معرفی بهترین پلاگین های پیامکی برای وردپرس

برای اتصال سایت شما به پنل پیامکی، افزونه های زیادی وجود دارد. این افزونه ها بر اساس نیازهای شما متفاوت است و بدون نیاز به کدنویسی، امکان اتصال سایت به پنل و ارسال پیامک را فراهم می کند. در این مقاله به افزونه های موجود برای مجهز کردن سایت ها به ابزار قدرتمند پیامک می پردازیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

افزونه‌های پیامکی وردپرس 

اگر سایت شما به وسیله سیستم های مدیریت محتوا نگارش شده است به راحتی می توانید با استفاده از افزونه و ماژول، سایت و فروشگاه اینترنتی خود را به پیامک مجهز کنید.

افزونه پیامک وردپرس برای سایت هایی مورد استفاده قرار می گیرد که خدماتی را به کاربران ارائه می دهد و محصولی در آن به فروش نمی رسد.

کسب و کارهایی که برای راه اندازی وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود از وردپرس یا ووکامرس استفاده می کنند با استفاده از افزونه ارسال اس ام اس زیر می توانند از طریق سایت خود پیامک ارسال کنند.

افزونه های پیامکی وردپرس

وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا است که محبوبیت بسیار زیادی دارد به همین دلیل افزونه های متعددی نیز برای آن ساخته شده است و هر روز به تعداد این افزونه های ساخته شده اضافه می شود.

افزونه پیامک ووکامرس

کمتر کسی در حیطه برنامه نویسی وجود دارد که نام ووکامرس را نشنیده باشد ووکامرس یک افزونه حرفه ای و رایگان است که بدون وارد شدن به پروسه سخت و طولانی، سایت ها را به فروشگاه اینترنتی تبدیل می کند.افزونه پیامکی ووکامرس مخصوص سایت های فروشگاهی است و معمولا از پیامک برای اطلاع رسانی، مدیریت پیام ها، پیگیری سفارش، تغییر وضعیت سفارش و… استفاده می شود.

افزونه پیامک دیجیتس

فرآیند ثبت نام در سایت شما یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که به صورت مستقیم در تجربه کاربری تاثیرگذار است. با ساده سازی فرآیند ورود و ثبت نام می توانید میزان لید و همچنین عضویت در سایت خود را افزایش دهید. بسیاری از سایت های بزرگ برای ورود کاربران به سایت و فراموشی رمز عبور، از این افزونه پیامکی استفاده می کنند.

افزونه پیامک گرویتی فرم

معمولا در هر قسمت سایت فرم های مختلفی وجود دارد که به وسیله افزونه گرویتی فرم می توان این فرم ها را که تعداد آن ها کم هم نیست مدیریت کنند. با افزونه پیامکی گرویتی فرم می توانید فرم های داخل سایت خود را به پیامک مجهز کنید تا پس از پر کردن فرم ها برای شما و همچنین کاربران پیامک ارسال شود.

وب سرویس پیامکی

اگر سایت شما با استفاده از یکی زبان برنامه نویسی نوشته شده و اختصاصی است می توانید با استفاده از api و وب سرویس، کسب و کار خود را به پیامک مجهز کنید. در واقع وب سرویس پیامکی رابطی بین سایت و پنل اس ام اس شما می شود و امکان ارسال پیامک را برای شما فراهم می کند. برای ارسال پیامک از طریق سایت خود ابتدا باید پنل اس ام اس را خریداری کنید. سامانه های پیامکی متفاوتی در کشور وجود دارد که به صورت تخصصی خدمات پیامکی ارائه می دهند برای انتخاب مناسب ترین سامانه جدا از توجه به تعرفه سامانه پیامکی باید به سرعت ارسال پیامک نیز توجه کنید. به دلیل اهمیت و کاربرد پیامک در سایت ها، سرعت ارسال آن باید بالا و بدون قطعی باشد.

یکی از سامانه های پیامکی حرفه ای که به صورت تخصصی وب سرویس پیامکی ارائه می دهد سامانه مدیانا است.  مدیانا از قدیمی ترین سامانه های پیامکی در کشور است که ابزارهای ارتباط با مشتریان را در یک پلتفرم به صورت یکجا ارائه می دهد و کسب و کارهای مختلف را از داشتن چندین پلتفرم به صورت جداگانه بی نیاز می کند. این ابزارها عبارتند از پنل پیامکی، تلفن ابری، پیام صوتی و… با وب سرویس پیامکی به راحتی می توانید سایت خود را از طریق api یا افزونه های پیامکی به پنل مدیانا متصل کنید و برای ارتباط با مشتریان یا ارسال پیامک انبوه از آن استفاده کنید. ارائه افزونه های پیامکی به صورت رایگان و پشتیبانی 24 ساعته، امکان خرید خط خدماتی مهم ترین فاکتورهایی است که باعث تمایز این سامانه ی قدیمی از سایر سامانه های می شود.

ارسال پیامک انبوه

به طور حتم جذب کاربر و مشتریان جدید یکی از خواسته های دائمی تمامی کسب و کارها است. روش های زیادی برای تبلیغات سایت و فروشگاه اینترنتی وجود دارد اما یکی از مهم ترین و ارزان ترین روش هایی که می توان با استفاده از آن مشتریان جدید را بر اساس شغل، سن، جنسیت و… مورد هدف قرار دهید ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی است.

جمع بندی

در این مقاله،  بهترین پلاگین های پیامکی برای وردپرس را به شما معرفی کردیم. افزونه پیامکی ووکامرس، وردپرس، دیجیتس و.. از انواع پلاگین های ارسال پیامک هستند با استفاده از این افزونه های می توانید در هر قسمت از سایت به کاربران پیامک ارسال کنید. اگر قصد دارید سایت یا اپلیکیشن خود را به پیامک مجهز کنید و از حرفه ای ترین امکانات برای بازاریابی پیامکی خود استفاده کنید می توانید از طریق سایت مدیانا، مناسب ترین بسته پیامکی را تهیه و شروع کنید. در صورت نیاز به راهنمایی از طریق فرم مشاوره با مدیانا در ارتباط باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.