معرفی 8 دستگاه جوانسازی پوست برای بهبود سلامتی و افزایش طراوت پوست شما

جوانسازی پوست یکی از راه ­های زیباسازی انسان است که راه­ های زیادی برای آن وجود دارد. استفاده از کرم­های آبرسان و طراوت­ بخش پوست، استفاده از گیاهان طبیعی و دارویی و از همه مهم­تر استفاده از درمان­های موجود در صنعت طب و پزشکی که مهم­ترین و کاربردی ­ترین راه آن استفاده از انواع دستگاه جوانسازی پوست است. رهیافت طب قصد دارد تا در این متن، 9 دستگاه مفید برای جوانسازی پوست را به شما معرفی کند تا با یک دید باز برای خرید دستگاه های جوانسازی پوست اقدام کنید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دستگاه جوانسازی پوست میکرودرم ابریژن

استفاده از دستگاه جوانسازی پوست میکرودرم ابریژن از روش­های موثر در جوانساز پوست است که قادر است با لایه برداری عمیق پوست به جوانسازی کمک کند. در صورت مراجعه مکرر و مستمر شما به کلینیک ­های زیبایی برای استفاده از دستگاه جوانسازی پوست، قطعا نتیجه­ ی آن را با داشتن پوستی شفاف و شاداب مشاهده خواهید کرد. میکرودرم ‌ابریژن توسط پزشک متخصص و در کلینیک­ های زیبایی پوست انجام می­شود و با روش­های خانگی متفاوت است؛ دستگاه ميكرودرم ابريژن با نفوذ زیاد به لایه ­های پوستی، سطح بیشتری از پوست شما را جوانسازی خواهد کرد. رهیافت طب؛ خرید و استفاده از این محصول را به پزشکان متخصص پوست و زیبایی پیشنهاد می­کند.

 

دستگاه جوانسازی پوست درما اف و ویبراتور

دستگاه درما اف یا اتو صورت یکی از راه­های درمانی در جوانسازی پوست است که به وسیله دستگاه اولتراسونیک عمل می­کند و جایگزین مناسبی برای لوازم آرایشی و جراحی­های زیبایی پوست در میان متخصصات زیبایی و جراحان است، درما اف یکی از راه­ های کم خطر با استفاده از دستگاه جوانسازی پوست است که اثرات مثبت و بسزایی بر روی پوست های مردانه و زنانه باقی می­گذارد. دستگاه درمااف قادر است تا جایگزین ایمن و مناسبی برای انجام عمل های زیبایی، لایه برداری بوسیله لیزر، کلاژن و تزریق بوتاکس، پیلینک با مواد شیمیایی و دیگر راه­های درمانی جوانسازی پوست باشد.

 

دستگاه جوانسازی پوست هیدرودرمی و هیدروفرمینگ

با دستگاه جوانسازی پوست هیدرودرمی؛ لایه ­های خارجی پوست که بیشترین سلول­های مرده را در سطح خود حمل می­کنند سائیده شده و از بین می­روند. پس از آنکه لایه سطحی سلول­های مرده پوست برداشته شد، سرم­های مخصوص آبرسانی به لایه ­های عمیق­تری از پوست تزریق می­شود که کار جوانسازی پوست پس تزریق آن سرم آغاز می­شود. نکته لازم به ذکر آن است که هر سرمی مخصوص به کاربردی متفاوت است که بنا بر نیاز فرد مراجعه­ کننده بر پوست او تزریق خواهند شد.

 

دستگاه جوانسازی پوست درمارولر

سیستم کاربی دستگاه جوانسازی پوست درمارولر اینطور است که؛ ریزسوزن های درمارولر در لایه های سطحی پوست و همچنین داخلی پوست نفوذ کرده که باعث می­شود تا این سوزن ها کانال های ریزی در داخل پوست ایجاد کنند. وجود چنین کانال­هایی باعث ایجاد مسیری برای راحت­تر انجام­شدن نفوذ محصولات مراقبت از پوست خواهند شد که باعث افزایش اثر بخشی آن می­گردد. چنین کانال­هایی که بیان کردیم پس از گذشت یک ساعت بسته می­شوند. مدل عملکردی این دستگاه؛ اثر درمارولر بر اساس درمان تحریک کلاژن سازیCIT است.

 

دستگاه جوانسازی پوست بیوتی پن

دستگاه جوانسازی پوست بیوتی پن 9 قدرته دیجیتالی، یک دستگاه پرتابل و دستی برای جوانسازی پوست محسوب می­شود که دستگاه بسیار مناسب و کارسازی به منظور حذف  تتو،خال، کک‌ومک، زگیل و ضایعات پوستی از سطح پوست است. تکنولوژی بروز، میکروکنترلر داخلی، برداشتن خال بدون آسیب رساندن به پوست و بدون خونریزی، بکارگیری آسان و قابل حمل بودن از ویژگی­های مهم و قابل ذکر این دستگاه جوان­کننده پوست است که می­تواند تاثیرات مثبتی در از بین بردن اضافات پوستی داشته باشد.

