معرفی شرکت‌های اتوبوسرانی ایران

یکی از رایج ترین روشها برای سفر استفاده از اتوبوس است. اتوبوس نه تنها به منظور سفرهای بین شهری مورد استفاده قرار میگیرد، بلکه برای حمل و نقل عمومی درون شهری نیز استفاده زیادی دارد. اگر اتوبوس را برای سفر خود انتخاب کرده اید بهتر است بدانید که شرکتهای اتوبوسرانی معتبر زیادی در ایران مشغول به فعالیت هستند. این شرکت ها به واسطه استفاده از مدرن ترین تجهیزات و اتوبوس ها توانسته اند محبوبیت زیادی پیدا کنند.  قبل از اینکه به معرفی شرکت های اتوبسرانی ایران بپردازیم باید بدانید که برای خرید بلیط قطار رجا ، فدک و … هم میتوانید اینترنتی رزرو نمایید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برخی از این شرکتهای اتوبوسرانی ایران از قدمت زیادی برخوردار هستند، به نحوی که اگر از اشخاص قدیمی تر در مورد قدمت و شهرت آنها بپرسید اطلاعات زیادی در اختیار شما قرار میدهند. از جمله معروف ترین شرکت های اتوبوسرانی ایرانی میتوان به شرکت هایی نظیر ایران پیما اشاره کرد.

اگر به اتوبوسهای اطراف خود توجه کرده باشید، حتما اتوبوسهای شرکت ایران پیما را دیده اید. در این مقاله قصد داریم تا به توضیح بیشتر در خصوص بهترین شرکت های اتوبوسرانی ایران بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و نیز آشنایی بیشتر با روشهای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

شرکت اتوبوسرانی ایران پیما

ایران پیما را میتوان یکی از قدیمی ترین شرکتهای اتوبوسرانی ایران دانست که همچنان به فعالیت خود در این زمینه ادامه میدهد. شروع فعالیت شرکت اتوبوسرانی ایران پیما از سال 1358 است. جالب است بدانید در زمان تاسیس، این شرکت اتوبوسرانی از اتوبوسهای اروپایی استفاده می‌کرد.

شاید بتوان این موضوع را یکی از اصلی ترین عوامل موثر بر روی شهرت آن دانست. فعالیت شرکت ایران پیما تنها به استفاده از اتوبوسهای اروپایی ختم نشد بلکه این شرکت معتبر کار خود را با استفاده از بهترین ناوگان جاده ای حمل و نقل ادامه داد. به تدریج شرکت اتوبوسرانی ایران پیما کار خود را گسترش داد به گونه ای که امروزه شاهد نمایندگی های فعال این شرکت اتوبوسرانی در شهرهای مختلف ایران هستیم.

یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین ااتوبوسهای استفاده شده در شرکت اتوبوسرانی ایران پیما، اتوبوسهای VIP  هستند. ناگفته نماند که دارا بودن ناوگان جاده ای پیشرفته و بروز تنها یکی از مزیتها و عوامل شهرت این شرکت اتوبوسرانی است. از دیگر مزایای آن میتوان به رانندگام خوش اخلاق و صبور آن اشاره کرد که سفر را برای شما راحت تر میکنند. بلیط اتوبوس این شرکت اتوبوسرانی هم به آسان ترین شکل ممکن از تمام مسیرهای پرتردد کشوری قابل تهیه است. از طرفی دیگر تنوع اتوبوسهای ایران پیما سبب شده تا محدودیت انتخاب نداشته باشید.

شرکت اتوبوسرانی همسفر

یکی دیگر از بهترین شرکتهای اتوبوسرانی ایران که قصد داریم به توضیح بیشتر در خصوص آن بپردازیم، شرکت اتوبوسرانی همسفر نام دارد. در مقایسه با شرکت اتوبوسرانی ایران پیما میتوان گفت که شرکت اتوبوسرانی همسفر از قدمت کمتری برخوردار میباشد. شروع فعالیت این شرکت اتوبوسرانی مربوط به سال 1378 بوده و شرکت اتوبوسرانی همسفر فعالیت خود را تنها با 100 اتوبوس آغاز کرد.

این مطلب را هم بخوانید: آداب و رسوم شهر تبریز

با این وجود تنها مدت کمی بعد از شروع فعالیت خود به دلیل شهرت و محبوبیتی که در بین مردم به دست آورد، توانست تعداد ناوگان خود را بیشتر کرده و با قدرت بیشتری به مردم خدمات رسانی کند. استفاده بیشتر شرکت اتوبوسرانی همسفر از اتوبوسهای VIP  سبب شده تا بیشتر افراد این شرکت اتوبوسرانی را به واسطه صندلیهای تخت خواب شو و راحت بشناسند.

