صباویژن، بزرگترین آژانس تبلیغات آنلاین در ایران

برای کسب‌وکارها، رشد در عصر اینترنت و دیجیتال، در دنیایی که همه چیز در نمایشگر گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی خلاصه می‌شود، فرایند بسیار سختی به شمار می‌آید. علاوه بر آن، روش‌های تبلیغاتی مختلفی در فضای اینترنت وجود دارد که کسب‌وکارها می‌توانند بسته به نیاز خود از آن استفاده کنند. پیدا کردن نیازهای یک کسب‌وکار و راهکارهای تبلیغاتی برای رشد آن موضوع ساده‌ای نیست. با تمامی این اوصاف، چه کاری می‌توان انجام داد؟

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

صباویژن، بزرگ‌ترین آژانس تبلیغاتی آنلاین در ایران

صباویژن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین آژانس‌های تبلیغاتی آنلاین در ایران، سابقه‌ای طولانی در زمینه ارائه خدمات تبلیغاتی به شرکت‌های بزرگ و مجربی مانند ایرانسل، بانک ملی ایران، بانک سامان و دیجیکالا داشته و همواره تلاش کرده تا در راستای رضایت مشتری، بهترین نتیجه را برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ به دست آورد.

این شرکت از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در صنعت نوپای تبلیغات دیجیتال شروع کرد و اکنون با مالکیت رسانه‌های پرمخاطبی مانند آپارات و فیلیمو و خلق پلتفرم‌های هوشمندی مانند وی‌پلاس یا تیک آبی،  در حال ارائه طیف وسیعی از خدمات به برندهای ایرانی و خارجی است.

مطالب مرتبط: تبلیغات اینترنتی

شاید برای شما هم این سوال مطرح شده باشد که چرا صباویژن با عنوان «بزرگ‌ترین آژانس تبلیغاتی آنلاین» معرفی شده است. جدا از سابقه طولانی‌مدت، فعالیت‌های گسترده و سرویس‌های ویدیویی مانند آپارات و فیلیمو که متعلق به صباویژن هستند‌، شرکت‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی دیگر مانند یکتانت و مدیااد نیز همکاری‌های گسترده‌ای با صباویژن دارند.

چنین موضوعی می‌تواند اعتبار زیادی را به همراه داشته باشد و به سبب همین موضوع، کسب‌وکارها می‌توانند با اعتماد کامل، تبلیغات و استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغات خود را به دست آژانس‌های تبلیغاتی مطرحی مانند صباویژن بسپارند.

صباویژن در زمینه‌‌های مختلف بازاریابی دیجیتال مانند کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات بنری و همچنین تبلیغات در پلتفرم‌های ویدیویی مثل آپارات و فیلیمو فعالیت می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود طیف گسترده‌ای از بسترهای تبلیغاتی را پوشش دهد و براساس نیازهای کسب‌وکارها، استراتژی‌های مختلفی را در کانال‌های مورد نیاز پیاده‌سازی کند.

به عنوان مثال، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای بزرگی که محصولات یا خدماتی را به فروش می‌رسانند،  نمی‌دانند برای استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغاتی خود باید چه اقداماتی را انجام دهند. تیم صباویژن متشکل از افراد با مهارت و متخصص در زمینه‌های مختلف، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا از طریق ایده‌پردازی، تولید محتوا و بهینه‌سازی این فرایند، دغدغه‌ها و خواسته‌های یک کسب‌وکار رفع شده و به یک خروجی باکیفیت تبدیل شود.

جالب ترین ها: بازاریابی دیجیتال چیست

تبلیغات کلیکی در صباویژن

سبب پنل هوشمند و جامع در کنار ارتباطات و شبکه گسترده‌ای که در دسترس قرار می‌گیرد، کسب‌وکارها می‌توانند کمپین‌های کلیکی مختلفی بسازند، برنامه‌های تبلیغاتی متنوع و گاهاً متفاوتی را تعیین کنند و هدف‌گذاری‌های گوناگونی‌ را برای کمپین‌های مختلف خوددر نظر بگیرند.

با استفاده از تکنولوژی و دانشی که تیم فنی در سیستم کمپین‌های کلیکی صباویژن به کار برده، شما می‌توانید با هر بودجه‌ای کمپین‌های خود را در شبکه‌ای به بزرگی ۱۴۰۰ سایت و اپلیکیشن ایرانی اجرا کرده تا بهترین خروجی را از کمپین تبلیغاتی خود به دست آورید.

