برترین بازی‌های متاورسی مبتنی بر پالیگان

بازی‌های ویدیویی دنیای امروز تعاملی‌تر، جالب‌تر، سرگرم‌کننده‌تر و شبیه به زندگی واقعی هستند. در حال حاضر بازی دیگر محدود به رایانه‌های شخصی، پلی استیشن یا دستگاه‌های تلفن همراه نیست، زیرا بازی‌های متاورسی توسعه یافته‌اند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در بازی‌های متاورسی، می‌توانید دارایی‌های دیجیتال درون بازی به دست آورده و سپس آن‌ها را بفروشید و یک درآمد واقعی به دست آورید! با توجه به اینکه پلتفرمی مانند اتریوم که هزینه‌های کارمزد بالایی دارد و برای افراد با سرمایه کم مناسب نیست، بهتر است از بازی‌هایی که در بستر بلاکچین‌های ارزان‌تر مانند پالیگان ساخته شده‌اند استفاده کنید زیرا در نهایت درآمد شما بیشتر خواهد شد! با توسعه هر چه بیشتر، پالیگان می‌تواند در آینده یکی از برترین ارائه‌دهنده فناوری برای بازی‌های متاورسی باشد و به این ترتیب خرید Matic، یعنی توکن آن به یک سرمایه‌گذاری پر سود تبدیل شود.

بلاک چین پالیگان چیست؟

پالیگان یک شبکه مقیاس‌پذیر غیر متمرکز است که ابتدا با نام Matic Network معرفی شد اما در سال ۲۰۲۱ به Polygon تغییر نام داد. با این حال همچنان توکن بومی آن  MATIC نام دارد. توکن متیک برای پرداخت و تسویه بین سهامداران شبکه استفاده می‌شود.

پالیگان به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا قراردادهای هوشمند اتریومی خود را به پلتفرم پالیگان متصل کرده و برنامه‌های غیرمتمرکز مقیاس پذیر، با کارمزد کم ایجاد کنند. به عبارت ساده‌تر، پالیگان یک راه حل لایه ۲ برای اتریوم است که با زیرساخت‌های اتریوم قابل همکاری بوده و چالش‌های اصلی اتریوم یعنی تراکنش‌های کند و کارمزدهای بالا را حل می‌کند.

مقایسه اتریوم و پالیگان، کدام شبکه برای بازی‌ها بهتر است؟

تفاوت‌های کلیدی در مقایسه پالیگان و اتریوم سرعت و هزینه تراکنش است. تراکنش‌های کند و هزینه‌های کارمزد بالا در اتریوم منجر به تجربه کاربری ضعیف شده است. بنابراین، از لحاظ سرعت و کارمزد، بهتر است پالیگان را انتخاب کنید، زیرا پالیگان توانایی پردازش تراکنش‌های سریع داشته و کارمزد شبکه آن نیز بسیار کم است. با این حال، اگر امنیت برای شما در اولویت قرار دارد، اتریوم انتخاب بهتری است. برای تصمیم گیری درست، توصیه می‌کنیم یک بار دیگر به قابلیت‌ها و تفاوت‌های هر یک از بلاک چین‌ها نگاهی بیندازید و ببینید که برای هدف شما استفاده از کدام یک بهتر است.

به صورت کلی اتریوم بلاک چین برتر برای ساخت بازی‌ها و  NFT‌ها است زیرا امنیت بالاتری دارد. همین ویژگی باعث می‌شود اتریوم برای NFT‌ های گران قیمت مناسب‌تر باشد زیرا احتمال سرقت NFT‌ ها در سیستم کمتر است. از طرفی پالیگان یک انتخاب خوب برای افرادی با سرمایه کم است که توانایی پرداخت هزینه‌های بالای کارمزد برای لیست کردن NFT ‌های خود را ندارند. بنابراین برای بازیکنانی که با استفاده از بازی‌های متاورسی و خرید و فروش NFT‌ های درون بازی در پی کسب درآمد هستند، بازی‌های متاورسی پالیگان بهتر است زیرا بازیکنان می‌توانند از فروش NFT‌ هایی که به دست می‌آورند، با پرداخت کارمزد کم‌تر درآمد بیشتری داشته باشند.

