تبلیغ در گوگل با جی ادوردز بهترین راه افزایش فروش برای کسب‌وکارها

اگر سایت شما سئو و محتوا ضعیفی دارد یا قصد این را دارید که در کسب‌وکارتان ره چند ساله را یک‌شبه طی کنید قطعاً تبلیغ در گوگل با جی ادورز بهترین راه‌حل شماست. این روش به بهترین شکل شما را به جامعه هدف موردنظرتان می‌رساند. باید گفت مطمئن‌ترین روش برای معرفی شما به کاربران اینترنت که مشتریان بالقوه شما هستند تبلیغ در گوگل است. سرویس تبلیغ گوگل که مدتی است از گوگل ادورز به گوگل ادز تغییر نام داده این امکان را ایجاد می‌کند که با  کمپین‌های مختلفی به سراغ تبلیغات بروید. با استفاده از گوگل ادزمی‌توانیدسایت خود را فقط در چند ساعت به خط اول جستجوهای گوگل بیاورید و هیچ جستجو مرتبط با خدماتتان را از دست ندهید، در سرویس ویدئو مشهور گوگل یوتیوب دیده شویدو یا در پیشنهادهای صفحه اول گوگل‌پلی نمایش داده شوید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نحوه نمایش سایت‌ها در تبلیغات گوگل به چه صورت است؟

زمانی که شما در گوگل متنی را جستجومی‌کنید در اولین صفحه جستجوگر گوگل ۱۰ سایت به شما نشان داده خواهد شد، این سایت‌ها با سئو حرفه‌ای به صفحه نخست گوگل تحمیل شده‌اند. به جز این۱۰ سایت،تعدادی سایت که با گوگل ادوردز در صفحه اول گوگل قرار می‌گیرند نیز در بالا حتی بالاتر از سایت‌های سئویی نمایش داده می‌شوند.

مزایای تبلیغ در گوگل

ممکن است تا اینجا این مسئله ذهن شما را درگیر کرده باشد که چه ویژگی‌های مثبتی تبلیغ در گوگل را  ارزشمند می‌کند، پس در ادامه با ما درجی ادورز همراه باشید تا با این موارد بیشتر آشنا شوید

  • هدفمند بودن تبلیغات در گوگل
  • مدیریت دقیق هزینه مصرفی و دسترسی به داده‌های دقیق
  • جذب بیشترکاربران جامعه هدف موردنظر
  • منعطف بودن گوگل ادز در انتخاب تبلیغات
  • توجیه اقتصادی با بازگشت سرمایه سریع
  • برندسازی و توسعه حرفه‌ایکسب‌وکار
  • این نوع تبلیغ در نقطه مقابل سئو به زمان زیادی نیاز ندارد و به‌سرعت به نتیجه می‌رسد

نحوه کار گوگل ادز به چه شکل است؟

نکته جالب اینجاست که برای تبلیغ در گوگل نیازی به پرداخت هزینه جهت نمایش تبلیغات نیست، و شما تنها در ازای کلیک بر روی تبلیغ باید هزینه آن را با شارژ حساب گوگل ادز خود پرداخت کنید. در واقع به این نوع تبلیغات، تبلیغات کلیکی گفته می‌شود؛ به عبارتی تنها در مقابل کلیک و بازدید فردی که به تبلیغ شما علاقه‌مند است هزینه خواهید کرد نه صرفاً نمایش تبلیغ در گوگل که کاملاً عادلانه به نظر می‌رسد.

شارژ حساب گوگل ادز - چیکاو

هزینه تبلیغات در گوگل چقدر است؟

هزینه این تبلیغات در سرویس گوگل ادز عدد ثابتی نیست وبا روش مزایده‌تعیین خواهد شد. هزینه‌های تبلیغ در گوگل که مربوط به موتور جستجوگر این شرکت می‌شود به عواملی همچون کلمات کلیدی مدنظر شما، سئو سایت شما و به‌طورکلی رقبای شما جهت نمایش این تبلیغ بستگی خواهد داشت.

برای نمایش تبلیغ شما در یوتیوب این هزینه با نمایش به هر هزار نفر یا هر بازدید و با توجه ‌به کانالی برای نمایش انتخاب می‌کنید تعیین می‌شود.هرچقدر که فیلترهای بیشتری همچون زبان، محدوده جغرافیایی، و موضوعات کاربرپسند یوتیوب  را برای تبلیغات‌ خود در نظر بگیرید و جامعه آماری موردنظر را محدودتر کنید، مبلغ پرداختی تبلیغات ویدئویی یوتیوب برای شما بیشتر خواهد بود. در حال حاضر میانگین پرداختی تبلیغ در یوتیوب برای هر بازدید از ۳ سنت کمتر است. اگر قصد تبلیغ برای اپلیکیشن خود را دارید می‌توانیداز گوگل‌پلی و پلی‌استور استفاده کنید که هزینه بالایی جهت نمایش در صفحه اول در بخش ساجست‌ها دارد.

