معرفی ارزان‌ترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل در شیراز

در عصر تکنولوژی امروز استفاده از گوشی موبایل به یک ضرورت در زندگی روزمره افراد تبدیل شده‌است. آنچنان که نمی توان یک روز بدون تلفن همراه را به سر کرد. موبایل گذشته از این که یک ابزار ارتباطی است از آپشن‌های بسیار زیادی برخوردار است که برای استفاده از آن‌ها به لوازم جانبی خاصی نیاز دارید. گذشته از آن تلفن‌های هوشمند امروزی به‌شدت آسیب‌پذیر بوده و برای محافظت از آن‌ها باید گوشی‌های موبایل را به تجهیزات خاصی مجهز کنید. حتما با لوازم جانبی موبایل آشنا هستید. این لوازم به منظور افزایش کارایی تلفن همراه مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین کیفیت آن‌ها نقش مهمی در افزایش بازدهی و کارایی موبایل دارد. از طرفی با توجه به مصرفی‌بودن لوازم جانبی موبایل خرید ارزان قیمت آن‌ها اهمیت بسیاری دارد. در ادامه برترین و ارزان‌ترین فروشگاه لوازم جانبی گوشی موبایل در شیراز را معرفی می‌کنیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اهمیت استفاده از لوازم جانبی موبایل

شیراز پکن به‌عنوان اولین و جامع‌ترین مرجع قطعات یدکی موبایل در ایران شناخته می‌شود. قبل از این که به معرفی جامع این فروشگاه اینترنتی بپردازیم، بهتر است با لزوم استفاده از قطعات یدکی موبایل آشنا شوید. اهمیت استفاده از لوازم جانبی گوشی موبایل زمانی آشکار می‌شود که در استفاده از برخی آپشن‌های آن به مشکل برمی‌خورید. به‌عنوان مثال: تصور کنید می‌خواهید از رادیو استفاده کنید اما هندزفری ندارید یا تصور کنید هنگام قدم زدن در خیابان ناگهان گوشی از دستتان افتاده و آسیب می‌بیند. بدترین حالت زمانی است که شارژ گوشی‌تان به اتمام رسیده؛ اما شارژر به همراه ندارید و یا اصلا منبعی برای شارژ‌کردن پیدا نمی‌کنید. حتما به‌خوبی از اهمیت استفاده از لوازم جانبی موبایل آگاه هستید. همان‌طور که گفتیم برای این که به استفاده بهینه‌ای از این قطعات برسید، باید لوازمی با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید. این نکته اهمیت خرید از یک فروشگاه معتبر و جامع را روشن می‌سازد.

احتمالا می‌دانید که هر کمپانی تولید‌کننده موبایل، لوازم جانبی این وسیله هوشمند را نیز تولید می‌کند. هر چند برخی از انواع لوازم جانبی موبایل برای گوشی‌های مختلف یکسان است، اما اکثر لوازم جانبی برای برندهای مختلف موبایل کارآمد نخواهد بود. ازاین‌رو لازم است که هنگام تهیه قطعات جانبی به برند و مدل موبایل خود توجه کنید. این نکته را در نظر داشته‌باشید که هر چه استفاده از یک برند موبایل بیشتر باشد، دسترسی به لوازم جانبی آن راحت‌تراست. با این حساب لوازم جانبی گوشی‌های سامسونگ، هواوی، شیائومی و آیفون در ایران به فراوانی در دسترس است؛ اما با توجه به این که تنوع برخی از انواع این قطعات بسیار بالا است، ممکن است تمامی فروشگاه‌های عرضه‌کننده قطعات جانبی موبایل، انواع مختلف این محصولات را در سبد فروش خود نداشته‌باشند. شیراز پکن نیز از آن جهت معروف و مطرح است که در سبد محصولات خود انواع لوازم جانبی برندهای مختلف موبایل را با تنوع بالا عرضه می‌کند.

