیاژ برنج می باشد و از آنجایی که تمام وزن سماور بر روی پایه های آن است بسیار محکم و مقاوم است. سماور گازی 12 لیتری برادران سیفی مدل 2016 نیز در دو مدل ترموکوپل دار و بدون ترموکوپل موجود است و دارای 12 ماه گارانتی معتبر نیز می باشد.

سماور گازی برادران سیفی 15 لیتر مدل 2009

سماور گازی برادران سیفی 15 لیتر مدل 2009 یکی دیگر از پرفروش ترین سماورهای موجود در بازار ایران است که از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. این مدل نیز مانند دو مدل قبلی از آلیاژ برنج تولید و دارای پوشش بدنه براق آیینه ای نیکل کروم می باشد. دارای استاندارد ایران و اروپا است و بدون آب هرگر نمی سوزد و در دو مدل ساده و ترموکوپل دار موجود است. گارانتی 12 ماهه سماورهای برادران سیفی از دیگر مزیت های این سماورها می باشد و خیال کاربر را از خرید راحت می کند. از دلایل پرفروش بودن این محصول قیمت بسیار ارزانتر نسبت به سایر برندها می باشد به طوری که شما نمی توانید سماور 15 لیتر را در این رده قیمت در بازار پیدا کنید.

نحوه استفاده از سماور گازی با شیر ترموکوپل دار استاندارد

ابتدا پس از متصل کردن شیلنگ گاز به سرشیلنگ و محکم کردن آن با بست، از نشت نکردن گاز به وسیله کف صابون مطمئن شوید. برای روشن کردن راحت تر چراغ (پایه) بهتر است آن را از بدنه سماور جدا کنید. برای روشن کردن چراغ گازی پایه ترموکوپل دار، ابتدا کبریت را روشن نموده و سپس شیر گاز را به داخل فشار داده و به روی علامت شمعک بپیچانید و تا گرم شدن ترموکوپل 10 الی 15 ثانیه نگهدارید تا شمعک روشن شود. بعد از روشن شدن شمعک می توانید شعله را کم یا زیاد نمایید. در سماور ترموکوپل دار به دلیل حساسیت به قطع گاز زمانی که به هر دلیل جریان گاز قطع و شعله و شمعک خاموش شود پس از 30 الی 40 ثانیه به طور خودکار جریان گاز ورودی به شماور قطع می شود بدیهی است پس از وصل جریان گاز به طریقی که شرح داده شده است مجددا سماور را روشن نمایید.

نحوه استفاده از سماور گازی با شیر گاز استاندارد معمولی

ابتدا پس از متصل کردن شیلنگ گاز به سرشیلنگ و محکم کردن آن با بست، از نشت نکردن گاز به وسیله کف صابون مطمئن شوید. نگاه کنید تا ولوم شیر گاز روی حالت خاموش باشد و دریچه آتشدان را باز کرده و کبریت را روشن کنید و داخل دریچه نمایید. با این کار شمعک روشن می شود و با کمی فشار به داخل ولوم را بچرخانید و شعه را روشن کنید. انتهای گردش ولوم حداقل میزان شعله می باشد. بعد از خاموش کردن سماور، شمعک همیشه روشن بوده و نیاز به کبریت یا فندک نمی باشد.

نحوه استفاده از سماور برقی برادران سیفی

سماورهای برقی برادران سیفی مجهز به ترموستات هیدرولیک می باشند. برای تنظیم ولوم سماور در نقطه اتوماتیک، ابتدا ولوم سماور را تا نقطه جوش بچرخانید تا آب سماور بجوشد. پنج دقیقه بعد از به جوش آمدن آب سماور ولوم سماور را کم کم برگردانده تا لامپ سماور خاموش گردد. در این نقطه سماور شما در حالت اتوماتیک قرار دارد، توجه کنید که این نقطه بسته به میزان آب سماور متغیر می باشد یعنی هر چه آب سماور بیشتر باشد نقطه اتوماتیک به نقطه جوش نزدیکتر و هر چه آب سماور کمتر باشد نقطه اتوماتیک از نقطه جوش دورتر خواهد شد.

خرید سماور سیفی

برای مشاهده تمامی محصولات برند محبوب سیفی و همچنین استعلام قیمت و خرید میتوانید از طریق وب سایت www.gzingkala.com اقدام فرمایید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. یلدا نیک دوست می گوید

    سلام مرسی از راهنمایی هاتون من وارد همین فروشگاه اینترنتی گزینگ کالا شدم و ازشون یه سماور گازی 15 لیتر برادران سیفی مدل صدفی خریدم که واقعا کیفیتش عالی بود و من خیلی راضی بودم