بهترین بازی‌هایی که مبتنی بر پالیگان ساخته شده اند؟

افراد بسیاری علاقمند به خرید Polygon و سرمایه‌گذاری در پلتفرم آن شده‌اند. زیرا شبکه پالیگان میزبان طیف وسیعی از برنامه‌های غیرمتمرکز است. با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید وارد متاورس شوید و فعالیت‌هایی مانند سرگرمی، کسب درآمد و… شرکت کنید. همانطور که اشاره کردیم هدف پالیگان ارائه ابزارهای متعدد برای بهبود سرعت و کاهش هزینه و تراکنش‌ها در بلاک چین اتریوم است. به همین دلیل است که در حال حاضر بسیاری از بازی‌های مبتنی بر مدل کسب درآمد از شبکه پالیگان که ارزان‌تر است، استفاده می‌کنند. بهترین بازی‌هایی که در شبکه پالیگان ایجاد شده‌اند عبارتند از:

  •       Crazy Defence Heroes

قهرمانان دفاعی دیوانه، یک بازی کارتی موبایلی و رایگان است که مبتنی بر پالیگان ساخته شده و امکان کسب درآمد در آن وجود دارد. این بازی که بخشی از اکوسیستم TOWER است، تاکنون بیش از ۲ میلیون دانلود داشته است. با انجام بازی‌ها و جمع آوری کارت‌های بیشتر، توکن‌های TOWER به دست می‌آورید. بازیکنان می‌توانند از توکن TOWER که یک توکن ERC-20 مبتنی بر بلاک چین اتریوم است، برای خرید NFT‌ های درون بازی استفاده کنند.

  •       Pegaxy

یک شبیه‌سازی آنلاین اسب‌سواری است که در آن بازیکنان می‌توانند توکن‌های بومی پلتفرم (VIS (Vigorous را کسب کنند. برای انجام این بازی NFT، بازیکنان ابتدا باید کیف پول خود را به وب‌سایت Polygon Chain و Pegaxy متصل کنند.

  •       Arc8

با بیش از ۳۰ میلیون کاربر ثبت نام شده در هر ماه، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مبتنی بر پالیگان است. بازیکنان می‌توانند در دستگاه‌های اندروید یا iOS به این برنامه دسترسی داشته باشند. این برنامه به بازیکنان امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از مینی بازی‌های مبتنی بر مسابقات را می‌دهد. به عنوان جایزه نیز، بازیکنان توکن‌های GMEE را که یک توکن ERC-20 است، دریافت می‌کنند.

  •       REVV Racing

یک بازی شبیه‌سازی مسابقه‌ای اتومبیل رانی مبتنی بر بلاک چین است که از مدل بازی برای کسب درآمد استفاده می‌کند. بازیکنان می‌توانند در حین بازی با اتصال کیف پول دیجیتالی خود و انجام بازی درآمد کسب کنند. توکن REVV توکن بومی بازی است. در این بازی نیز مالک دارایی‌های به دست آمده بازی خواهید بود.

  •       Aavegotchi

Aavegotchi یک بازی کلکسیونی است که در این بازی شرکت‌کنندگان می‌توانند آواتارها را به صورت توکن غیرقابل تعویض (NFT) خریداری کرده و ارتقا دهند. سپس از آن‌ها برای تعامل با بازی استفاده کرده و با جمع آوری nft‌ های بیشتر، درآمد کسب کنند.

سخن آخر

پالیگان یک اکوسیستم نسبتاً جدید است. با گذشت زمان، مطمئناً پروژه‌های بیشتری در آن ایجاد خواهد داشت. بازی‌های P2E مبتنی بر بلاک چین نیز در مراحل اولیه توسعه هستند. تا زمان توسعه کامل، از بازی‌هایی که معرفی کردیم لذت ببرید تا علاوه بر سرگرمی کسب درآمد واقعی نیز داشته باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.