آموزش 0 تا 100 خرید از ebay/ راهنمای کامل ebay

وجود کالاهای متنوع و قیمت های بسیار مناسب در سایت فروشگاهی ebay باعث شده که افراد زیادی علاقه مند به خرید از ebay باشند؛ اما با توجه به تحریم های موجود، برای کاربران ساکن ایران، خرید از ebay به صورت مستقیم ممکن نیست. برای آشنایی با صفر تا صد نحوه خرید از ebay خواندن این مقاله را از دست ندهید. شرکت حمل و نقل بین المللی به شرکت هایی گفته می شود که تسهیل کننده امور واردات و صادرات کالا به کشور هستند، اصلی ترین وظیفه شرکت حمل و نقل بین المللی حمل سریع و امن کالاها می باشد. از خدمات اصلی گروه تجاری ققنوس ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی به صورت حمل بار هوایی، زمینی، دریایی، اکسپرس و درب به درب می باشد. ترخیص کالا از گمرک منطقه ویژه اقتصادی پیام  به دلیل داشتن موقعیت استراتژیک و شرایط خوب برای تجار،  یکی از گمرکات مورد توجه بسیاری از بازرگانان به حساب می آید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تاریخچه سایت ای بی

در سال 1995 میلادی یا به عبارتی  در تاریخ ۱۲ شهریور ۱۳۷۴ یک آمریکایی ایرانی الاصل متولد فرانسه، به نام پیر امیدیار در سن  28 سالگی وبسایت خرید، فروش و مزایده آنلاین eBay را  به وجود آورد.  در حال حاضر این سایت یک شرکت چند ملیتی با سرمایه چند میلیارد دلاری است که شعبه های مختلفی در بیش از 30 کشور دنیا دارد. این وبسایت  فروشگاهی بزرگ به کاربران خود اجازه می ‌دهد که کالاهای خود را به فروش رسانده، یا به مزایده (حراج) بگذارند و همچنین کالاهای مورد نیاز خود را با خرید آنلاین از آن تهیه کنند.

در نگاه اول خرید از ebay شاید کمی پیچیده و سخت به نظر بیاید، اما در کنار این سختی ها می تواند بسیار سود آور باشد. اما  قبل از خرید از ebay و سودآوری از این طریق بهتر است بدانید که حمل و نقل کالاها بخش مهمی از خریدهای بین المللی است و انجام صحیح آن از اهمیت زیادی برخوردار است. وجود تحریم های بین المللی برای تاجران ساکن ایران سبب شده تا برای انجام این پروسه نیازمند شرکت حمل و نقل بین المللی معتبری باشند، چرا که در حمل کالا های تجاران ایرانی با چالش های زیادی رو به رو می شویم. در این راستا گروه تجاری ققنوس با تجربه و تسلط کافی، با ارائه بهترین خدمات تخصصی در زمینه انواع روش های حمل و نقل کالا از جمله حمل بار هوایی به عنوان یکی از شیوه های حمل سریع همراه شما خواهند بود.

چه کالاهایی در سایت  ebayبه فروش می رسند؟

سایت ebay بسیاری از برندهای مطرح دنیا مانند Dell, Adidas, Asics, Nike, HP, Lenovo, Amazfit و … بسیاری از محصولات خود را که شامل تخفیفات بسیار بالایی شده‌اند، به فروش می‌ رساند. خرید از فروشگاه ‌های رسمی برندها هنگام خرید از ebay فرصتی مناسب برای خرید کالا های تخفیف خورده و اصل می ‌باشد.

همچنین فروشندگان مختلفی محصولات نو را با قیمتی بسیار پایین‌ تر در این سایت به فروش می‌ رسانند، اما تمام کال هایی که در سایت ای بی به فروش می ‌رسند به صورت نو وآکبند نیستند و برخی از این محصولات دست دوم و غیر نو با عنوان‌ های Used،Refurbished و Open box و محصولات نو با عنوانNew،New with Box  و New with/without tags به فروش می‌ رسند.

شرکت های مختلفی به عنوان کارگزار و شرکت حمل و نقل بین المللی در زمینه خرید ‌از سایت های جهانی فعالیت می‌کنند، این شرکت ها علاوه بر سهولت انجام مراحل خرید برای مشتریان می توانند با روش حمل بار هوایی به عنوان یکی از شیوه های حمل و نقل، کالای شما را راحت‌ تر و سریع ‌تر به دستتان برسانند. شما می توانید از خدمات گروه تجاری ققنوس در این راستا کمک بگیرید.

