راهنمای خرید پکیج دوربین مداربسته از نگاه ایمن موج ثامن

سیستم‌های امنیتی امروزه بسیار مورد توجه هستند و در بین تمام اجزای این سیستم‌ها، دوربین مداربسته از اهمیت بالاتری برخوردار است. دوربین‌ها را می‌توان به صورت پکیج و یا تکی تهیه کرد که هر کدام از این موارد نیازمند یک‌سری ملاحظات و بررسی‌های کلی و فنی است. البته این که دوربین مداربسته را به صورت تکی به همراه تجهیزات مورد نیاز نصب و راه‌اندازی تهیه کرد و یا به صورت پکیج و آماده، معمولاً بستگی به به نظر شخصی افراد و همچنین نیاز آن‌ها دارد. به عنوان مثال خرید پکیج دوربین‌های مدار بسته در صورت نیاز به تنها یک یا دو دوربین که در سیستم نظارتی خراب شده‌اند، کار منطقی نیست.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

پکیج دوربین‌های مداربسته معمولاً بسته به ویژگی‌های فنی و همچنین امکانات و برند با قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌شود و موضوع اصلی در خرید آن شناخت بهترین انواع پکیج دوربین مداربسته می‌باشد و در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، تا انتهای این نوشته از ایمن موج ثامن با ما همراه باشید تا جزئیات کامل این موضوع را برایتان بازگو کنیم.

پکیج دوربین مداربسته چیست؟

همانطور که پیشتر گفته شد، دوربین مداربسته را می‌توان به صورت تکی یا پکیجی تهیه کرد. همواره خرید دوربین مداربسته به دلیل تنوع بسیار زیاد انواع دوربین‌ها و همچنین تجهیزات نصب، باعث سردرگمی افراد می‌شود چرا که انتخاب‌های بسیاری پیش روی آن‌ها وجود دارد. در جهت رفع این مشکل می‌توان به جای خرید تکی انواع دوربین اقدام به خرید پکیج دوربین مداربسته شود تا بسته به نیاز، یک پکیج کامل از تجهیزات مورد نیاز در اختیار مشتری قرار بگیرد.

محتویات یک پکیج دوربین مداربسته معمولا شامل موارد زیر است:

  • آداپتورهای دوربین و DVR
  • هارد (بسته به ارائه دهنده پکیج)
  • متراژ مشخصی کابل ترکیبی مسی
  • تعداد مشخصی دوربین (2، 4، 8، 16، 32)
  • یک دستگاه DVR (تعداد کانال بسته به تعداد دوربین)

البته بسته به نوع پک‌ها محتویات ممکن است که متنوع تر باشند.

انواع برند پکیج دوربین مداربسته

پکیج‌های دوربین مداربسته توسط برند‌های مختلفی ارائه می‌شوند که در ادامه و در جهت تکمیل راهنمای خرید پکیج دوربین مداربسته از ایمن موج ثامن، به بررسی انواع برند‌های موجود پرداخته‌ایم. البته لازم به ذکر است که تنوع برندهای ارائه دهنده پکیج‌های دوربین مداربسته بسیار زیاد است و در ادامه تنها پرطرفدار‌ترین موارد معرفی شده اند.

پکیج دوربین مداربسته داهوا

داهودا یک شرکت چینی با پیشینه‌ای نه‌چندان طولانی است که امروزه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان سیستم‌های نظارت تصویری در دنیا فعالیت می‌کند که ارائه دهنده‌ انواع متنوعی از دوربین مداربسته و تجهیزات راه‌اندازی آن است.

پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن یکی دیگر از تولید‌کنندگان سیستم‌های دوربین مداربسته است که در چین تأسیس شده و امروزه به صورت جهانی فعالیت می‌کند. محصولات هایک ویژن به خصوص دوربین مداربسته هایک ویژن همواره با خلاقیت بسیار بالا توسعه پیدا می‌کنند و این موضوع باعث شده تا علاوه بر پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن، سایر سیستم‌های تولید شده توسط این شرکت نیز بسیار کاربردی باشند.

پکیج دوربین مداربسته فالکن

برند فالکن نیز یکی دیگر از تولیدکنندگان سیستم‌های نظارت تصویری است که کمتر از از موارد دیگر شناخته شده اما از نظر کیفیت کاملاً توانایی رقابت با سایر برند‌های دیگر را دارد. از مهم‌ترین مزایای دوربین‌های فالکن می‌توان اشاره کرد به استفاده از چیپ‌ست کمپانی سونی، امکان ارائه تصویر با کیفیت  HD، دید در شب تا عمق ۳۰ متر، قابلیت نصب آسان، رابط کاربری ساده و کاربردی و بسیاری موارد دیگر.

