پروژه آماده پریمیر – ورود به دنیای حرفه ای در گرافیک + لوگو موشن و ترانزیشن

به دلیل درخواست روزافزون کاربران از شرکتهای فعال در زمینه ی ساخت نرم افزار مبنی بر تهیه ی قالبهای آماده، این شرکت ها پروژه های آماده و با کیفیت را روانه ی بازار کرده اند. از جمله ی این قالبهای آماده میتوان به پروژه آماده پریمیر اشاره کرد. در واقع دلیل ایجاد این نوع پروژه ها راحتی در به کارگیری، قابلیت استفاده در هر درجه از مهارت و بسیاری موارد دیگر است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 پروژه آماده پریمیر

پروژه پریمیر در واقع یکی از برنامه های آماده ای است که در چندین بخش و با تنوع بسیار تولید شده که به وسیله ی آن میتوان انواع ویدئو را تدوین و ویرایش کرد. به عبارت دیگر با دانلود این نرم افزار قادر خواهیم بود با اعمال تغییراتی متفاوت، آن را شخصی سازی کرده و کلیپی با توجه به سلیقه و نیازمان بسازیم.

امروزه شرکت های معتبری مانند ادوبیش سعی کرده اند با دوباره اشتراک گذاری این نوع پروژه های آماده، شما را از پرداخت هزینه های هنگفت دانلود و اشتراک به سایتهای خارجی، بی نیاز کند. هزینه های که با نوسانات قیمت دلار قطعا شرایط را برای شما سخت میکرد. با این وجود، در مقابل هزینه پایین تر دانلود پروژه آماده پریمیر از این سایت، شما امکانات بسیار دیگری از جمله موزیک پس زمینه، فونتهای متنوع، عکس و ویدیو خام، تمپلیت های رنگی و بسیاری موارد دیگر را نیز دریافت خواهید کرد.

پروژه پریمیر

پروژه آماده پریمیر این قابلیت را دارد که با داشتن اطلاعات مقدماتی راجع به نرم افزار و ابزارهای اصلی آن، برای هر کاربری قابل استفاده باشد. البته در سایت‌هایی که نسبت به دانلود پروژه از آنها اقدام می کنید ممکن است آموزش های کاربردی و پیشرفته ی پریمیر نیز قرار داشته باشد.

 

لوگو موشن پریمیر

لوگو موشن از جمله ابزارهایی است که بسیاری از برندهای تجاری به کمک آن به معرفی کسب و کار آن میپردازند. داشتن یک لوگو در موارد عادی در برگیرنده ی هزینه های گزاف می‌باشد، اما با ظهور پروژه های آماده ای مانند پروژه پریمیر، این هزینه ها به طرز شگفت آوری کاهش می یابد. همان طور که میدانید در بازار رقابتی امروز، بدون معرفی و نمایش مناسب لوگو قطعا نمی توان پیشرفتی برای برندمان منصور باشیم.

لوگو موشن پریمیر ضمن دارا بودن تنوع موضوعی بسیار بالا  به شما این امکان را میدهد که با هزینه ی مناسب تری به هدف مورد نظرتان دست یابید. از با اهمیت ترین امکانات این برنامه، نمایش لوگو به بهترین شیوه ی ممکن است. برای دانلود نوع مناسب فعالیتتان میتوانید از فایلهای پیش نمایش استفاده نمایید.

در سایتهای مطرح ایرانی همانند سایت بسیار معتبر ادوبیش نیز شاهد طراحی و بومی سازی پروژه هایی از جمله لوگو موشن پریمیر هستیم که به راحتی می توانید نسبت به خرید و دانلود آنها اقدام کنید. با کمک این نوع پروژه ها و بدون داشتن تخصص حرفه ای، میتوانید از طرحهای با کیفیت گرافیکی استفاده نمایید و لوگوی خود را به نمایش بگذارید.

