روش خرید آپارتمان در آنتالیا چگونه است؟

 بسیاری از افراد در تلاش هستند تا یک آپارتمان در ترکیه خریداری کنند. بیشتر کسانی که قصد خرید خانه در کشور ترکیه را دارند،  ایرانیان می‌باشند. اولین سوالی که باید در زمان خرید خانه از خود بپرسیم، این است که چه هدفی از خرید داریم.  آیا به دنبال سرمایه گذاری و کسب سود در آنجا هستید؟ یا صرفا قصد شما نرفتن به هتل هنگام سفر به ترکیه است؟ بعد از مشخص کردن هدفتان، همراه با مطالب زیر، می‌توانید تصمیم خود را نهایی کنید. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که به فکر خرید  آپارتمانی لوکس و زیبا در شهر آنتالیا می‌باشید تا انتها با ما همراه شوید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آنتالیا

برای توصیف آنتالیا باید بگوییم شهری زیبا و مناسب برای گردشگران خارجی  از جمله ایرانیان است. هر سال آنتالیا بیش از 12 هزار گردشگر از نقاط مختلف جهان را به خود جذب می‌کند.  یکی از شهر‌های مهم توریستی و از مراکز گردشگری در جهان محسوب می‌شود. شهر آنتالیا در جنوب غرب کشور ترکیه و واقع در منطقه مدیترانه می‌باشد که آب‌و‌هوا‌ی مدیترانه‌ای، سواحل شنی بسیار زیبا، امکانات مناسب و آرامش از مزایا‌ی شهر آنتالیا است.

هزینه‌های مناسب، فرهنگی نزدیک به فرهنگ کشور ایران، مناطق مهم گردشگری و مناظر زیبا از جمله دلایل مهم در مهاجرات و سرمایه‌گذاری مردم جهان از جمله ایرانیان در شهر آنتالیا می‌باشند.

موقعیت جغرافیایی شهر آنتالیا

شهر آنتالیا در استان آنتالیا، واقع در جنوب غربی کشور ترکیه می‌باشد. منطقه آنتالیا از قسمت جنوب به دریای زیبا و جذاب مدیترانه، از بخش شرق به شهر سریک و از ناحیه غرب نیز به شهر قورقودالی که با نام کورکوتلی نیز خوانده می‌شود، محدود ‌شده‌ است. استان آنتالیا نیز دارای چندین شهرستان است. آنتالیا، آک‌سکی، آک‌سکو، آلانیا، دمره، دوشمه آلتی، المالی، فینیکه، کمر، کپز، کونیاآلتی، کورکوتلی، کوملوجا، ماناوگات، مرادپاشا، سریک، گازی‌پاشا، گون‌دوموش، ابرادی و کاش از جمله شهرستان‌های استان آنتالیا به حساب می‌آیند.

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا

از مهم ترین جاذبه‌های گردشگری و توریستی شهرآنتالیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دروازه هادریان
  • آبشار دودن
  • ساحل کنیالتی
  • موزه آنتالیا
  • برج ساعت
  • مسجد یولی

بهترین مناطق آنتالیا جهت خریدن خانه کدام است؟

خرید آپارتمان در آنتالیا - چیکاو

منطقه‌های لارا، ایشیکلار، کوندو، کنیالتی و مناطق مرکزی شهر آنتالیا، محبوب‌ترین و زیبا‌ترین مناطق جهت خریدن یک آپارتمان لوکس هستند. اگر به دنبال خریدن خانه‌ای در ساحل هستید، منطقه کنیالتی پیشنهاد می‌شود. منطقه‌ کنیالتی دارای سواحل زیبا، طبیعت بکر، رستوران‌های لوکس و انواع فروشگاه‌ها می‌باشد. منطقه لارا نیز یکی دیگر از مناطق مسکونی است که آپارتمان‌های خوبی را در خود جای داده‌است.

اگر به دنبال زندگی و کار کردن در شهر آنتالیا و ترکیه هستید، منطقه ایشیکلار، منطقه‌ای مناسب جهت زندگی و کار کردن در آنتالیا است. منطقه‌ی کوندو نیز به علت پایین بودن قیمت خانه، یکی از بهترین و مناسب‌ترین مناطق برای خرید خانه محسوب می‌شود.

انتخاب ملک و آپارتمان مناسب در آنتالیا

بسیاری از مردم جهان، شهر آنتالیا را به عنوان شهر مقصد برای تعطیلات و مکانی برای اقامت دا‌ئم خود انتخاب می‌کنند و در تلاش برای خریدن یک خانه در شهر آنتالیا هستند. افراد با توجه به شرایط  خاص خود اقدام به خرید خانه در شهر آنتالیا می‌کنند. درمرحله‌ی اول شما باید دنبال خانه‌ای متناسب با بودجه و سرمایه خود بگردید. ویژگی‌های یک خانه را بر اساس تعداد افراد خانواده، متراژ خانه، تعداد اتاق‌های خواب مورد نظر شما، داشتن یا نداشتن وسایل در خانه و … برای خودتان در نظر گرفته یا به صورت مکتوب ترسیم کنید.

