سه تور ارزان و پرطرفدار برای ماجراجویی‌های خاص در تابستان

سفر به جاهای جدید همیشه زوایای مختلفی دارد. از بازارگردی، رستوران‌گردی، گشت و گذار در پارک‌ها و خیابان‌ها بگیرید تا تفریحات پرهیجانی که آدرنالین را در خون‌تان ترشح می‌کند. اینجا قصد داریم فعایت‌های ماجراجویانه پرهیجان را در سه تور پرطرفدار بررسی کنیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تور استانبول، سفر به شهر آرامش

تور استانبول یکی از آن مقاصد جذاب و برجسته‌ای است که با داستان‌های تاریخی، روایت‌های افسانه‌ای، معماری شگفت‌انگیز و مناظر بی‌بدیل جایگاه ویژه‌ای بین توریست‌های سراسر دنیا دارد. شما می‌توانید در مراکز خرید لوکس بچرخید و در خیابان استقلال روح پرهیاهوی شهر را لمس کنید و از غذاهای خیابانی نوش جان کنید اما در نهایت به یکسری تفریحات نیاز دارید تا تمام هیجان‌تان را تخلیه کند.

در استانبول تفریحات اینچنینی کم نیست! اگر اهل داستان‌های فانتزی هستید و دل و جرات خوبی دارید حتما به پارک موضوعی خانه خون آشام بروید که در آن همه چیز براساس همین موضوع طراحی و ارائه شده است. بازیگران این مجموعه حرفه‌ای و جدی هستند و به شما این حس را القا می‌کنند که انگار واقعا با موجودات تاریکی روبرو هستید. ورود به اینجا برای افراد زیر 16 سال، و بیماری‌های خاص ممنوع است. با اینهمه اگر خون‌آشام بازی در سلیقه شما نیست می‌توانید در تور تابستان استانبول با خانواده‌تان به پارک آبی آکوا مارین استانبول بروید که یکی از پرطرفدارترین تفریحات شهر محسوب می‌شود و در محله جذاب و توریستی فاتح قرار گرفته است. در این پارک می‌توانید رفتینگ انجام دهید، در استخر شنا کنید و اجازه دهید بچه‌ها از بازی‌های آبی لذت ببرند.

یکی از جاهای تفریحی سرپوشیده این شهر که شما را از گرمای تابستان وسرمای زمستان در امان نگه می‌دارد شهربازی فان لب اگلنس دانیاسی است که با 3 شعبه در شهر مجموعه تفریحی با به روزترین لوازم و وسایل بازی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. یکی دیگر از جاهای تفریحی سرپوشیده همتای فان لب، پارک وایلند استانبول است که بازی‌هایی مثل جت اسکی، ترن هوایی، چرخ و فلک و ده‌ها بازی دیگر را در کنار رستورانی برای رفع گرسنگی ارائه داده است.

در کنار تمامی بازی‌های تفریحی در شهربازی‌های این شهر، دو چیز را فراموش نکنید! اول این که حتما با کشتی از تنگه بسفر دیدن کنید و مناظر متفاوتی از شهر را نظاره‌گر باشید و دوم از آکواریوم غول پیکر استانبول که محل زندگی  بیش از 1500 موجود دریایی و خشکی است دیدن کنید. در این مجموعه شما می‌توانید از انواع ماهی‌های رنگی و کوسه‌ها دیدن کنید و در چند کافه و سینمای 5 بعدی آن سرگرم شوید.

تور دبی، تجربه بی‌تکرار تفریحات خاص

تور دبی از مقاصد جذاب دنیاست که برای هر هدف و سلیقه‌ای بهترین‌ها را رو می‌کند. از سفرهای تجاری، تا سفر ماه عسل و سفرهای دورهمی خانوادگی. وقتی حرف از تفریحات هیجان انگیز در دبی می‌زنیم در واقع لیستی بلند بالا مقابلمان ظاهر می‌شود که بی‌شک باید از بین آن‌ها موارد ترجیحی را برای رفتن انتخاب کنیم. از تفریحات آبی و دریایی تا کارهای دیوانه‌وار هوایی هر چیزی که دنبالش باشید در دبی می‌توانید پیدا کنید.

تور دبی

رفتن به پارک‌های آبی و سوار شدن در سرسره‌های آبی و چاله‌های سقوط یا بازدید از آکواریوم با ماهی‌های رنگی زیبا از معمول‌ترین کارهایی هستید که اینجا در دسترس‌تان است. برای تلفیقی از آب و هیجان فلای برد سواری را امتحان کنید، تفریحی مدرن و جدید که با پوشیدن تخته موج سواری به زیرپا و فشار آبی که از یک خرطومی محکم به زیر پا هدایت می‌شود می‌توانید چند متر به بالا بروید و حرکات نمایشی انجام دهید. اما اگر از دوست ندارید از ارتفاع به داخل آب شیرجه بزنید با پیوستن به اپراتورهای غواصی، چیز جدیدی یا بگیرید و به مهارت‌هایتان بیافزایید.