 

دانلود ترانزیشن پریمیر

ترانزیشن در واقع به معنای انتقال میان تصاویر یا سکانس های مختلف است که انواع و حالات متنوعی دارد. زمانی پروژه ی تهیه شده توسط شما دارای تاثیر گذاری بیشتر است که سکانس های ترکیب شده تان از یک مدل ترانزیشن پیروی کنند. هنگامی که هر سکانس شما دارای یک مدل ترانزیشن باشد، ترکیب به دست آمده قطعا همخوانی جذابی نخواهد داشت. باید به خاطر بسپارید که مفاهیم ترانزیشن ها با یکدیگر متفاوت است و هر کدام نوعی تاثیر گذاری خواهند داشت. از دیگر موارد مهمی که در استفاده از ترانزیشن باید مورد توجه قرار گیرد، تعداد به کار بردن آن است. اغلب تدوین گران حرفه ای میدانند که هر ویدیو، به چه تعداد ترانزیشن نیاز دارد. ترانزیشن بیشتر از حد نرمال قطعا به مخاطب حس ناشی بودن شما را خواهد داد.

عده ای گمان می برند که ترانزیشن، همان افکتهای ویدیویی هستند، در حالی که افکت ها برای قرار گیری بر روی ویدیو خام برای ادیت، ساخته میشوند ولی ترانزیشن ها قابل بکارگیری در هر قسمتی از ویدیو می‌باشند. دیگر تفاوت میان این دو تعداد استفاده ی آنهاست.

نکته ی حائز اهمیت دیگر این است که ترانزیشن پریمیر تنها برای ویدیو کارایی ندارد و مشمول متنها و موسیقی نیز خواهد شد. به عنوان نمونه قطعا کلیپ هایی را دیده اید که متن هایی با فونت و رنگ متنوع به صورت ترانزیشن های متنی به آنها اضافه شده اند. حتی در مورد موسیقی نیز می توان با دانلود ترانزیشن پریمیر، صداها را با انتقال‌های جذاب به یکدیگر متصل کرد.

پس میتوان هدف دانلود ترانزیشن پریمیر را این گونه خلاصه کرد که با نبودن ترانزیشن در ویدیوهای که قصد وصل کردن آنها را جهت ساخت کلیپ داریم، قطعا شاهد پرش و بریده بریده شدن خواهیم بود. این نوع ویدیوهایی قطعا باعث لذت بردن مخاطب نخواهد شد. پس برای بالا بردن کیفیت کارتان حتما استفاده از ترانزیشن را مورد توجه قرار دهید.

ویدیو خام برای ادیت

ویدیو از جمله موارد تاثیر گذار است که برای هر سلیقه ای میتوان آن را ساخت. اما تهیه هر ویدیو مشکلات خاص خود را دارد که ممکن است عدم دسترسی به راه حل مناسب، کیفیت آن را تحت تاثیر قرار دهد. یکی از راه حل های که قطعا کار را برای ما آسان می‌کند استفاده از ویدیو خام برای ادیت میباشد. این نوع ویدیو خام باعث فواید بسیاری از جمله صرفه جویی در هزینه و زمان میگردد و قطعا این مزایا برای بسیاری از سازندگان ویدئوها حائز اهمیت خواهد بود.

برای استفاده از ویدیو خام برای ادیت، میتوانید متناسب با نیازتان، پیش نمایش های موجود در سایت را مشاهده کرده و نسبت به دانلود آنها اقدام نمایید.

سخن اخر: اکثر تدوین گران برای تهیه ی پروژه های با کیفیت، به دنبال قالبهای مناسبی هستند. اگر بخواهند این قالبها را از سایت های خارجی خرید کنند و به دنبال آن برای اشتراکها نیز هزینه کنند، قطعا با مبلغ هنگفتی روبرو خواهند شد که اصلا به صرفه نخواهد بود. برای رفع این مورد، وب سایتهای داخلی انواع پروژه پریمیر را با هزینه ی مناسب تر و البته با همان کیفیت خارجی در اختیار قرار داده است. از جمله وب سایتهای معتبر و در عین حال پر تنوع داخلی میتوان به ادوبیش (adobish.com  ) اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.