روش و مراحل خرید آپارتمان در آنتالیا

در ابتدا شما باید بدانید که برای چه منظوری قصد خرید آپارتمان در شهر آنتالیا را دارید. مرحله‌ دوم باید بر اساس بودجه به دنبال آپارتمان مناسب خود باشید. در مرحله‌ی بعدی باید به آنتالیا سفر کرده و آپارتمان‌های مدنظر خود را از نزدیک ببینید. سپس شما باید همراه با یک مترجم حقوقی و از یک وکیل خبره و آگاه نسبت به حقوق و قوانین خرید ملک کمک بگیرید. از سوی دیگر شما می‌بایست گذرنامه خود را برای ترجمه به دفتر اسناد رسمی ببرید.

در مرحله‌ آخر طرفین قرارداد که از سمت کشور ترکیه مشخص گردیده است، می‌توانند قرارداد مربوطه را امضا کرده و مبلغ مورد توافق بین دو طرف را به حساب فروشنده واریز کنند. شخصی که وکالت شما را به عهده گرفته باید قرارداد را بر اساس شرایط و مکان مشخص شده ملک خریدار، اطلاعات خریدار، اطلاعات تکمیلی تنظیم کند و همراه با گذرنامه خریدار، برای تبدیل به یک سند رسمی به مراجع مربوطه نشان دهد تا فرآیند سند رسمی بر اساس قوانین ترکیه صورت و اعطا‌ء گردد.

استفاده از مشاوران املاک متعبر و مجرب در زمینه خرید ملک در آنتالیا، از شیوه‌های متداولی است که بسیاری از افراد آن را انتخاب می‌کنند. با کمک کارشناسان و مشاوران ماهر بدون اینکه نیاز باشد به ترکیه بروید، می‌توانید آپارتمانی قانونی خریداری کنید.

مقدار سرمایه برای خرید  خانه در آنتالیا

عوامل مختلفی در تعیین قیمت خانه در شهر آنتالیا دخیل است. به عنوان مثال موقعیت یک ملک نسبت به دوری یا نزدیکی به دریا، سن خانه، میزان لوکس و مدرن بودن بنای ساختمان، داشتن دید به دریا یا منظره‌های مربوط به دریا از مواردی می‌باشد که بر قیمت خانه تاثیر می‌گذارد. اگر شما به دنبال خانه‌ای با قیمت کم یا متوسط هستید، شهر‌های کوچک یا بعضی از شهرستان‌ها مثل منطقه کوندو برای شما مناسب است.

هنگام خرید یک ملک یا خانه، دو نکته را شما باید مدنظر بگیرید:

  • در فصل‌های کم سفر، قیمت خانه در شهر آنتالیا تغییر نخواهد کرد.
  • توجه به هزینه‌های جانبی همراه با قیمت نهایی ملک. هزینه‌های جانبی مانند مالیات انتقال سند ملک، مالیات سالانه املاک، مالیات ارزش افزوده، هزینه‌ی بیمه و مالیات خرید خانه در کشور ترکیه و … را باید در نظر بگیرید.

قیمت یک آپارتمان مناسب و لوکس از 40000 یورو شروع می‌شود و با توجه به شرایط مختلف، قیمت خانه تغییر می‌کند.

مزایا خرید خانه و آپارتمان در شهر آنتالیا

خرید ملک و خانه در آنتالیا دارای مزایا‌ی زیادی از جمله زندگی کردن در یک شهر توریستی از بین شهر‌های ترکیه می‌باشد.

  • شهر آنتالیا به علت توریستی بودن، روز به روز، و به شدت رو به رشد است به همین دلیل ارزش داشتن یک خانه و آپارتمان لوکس در رو به افزایش است.
  • اگر قصد سرمایه‌گذاری در حوز‌ه‌ ملک و آپارتمان در ترکیه به ویژه آنتالیا هستید، علاوه بر سود قابل توجهی که پیدا می‌کنید، شما می‌توانید اقامت ترکیه را نیز دریافت کنید.
  • شما در صورتی که مایل باشید این توان را دارید که، خرید آپارتمان را به صورت اقساط یا خرید با وام بانکی نیز انجام دهید.
  • خریدن آپارتمان در آنتالیا این امکان را فراهم می‌کند تا برای خود، همسر یا فرزندانتان، شرایط تحصیل به صورت رایگان فراهم شود.
  • دسترسی به فرودگاه بین المللی
  • دسترسی به امکانات تفریحی و جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
  • یکی از علت‌های مهمی که برای خریدن آپارتمان در آنتالیا می‌توان مطرح کرد، تنوع در املاک و آپارتمان‌ها می‌باشد.  به سبب اینکه شهر آنتالیا توریستی می‌باشد، تحول خوبی در معماری ترکیه و به ویژه همین شهر به وجود آورده است. بنابراین توجه بسیاری از مردم به ویژه صاحب نظران و افرادی که به دنبال خرید آپارتمان در شهر آنتالیا هستند را به خود جذب کرده است.

املاک در آنتالیا - چیکاو

سخن پایانی

روش و مزایای خرید ملک در این شهر ، موضوعی بود که سعی کردیم در  سایت کوبه به آن بپردازیم.  مجموعه کوبه ( املاک در آنتالیا )  دارای سابقه طولانی در زمینه معاملات ملکی در ترکیه است و توانسته نظر مساعد مشتریان را به دست آورد. از همراهی شما تا پایان این مطلب سپاس‌گزاریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.