ناگفته نماند که صندلی های راحت تنها یکی از مزایای اتوبوسهای این شرکت هواپیمایی محسوب میشود، از دیگر مزایای آن میتوان به تهویه مناسب و دارا بودن سیستم صوتی و تصویری اشاره کرد. به طور کلی اتوبوسهای VIP  شرکت همسفر از چنان کیفیت بالایی برخوردار هستند، که میتوان آنها را با قطارهای درجه یک ایران مقایسه کرد. بنابراین اگر نتوانستید برای سفر مورد نظر خود بلیط قطار تهیه کنید، اتوبوسهای همسفر یک گزینه مناسب برای جایگزینی است.

شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر

از دیگر شرکتهای اتوبوسرانی که به احتمال زیاد شما هم نام آن را شنیده اید میتوان به شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر اشاره کرد. این شرکت اتوبوسرانی از سال 1369 فعالیت خود در ناوگان حمل و نقل زمینی ایران را شروع کرده است. این شرکت اتوبوسرانی ایرانی هم همانند دیگر شرکتهای اتوبوسرانی برتر کشور از تنوع بالایی برخوردار بوده و علاوه بر اتوبوسهای معمولی در ناوگان حمت و نقل خود از اتوبوسهای VIP  نیز استفاده میکند.

سفر با اتوبوسهای شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر میتواند یک تجربه خوب و هیجان انگیز برای شما باشد. اتوبوسهای این شرکت هواپیمایی امکانات زیادی دارند که همگی آنها به هدف فراهم کردن شرایط بهتر برای سفر مسافران تدارک دیده شده است.

شرکت اتوبوسرانی رویال سفر

این شرکت فعالیت خود را از سال 1385 شروع کرده و در تمام این سالهای فعالیت خود تمام تلاش خود را کرده است تا سفری راحت را برای مسافران فراهم کند. یکی از مهمترین نکاتی که در خصوص این شرکت اتوبوسرانی وجود دارد، نواوری های ان است که این موضوع را میتوان از مهمترین عواملی دانست که سبب شده تا این شرکت اتوبوسرانی از رقیبان خود پیشی بگیرد.

در مقایسه با دیگر شرکتهای اتوبوسرانی شرکت رویال سفر به صورت حداکثری از اتوبوسهای VIP  استفاده میکند که این موضوع سبب محبوبیت بیشتر آن در بین مسافران و نیز راحتی بیشتر در طول سفر شده است. به طور کلی میتوان گفت بیشتر مسافران برای داشتن یک سفر خوب و راحت بلیط اتوبوسهای VIP شرکت ااوبوسرانی رویال سفر را خریداری میکنند.

شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما

گیتی پیما، یکی دیگر از شرکتهای اتوبوسرانی فعال در ایران که میتوان از آن در لیست بهترین شرکتهای اتوبوسرانی یاد کرد. هدف اصلی این شرکت اتوبوسرانی فراهم کردن راحتی بیشتر در طول سفر برای مسافران است. دفتر اصلی شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما در ترمینال غرب تهران واقع شده است.

اگر بخواهیم در خصوص مسیرهای سفر شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما توضیح دهیم، میتوان گفت که اتوبوس های این شرکت اتوبوسرانی بیشتر به شهرهای غربی ایران تردد دارند. بنابراین اگر مسیر سفر شما به قسمتهای غربی کشور است، خریداری بلیط اتوبوس از شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما برای شما مناسب تر است.

به عنوان سخن پایانی باید گفت در این مقاله به توضیح بیشتر در خصوص بهترین شرکتهای اتوبوسرانی فعال در ایران پرداختیم. بهتر است به این نکته اشاره کنیم که موارد گفته شده تنها چند مورد از بهترین شرکتهای اتوبوسرانی فعال در ایران هستند، و شرکتهای معتبر دیگری هم در این زمینه فعالیات دارند. در خصوص خرید اینترنتی بلیط اتوبوس هم لازم به توضیح است که سایتهای زیادی در این زمینه فعالیت دارند.

شما با مراجعه به این سایتها میتوانید با بهترین سرعت و کیفیت نسبت به خریداری آنلاین بلیط اتوبوس اقدام کنید. خرید اینترنتی بلیط اتوبوس مزایای زیادی را به همراه دارد که از آن جمله میتوان به راحتی و در دسترس بودن این روش اشاره کرد. از طرفی دیگر در سایتهای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تنوع بالا بوده و با توجه به نوع سفر خود میتوانید بلیط مناسب را خریداری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.