 

دستگاه جوانسازی پوست پلاسما پن

از نکات قابل ذکر و حائز اهمیت دستگاه جوانسازی پوست پلاسما پن این است که دستگاه یک لیزر با کارایی بسیار بالا و کاربردی از جمله از بین بردن چروک صورت ، حذف اسکار صورت ، از بین بردن افتادگی پلک بالا و پایین چشم ، از بین بردن چروک دور چشم ، خط لب، چین و چروک پیشانی و جوانسازی پوست با کمترین قیمت و کمترین احساس درد و همچنین کمترین خون ریزی پوستی است. در توضیح عملکرد این دستگاه باید گفت که با استفاده از جوش خال های بسیار ریز درکنار یکدیگر در مسیر ناهمواری­ ها و پیری­ های پوست صورت، قادر است تا سطح پیر پوست را صاف و صیقلی کرده و پس از گذشتن تقریبا یک هفته بعد از استفاده از پلاسما پن بیوتی پن می­توان گفت که تقریبا جای خال جوش های لیزر کاملا از بین می­رود.

 

دستگاه جوانسازی پوست الکترولیز و آر اف

دستگاه جوانسازی پوست لیزر آر اف با حرارت دهی الیاف عمیق کلاژن و همچنین لایه­ های عمیق پوستی عملکرد خود را پیش می­برد. دستگاه الکترولیز موهای زائد به صورت موازی و همزمان با بهره­ گیری از از یک اسپری خنک‌کننده باعث می­شود تا سطح پوست خنک شود تا و با این خنک کنندگی از آسیب­دیدگی پوست جلوگیری به عمل آورد. نوک دستگاه لیزر فرکشنالRF  با لمس تدریجی پوست مراجعه کنندگان و همچنین لمس امواج غیرتهاجمی رادیو فرکشنال را به عمق پوست فرستاده و کار خود را انجام می­دهد. پوست انسان با قرار گرفتن در معرض تابش گرمایی مستمر، قوی و عمیق عاملی می­شود تا پوست به کلاژن­سازی بپردازد. آر اف فرکشنال حتی ممکن است بلافاصله پس از فرایند درمان باعث رفع شلی ساختارهای عمیق و بافت زیر جلدی پوست شود. نکته حائز اهمیت این است که در صورت گذشتن زمان کلاژن­ های تازه و جدید پوستی احیا ‌شده و برای افزایش سفتی پوست گام بر می­دارد.

دستگاه لیزر جوانسازی پوست

انواع دستگاه جوانسازی پوست با احیای لایه­ های سلولی مرده پوست و جایگزین کردن آن­ها با سلول­های زنده در جهت از بین بردن چین و چروک­های پوست صورت گام بر می­دارند و قصد دارند تا از پیری زودرس پوست انسان­ها جلوگیری به عمل آورند. دستگاه­های لیزر جوانسازی پوست با ایجاد گرمای عمیق بر سطح پوست، لایه­های داخلی پپوست را به کلاژن­ سازی تحریک کرده و در نهایت منجر به جوانسازی و ایجاد طراوت پوستی می­شوند.

 

دستگاه جوانسازی پوست و مثال انواع دستگاه بخور

همانطور که می­دانید رطوبت برای پوست لازم است و هر انسانی باید از راه­ها و عوامل مختلف بتواند رطوبت کافی را برای پوست خود تامین کند. رطوبت رسانی به پوست نیز همانند غذارسانی به پوست یکی از کارهای ضروری و حائز اهمیت است. دستگاه­ های بخور با گرم­کردن پوست و ایجاد بافت­های ارتجاعی در لحظه­ ی گرما، بافت­ های بسته­ شده پوست را احیا کرده و با انتقال رطوبت گرمای آب جوشیده شده، در جوانسازی پوست تاثیر می­گذارد.

 

با انواع دستگاه­ جوانسازی پوست آشنا شدیم

هر انسانی در طول زندگی خود باید از پوست خود مراقبت کند و در صورت مشاهده ی پیری زودرس برای جلوگیری از آن اقدام به عمل آورد. یکی از راه­ های مقابله با چین و چروک­های پوستی و جلوگیری از پیری زودرس پوست، استفاده از انواع دستگاه جوانسازی پوست است که در این مقاله 8 مورد از آن­ها به شما معرفی شد. رهیافت طب با ارائه محصولات معتبر در صنعت طب قصد دارد تا با تزریق تکنولوژی صنعت طب به بازار طب ایران، جامعه را از این امکانات سودمند بهره­مند کند. امروزه انواع دستگاه جوانسازی پوست قادر هستند تا طراوت و شادابی را به پوست شما برگردانند و خیال شما را بابت چین و چروک­ های پوستی راحت کنند. این دستگاه­ ها قادر هستن تا با احیای لایه ­های مرده سطح پوست، لایه ­های زنده جدید را جایگزین کنند و با ایجاد رطوبت در پوست و همچنین بازکردن منافذ بسته سطح پوست، طراوت و شادابی را به پوست تمام مراجعه ­کنندگان این دستگاه برگرداند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.