با این همه اگر هنوز مجاب نشدید که لباس‌هایتان را در دریا خیس کنید چرا یکی از تفریحات جذاب هوایی را انجام ندهید؟ می‌توانید سواری هلی‌کوپتر شوید و از تفریحی لوکس لذت ببرید و یا با بالن هوای گرم افق نفسگیری از شهر، کویر و طلوع آفتاب را نظاره کنید و یا سوار پاراموتورینگ شوید و خودتان هدایت را دست بگیرید. اما قطعا دیوانه‌وارترین کاری که می‌توانید انجام دهید اِسکای دایوینگ یا همان سقوط آزاد از هلیکوپتر است. البته این پرش به صورت دو نفره و همراه با مربی مجربی که آزادسازی و هدایت چتر را بر عهده دارد انجام می‌شود و شما فقط از سقوط لذت خواهید برد.

این را هم بگوییم که اگر ترس از ارتفاع دارید تفریحاتی مثل کویرنوردی با سافاری و ماشین‌های آفرود، اسکی روی تپه‌های ماسه‌ای و شتر سواری هم از تفریحات پرطرفدار کویری هستند که می‌توانید انجام دهید.

تور ارمنستان، ماجراجویی در  قفقاز زیبا

تور ارمنستان و پایتخت زیبای آن همیشه و سال‌ها پیش مقصدی محبوب و ارزان برای ایرانی‌ها بوده است. اگرچه ارمنستان به تاریخ و ویرانه‌های تاریخی‌اش شناخته می‌شود اما ساده حولانه است اگر فقط از همین جنبه به آن نگاه کنیم. در این سفر کلی برنامه‌های تفریحی شاد و هیجانی وجود دارد که شما و خانواده‌تان را سر ذوق می‌آورد.

تور ارمنستان

اگر در ایروان هستید حتما به پارک دنیای آبی جراشکار (Jrashkhar) و از روزی آفتابی و تابستانی با تفریحات آبی لذت ببرید. با این که ایروان اساسا شهری ساحلی نیست اما با ارائه سرسره‌های آبی، استخر مناسب بزرگسالان و کودکان، سیاهچاله‌های آبی و بازی‌های دیگر شادی و هیجان را به شما تقدیم می‌کند. تازه نکته جالب این که در زمستان‌ها این پارک آبی تبدیل به پیست اسکی با کلی غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه می‌شود. یکی دیگر از تفریحات جذاب ایروان مجموعه تفریحی پلی سیتی (Play City) است که در آن تعداد زیادی از بازی‌ها مثل پیست باگی، ماشین کوبنده، تیراندازی، کارتینگ، پینت بال، بولینگ و بیلیارد، زمین بازی کودکان، سالن تئاتر و سینمای 7 بعدی و بازی‌های کامپیوتری و خیلی چیزهای دیگر ارائه شده که برای سفر خانوادگی مثل بهشتی از بازی و سرگرمی می‌ماند و بچه‌ها می‌توانند حسابی در آن تفریح کنند.

با این حال برای تفریحات متفاوت‌تر می‌توانید در تور ارمنستان از کلوپ اسب سواری و آموزش آیرودزی از اسب سواری با اسب‌های مودب و مطیع و آرام لذت ببرید و یا با زیپ لاین فوق‌العاده هیجانی ارمنستان بین کوه‌های زیبای این کشور در مسیری ۱۳۵ متری، یا ۲۶۸ متری، ۷۰۰ متری، ۲۰ متری، و یا ۳۷۵ متری بسته به ظرفیت‌تان دل و جرات‌ خود را بسنجید. در این تفریح هیجانی دیوانه‌وار بسته به وزن‌تان می‌توانید بین 2 دقیقه تا نیم ساعت از سواری لذت ببرید تا بر فراز کوه‌های زیبای این کشور مثل آرارات، تقنیس و یا دریاچه سوان از پاراگلایدر سواری لذت ببرید و حس معلق شدن بین زمین وهوا را تجربه کنید، اما اگر پرواز در سلیقه شما نیست با سافاری آفرود به دیدن دشت‌های ارمنستان بروید و مناظر بکر و زیبایی را کشف کنید و عکس‌های زیبایی بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.