انواع لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی موبایل انواع مختلفی دارند؛ اما برخی از آن‌ها به دلیل استفاده بیشتر محبوبیت بیشتری دارند. از محبوب‌ترین لوازم جانبی موبایل می‌توان به رم یا کارت حافظه، قاب گوشی، گارد و محافظ گوشی، گلس یا محافظ صفحه، پاور بانک، هندزفری، کابل شارژ، شارژ فندکی، کابل تبدیل، هدفون، مونوپاد و اسپیکر اشاره کرد. در خرید اکثر این لوازم سلیقه و معیارهای شخصی در اولویت قرار دارد. به‌عنوان مثال اگر شما اهل عکاسی هستید یا برنامه‌های متعددی را بر روی گوشی خود نصب کرده‌اید، به حافظه بیشتری احتیاج دارید یا اگر شغل شما به گونه‌ای است که مدام در حال رانندگی هستید، یک شارژر فندکی بیشتر از یک پاور بانک به کارتان می‌آید. علاوه بر این‌ها با توجه به این که گوشی‌های هوشمند حساس، ظریف و البته گران قیمت هستند، استفاده از یک گلس و گارد باکیفیت جزو ملزومات استفاده از موبایل محسوب می‌شود. در این بین انتخاب طرح و رنگ و جنس قاب گوشی نیز کاملا سلیقه‌ای است. ‌

قیمت لوازم جانبی موبایل

قطعات موبایل نیز در برندهای مختلف و سطح کیفی متنوعی تولید و عرضه می‌شوند. از آنجا که کیفیت این قطعات در دوام و مدت استفاده از آن‌ها نقش مستقیمی دارد، باید هنگام خرید لوازم جانبی موبایل به اورجینال‌بودن آن‌ها توجه کنید. طبیعتا قیمت لوازم جانبی اورجینال گران‌تر از مدل فیک آن است. به علاوه این که فاکتورهای دیگری از جمله: جنس، مدل و متریال‌هایی از این دست در قیمت لوازم جانبی گوشی همراه نقش دارند. به طور مثال: شارژرها در انواع فست و معمولی عرضه می‌شوند.  فست شارژر ها به دلیل قابلیت شارژ سریعی که دارد از قیمت بالاتری برخوردار است. شیراز پکن تمامی لوازم جانبی موبایل را با بهترین کیفیت و قیمت ارزان و رقابتی عرضه می‌کند و این فاکتور یکی از وجوه تمایز شیراز پکن با سایر فروشگاه‌های آنلاین قطعات موبایل است.

ابزار تعمیرات موبایل

ممکن است هر موبایلی حتی با وجود استفاده از اکسسوری‌های ضروری مانند گلس و گارد ضربه دیده و یا به هر دلیلی قطعات درونی آن دچار خرابی و مشکل شود؛ بنابراین به همان اندازه که تهیه و استفاده از لوازم جانبی موبایل اهمیت دارد، تهیه ابزار تعمیرات موبایل نیز حائز اهمیت است. از ابزار تعمیرات موبایل می‌توان به پیچ گوشتی شارژی، پیچ گوشتی تعمیرات موبایل، بطری تینر، پد نسوز، تستر و شوک‌دهنده باتری، چسب تعمیرات موبایل، حلال چسب، دسته هیتر، دسته هویه، خمیر قلع، سیم لحیم، روغن لحیم، قلع‌‌کش، مولتی متر، لامپ یو وی، گیره برد و موارد بسیار دیگر اشاره کرد. تهیه و تأمین این ابزار آلات ظریف برای آن دسته از افرادی که در حوزه تعمیرات موبایل فعالیت دارند، بسیار مهم و ضروری است. طبیعتا در این بین فروشگاهی که تمامی این تجهیزات را به‌صورت کامل عرضه کند، مورد توجه قرار می‌گیرد. شیراز پکن ضمن عرضه انواع قطعات موبایل تمامی ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر موبایل را نیز عرضه می‌کند.

شیراز پکن، عرضه لوازم جانبی موبایل شیراز

در نهایت به معرفی شیراز پکن می‌رسیم. گروه شیراز پکن از سال ۱۳۸۳ به‌صورت تخصصی و حرفه‌ای در حوزه تعمیرات موبایل فعالیت دارد. علاوه بر آن، این مجموعه در راستای رفع نیاز کاربران از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در حوزه واردات بهترین قطعات گوشی‌های موبایل از کشور چین آغاز نموده‌است. شما می‌توانید تخصصی‌ترین محصولاتی که به ندرت در فروشگاه‌های دیگر پیدا می‌شوند را از این لوازم جانبی موبایل شیراز پکن تهیه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.