پکیج دوربین مداربسته اقتصادی

با توجه به اهمیت حضور سیستم‌های نظارتی، تصویری در صورتی که قصد دارید این سیستم‌ها را در مکان‌های بزرگ پیاده‌سازی کنید، بهترین راه استفاده از پکیج دوربین مداربسته اقتصادی است. پکیج اقتصادی دوربین مداربسته پکیجی است که تا حد امکان موارد اضافی در آن حذف شده و دوربین‌هایی بسته به نیاز با مناسب‌ترین قیمت و امکانات انتخاب می‌شوند. به عنوان مثال یکی از راهکار‌های کمتر کردن هزینه نهایی پیاده‌سازی سیستم دوربین مداربسته، استفاده از تکنولوژی انتقال تصویر بیسیم است که در فضا‌های بزرگ منجر به صرفه‌جویی بسیار زیاد در مصرف سیم شده و هزینه نهایی کار را کمتر می‌کند.
به صورت کلی پکیج دوربین مداربسته اقتصادی مناسب افرادی است که دارای محدودیت بودجه هستند و در این صورت می‌توان به جای خرید محصولات بی‌کیفیت، با بررسی‌های بیشتر و مشاوره گرفتن از کارشناسان این زمینه بهترین محصولات را بسته به بودجه خریداری کرد.
با توجه به همه این موارد، مجموعه ایمن موج ثامن اقدام به ارائه پکیج‌های دوربین مداربسته اقتصادی نموده است که می‌توانید بر اساس نیاز خود اقدام به تهیه این پکیج‌ها کنید. همچنین می‌توانید برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

مزایای نصب پکیج دوربین مداربسته

پکیج دوربین مداربسته پیش از این که شما بخواهید با نظر افراد متخصص تجهیزات مورد نیاز را دانه به دانه انتخاب کنید، بهترین انتخاب‌ها را بر اساس قیمت نهایی پکیج کرده و همانطور که در ابتدا نیز گفته شد اولین و مهم‌ترین مزیت این پکیج‌ها کاهش سردرگمی افراد در خرید دوربین مداربسته است.
همچنین در پکیج‌های دوربین مداربسته، محصولاتی انتخاب شده‌اند که بیشترین سازگاری را با یکدیگر داشته باشند و در هنگام فرآیند نصب دوربین‌های این پکیج‌ها، هیچ گونه مشکلی پیش نخواهد آمد.
موضوع دیگر اینکه خرید پکیج دوربین مداربسته به اندازه خرید تکی تجهیزات وقت گیر نیست و تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب یکی از پکیج‌ها است.

کلام آخـــر

خرید سیستم‌های نظارت تصویری همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد برای تأمین امنیت مکان‌هایی نظیره مغازه‌ها، شرکت‌ها و دفتر‌ها، منازل و هر مکان دیگری می‌باشد که همواره نیازمند صرف وقت و انرژی زیادی است. با توجه به این موارد کارشناسان این حوزه اقدام به تهیه پکیج دوربین مداربسته آماده در انواع مختلف کرده‌اند که ما در این نوشته تمام تلاش خود را به کار بستیم تا مهم‌ترین نکات در رابطه با این محصولات را برایتان بازگو کنیم.
توجه داشته باشید که خرید پکیج‌های دوربین مداربسته نیز مانند خرید تکی تجهیزات نیازمند نظر افراد متخصص در این زمینه بوده و در صورتی که قصد خرید را دارید حتماً با این افراد مشورت کرده تا بتوانید بهترین پکیج با مناسب‌ترین قیمت را برای خود تهیه کنید.

وب سایت ایمن موج ثامن

ما در سایت ایمن موج ثامن دارای انواع محصولات و همچنین انواع پکیج های دوربین مداربسته هستیم.

ما برای راحتی شما عزیزان این پکیج های دوربین مداربسته را آماده کردیم که شامل پکیج های دو، چهار، شش و هشت عددی دوربین مداربسته می باشد با برند های مختلف می باشد، که با توجه به نیاز ها و بودجه مشتری بهترین و مناسب ترین پکیج را انتخاب و آماده می کنیم.

ما در سایت ایمن موج ثامن در تلاشیم که با انتشار انواع مقاله های مفید و به بروز تکنولوژی های روز دنیا را به شما معرفی کنیم.

حس خوب امینت را با ما تجربه کنید.

منبع: imenmojcctv.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. mohsen می گوید

    با سلام و خسته نباشید. ممنونم از مطلب سایت خوبتون چیکاو در رابطه با خرید پکیج دوربین مداربسته.