در کمپین کلیکی، بنرهای مورد استفاده تنها به تصویر و متن ختم نمی‌شوند. صباویژن این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا تبلیغ کلیکی خود را به شکل کمپین‌های بنر ویدیویی، کمپین‌های بنر تعاملی و کمپین‌های بنر پویا اجرا و به اشتراک بگذارید؛ بسته به محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید، بنرهای مختلف می‌توانند خروجی‌های متنوعی برای شما به همراه داشته باشند.

در نهایت نیز، پنل جامع تبلغیات کلیکی این آژانس دیجیتال مارکتینگ به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا تعداد بازدیدکنندگان و کلیک‌های صورت گرفته بر تبلیغ را به شکل لحظه‌ای و چه‌بسا دوره‌ای دریافت کنند. در کنار تمامی این‌ها، شما در پنل جامع مدیریتی می‌توانید بودجه‌های روزانه، هفتگی و ماهانه‌ای برای کمپین‌های تبلیغاتی خود تعیین کنید و در کنار آن در هر زمانی که می‌خواهید، کمپین‌های خود را متوقف، اصلاح و مجدداً شروع کنید.

تمامی توضیحات و ویژگی‌های داده‌شده در پنل صباویژن به شما این امکان را می‌دهد تا بهینه‌ترین حالت تبلیغ خود را راه‌اندازی و به نمایش بگذارید و بهترین نتیجه را از کمپین‌های خود بگیرید.

راه‌اندازی تبلیغ بنری

همواره تصویر بیش‌تر از متن می‌تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند و این اصلی است که در تمامی حوزه‌ها باید به آن توجه داشت. حوزه بازاریابی نیز از این قاعده مستثنی نیست و شما می‌توانید متن و تصویر را درکنار یک‌دیگر قرار دهید و بنرهایی را برای کمپین‌های تبلیغاتی خود در نظر بگیرید تا بتوانید برند خود را در یاد کاربران و مخاطبانی که آن بنر را می‌بینند، به خاطر بسپارید.

تبلیغ بنری (Banner Ads) که تحت عنوان تبلیغ نمایشی (Display Ads) نیز شناخته می‌شوند، نوعی بیلبورد دیجیتال هستند که در آن از عکس، ویدیو و گیف برای جلب توجه کاربران و مخاطبان استفاده می‌شود. با کلیک روی بنر تبلیغاتی، مخاطبان به سایت تبلیغ‌دهنده منتقل می‌شوند.

این دسته از تبلیغ نه‌تنها باید توجه مخاطب را به خود جلب کرده، بلکه روشن و واضح باشد و تصاویر باکیفیتی را شامل شود تا پیام تبلیغاتی آن به شکلی درست به مخاطبان منتقل شود.  تبلیغ بنری که جایگاهی ثابت را به خود اختصاص داده‌اند، به شما اجازه می‌دهند تا با مالکیت یک جایگاه در سایت‌های برتر، به تبلیغ برندتان بپردازید و در ویترین پربازدیدترین سایت‌های ایران قرار بگیرد و در معرض دید مشتریان آن‌ها باشید.

علاوه بر این، تبلغیات بنری مقرون‌به‌صرفه هستند و هزینه کم‌تری نسبت به تبلیغ ویدیویی به خود اختصاص می‌دهند و در کنار این نیز، به راحتی قابل ردیابی هستند و معیارهای واضحی برای تجزیه و تحلیل را در اختیار شما قرار می‌دهند.

کمپین‌های تبلیغات بنری صباویژن این امکان را به شما می‌دهد تا گستره‌ای وسیع از سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را در اختیار داشته باشید چراکه بیشتر جایگاه‌های تبلیغاتی سایت‌های برتر از لحاظ رتبه و کیفیت، در لیست جایگاه‌های تبلیغاتی صباویژن قابل پیدا کردن هستند؛ سایت‌هایی مانند زومیت، زومجی، دیجیاتو، رکنا و حتی نمناک.

در کنار موارد ذکرشده، شما به پنلی جامع دسترسی دارید که نه‌تنها از طریق آن می‌توانید تبلیغ خود را به بهینه‌ترین شکل ممکن راه‌اندازی کنید، بلکه می‌توانید آمار کاملی از تبلیغ خود به شکل لحظه‌ای دریافت کنید.

برای این‌که بتوانید در مسیر تبلیغاتی و کمپین‌های خود به مقصد مورد نظرتان برسید، به راهنمایی نیاز دارید که راه‌ را به شما نشان دهد و آژانس تبلیغاتی صباویژن می‌تواند راهنمای شما در رسیدن به اهداف کسب‌وکارتان باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.