بازگشت سرمایه تبلیغ در گوگل

قطعاً مهم‌ ترین عامل در انتخاب یک سیستم تبلیغاتی بازگشت سرمایه است،تبلیغ در گوگل نرخ بازگشت سرمایه بالایی دارد.می‌توانبا مدیریت درست به‌منظور کاهش تقلب این نرخ را نیز افزایش داد.شما می‌توانید با مشاوره با تیم ما در جی ادوردز ابتدا با ارزان‌ترین کمپین کار تبلیغات را آغاز و از کیفیت و بازخورد قوی آن مطمئن شوید.

نقش کلمات کلیدی  تبلیغ در گوگل چیست؟

به‌طورکلی هدف از تبلیغ در گوگل این است که وقتی یک کاربر کلماتی مربوط به سایت شما را در گوگل جستجو کرد، سایت شما به او  نمایش داده شود، این کلمات کلیدی هستند. در گوگل ادز باید یک لیست از کلمات پر جستجو کسب‌وکار خود را به شکلی مجزا تحت عنوان ادگروپ دسته‌بندی کنید. گوگل ادز برای انواع و تعداد این کلمات شما را محدود نخواهد کرد.

تبلیغ در گوگل - چیکاو

چقدر بعد از ثبت تبلیغ در گوگل آگهی نمایش داده خواهد شد؟

درگذشته این اتفاق در عرض چند دقیقه میسر می‌گشت اما با اعمال سخت‌گیری و برسی‌های جدید گوگل دررابطه‌با محتوا تبلیغات این زمان به چند ساعت یا در برخی موارد به یک روز برسد.

چطور کار با گوگل ادز را آغاز کنیم؟

در ابتدا باید یک حساب در گوگل ادز بسازید که چندان کار پیچیده‌ای نیست اما برای استفاده از خدمات آن به شارژ حساب گوگل ادز خود نیاز دارید. باتوجه ‌به تحریم‌ها و پیچیدگی‌های شارژ حساب گوگل ادز ما اینجا در جی ادوردز به‌ عنوان پارتنر رسمی تبلیغ در گوگل با شما همراه هستیم تا با خیالی آسوده از قابلیت جذاب تبلیغ در گوگل بهره ببرید.

جی ادوردز - چیکاو

نحوه شارژ حساب گوگل ادز در جی ادوردز به چه شکل است؟

شارژ حساب گوگل ادز با ارزهای مختلفی انجام می‌شود که نوع  ارز دارای هیچ نوع برتری در مزایده‌های گوگل نمی‌باشد چرا که درخواست‌ها به ارزی واحد سنجیده می‌شوند. شارژ حساب گوگل ادوردز با لیر ترکیه روشی است که ما در جی ادوردز از ۵۰۰ تا ۲۰.۰۰۰ لیر با کمترین کارمزد متناسب با نیازتان به همراه پشتیبانی دائمی و مشاوره رایگان برایتان در نظر گرفته‌ایم. این مبالغ  توسط شما به ریال پرداخت خواهید شد. با اولین شارژ حساب گوگل ۲۵۰۰ لیر هدیه ویژه متعلق به مشتریان جی ادوردز از گوگل دریافت خواهید کرد.

آیا امکان توقف تبلیغات در زمان بروز مشکل در سایتمان وجود دارد؟

جی ادوردز به شما اطمینان می‌دهد که شما در هر زمان که بخواهید می‌توانید تبلیغات را متوقف کنید خواه در روزهای تعطیلی کسب‌وکارتان و چه در زمان بروز مشکلات فنی و از پیش تعیین نشده.

کلام آخر

با قطعیت می‌توان گفت سریع‌ترین،مطمئن‌ترین و درعین‌حال باصرفه‌ترین روش برای دیده‌شدن شما تبلیغ در گوگل با گوگل ادز است. اگر به سؤالات شما در این مقاله پاسخ داده نشد می‌توانید با پشتیبانی جی ادوردز در ارتباط باشید ما تمام تلاشمان را در جهت تجربه‌ای شیرین برای شما انجام خواهیم داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.