خرید مستقیم از ebay برای ایرانیان به چه شکل است؟

کمبود محصولات خارجی اصل با قیمت مناسب در داخل کشور سبب می شود که بسیاری از افراد ترجیح می ‌دهند از سایت ‌های خارجی معتبر خرید خود را انجام دهند کنند. سایت فروشگاهی ebay یکی از پرطرفدارترین فروشگاه ‌های آنلاین بین المللی به شمار می آید. این سایت شعبه ‌های متعددی در کشور های مختلف دارد؛ اما به علت نداشتن هیچ شعبه ای در ایران، مراحل خرید و پرداخت هزینه ‌های خرید از ebay همواره برای خریداران ایرانی با چالش همراه بوده است.

از طرفی سایت ای بی از آن دسته از فروشگاه ها به شمار می آید که امکان ارسال مستقیم به ایران ندارند؛ اما مشتریان ساکن در کشور ایران می توانند از طریق سایت ها و کارگزاران واسطه خرید خود را انجام دهند. بهتر است برای خرید از ebay کارگزاری را انتخاب کنید که علاوه بر انجام خدمات خرید بتواند کالای شما را با داشتن شرکت حمل و نقل بین المللی به نحو احسن و بدون نگرانی به دست شما برساند. پیشنهاد می کنیم برا انتخاب کارگزار مناسب که در تمامی کار های تجاری و خریدهای بین المللی شما تجربه و تخصص کامل را داشته باشد نگاهی به خدمات گروه تجاری ققنوس داشته باشید.

منطقه ویژه اقتصادی پیام یکی از نزدیک‌ ترین مناطق اقتصادی به پایتخت است. در حال حاضر ترخیص کالا از گمرک منطقه اقتصادی پیام بسیار رایج  و دارای اهمیت بالایی می باشد. گروه تجاری ققنوس به شما کمک می‌کنند تا با کمترین هزینه و در زمان کم برای انجام مراحل ترخیص کالا از گمرک منطقه اقتصادی پیام اقدام کنید.

چگونه کالا های خریداری شده از ای بی را در ایران تحویل بگیریم؟

لازم است بدانید که کالاهایی که هنگام خرید از ebay برای شما ثبت می شوند باید به طور غیر مستقیم به دست شما در ایران برسند. گروه تجاری ققنوس یکی از شرکت های حمل و نقل بین المللی است که با داشتن دفاتر مختلف در بیشتر کشورها می تواند محصول شما را دریافت کرده و سپس در ایران به آدرسی که ذکر کرده اید تحویل دهد.

در این میان روش‌های مختلفی برای حمل و انتقال کالا ها وجود دارد؛ اما انتخاب روشی متناسب با نوع کالا و وزن آن می‌ تواند از هزینه‌ های اضافی و حتی از خسارت‌ های احتمالی جلوگیری کند. حمل بار هوایی به عنوان یکی از شیوه های حمل و نقل رایج در شرکت های حمل و نقل بین المللی به علت سرعت بالا مورد توجه بسیاری از خریدارن و تجاران می باشد.

بهره مندی از حمل و نقل هوایی و حمل بار هوایی یکی دیگر از مزایا ترخیص کالا از گمرک منطقه ویژه اقتصادی پیام، به شمار می آید، چرا که این منطقه  اقتصادی در فرودگاه بین‌المللی پیام واقع شده است و به همین دلیل واردات و صادرات هوایی به صورت مستقیم در این منطقه امکان پذیر است. گروه تجاری ققنوس با بهره‌گیری از تیم حرفه‌ای و متخصص در تمام مراحل از ثبت ‌نام تا ترخیص کالا از گمرک منطقه ویژه اقتصادی پیام آماده خدمات رسانی به تاجران و بازرگانان عزیز است.

جمع بندی

پیدا نکردن محصولات خارجی اصل با برند معتبر و قیمت مناسب در داخل کشور  یکی از دغدغه های ایرانیان است؛ از همین رو روز به روز بر تعداد افرادی که ترجیح می‌ دهند از سایت های خارجی معتبر خرید کنند، افزوده می‌شود. خرید ازebay  به عنوان یکی از سایت های فروشگاهی به علت تنوع در کالاها و قیمت های مناسب و همچنین وجود قیمت های مزایده ای به عنوان یکی از گزینه های جذاب برای خرید به شمار می آید. خریداران ساکن ایران پس از خرید از ebay نگرانی هایی از بابت حمل و نقل و دیر رسیدن کالا های به ایران دارند. حمل بار هوایی به عنوان یکی از شیوه های حمل و نقل سریع می باشد.

گروه تجاری ققنوس به عنوان شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر در کشور می تواند با ارائه انواع خدمات در زمینه حمل بار هوایی از کشورهای مختلف امکان جابجایی محموله شما را با هزینه کم و با سرعت بالا فراهم کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.