پرفروش ترین کنسول بازی در ایران کدام است ؟

پرفروش ترین کنسول بازی ، کنسول های برند مایکروسافت و سونی می باشند که در ایران طرفداران بسیار زیادی دارند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ایکس باکس یا پلی استیشن ؟

کنسول های بازی گوناگونی در سال های اخیر رواج داشته است که از محبوب ترین آنها می توان به ایکس باکس و پلی استیشن اشاره نمود. رقابت شدیدی میان سونی و مایکروسافت وجود دارد و هر کدام با ارائه کنسول های جدیدتر و پیشرفته تر در تلاش هستند از یکدیگر پیشی بگیرند. در ایران هم ، طرفداران ایکس باکس و پلی استیشن بسیار زیاد هستند و هر کدام به دلایلی کنسول های خود را برترین می دانند.

نمی توان به طور قطعی گفت که یکی از این کنسول ها ، برترین کنسول بازی است. اما با توجه به پرفروش ترین کنسول بازی ، می توان محبوب ترین کنسول ها از نظر کاربران را شناسایی نمود. در ادامه با چندین نمونه از کنسول های پرفروش در ایران ، آشنا می شویم.

آیا PS4 محبوب ترین کنسول بازی است ؟

یکی از کنسول های محبوب سونی ، پلی استیشن 4 می باشد. این کنسول بسیار قدرتمند و با کیفیت است و از سرعت بالایی در اجرای بازی ها برخوردار است. پلی استیشن 4 دارای بازی های انحصاری بسیار زیادی است که با استقبال بالای هواداران خود مواجه شده است. CPU پلی استیشن 4 ، از نوع 8 هسته ای x86-64 می باشد و GPU آن از نوع پردازنده 18 بخشی بسیار قدرتمند است که هر یک از این بخش ها دارای 64 هسته می باشند. PS4 را می توان پرفروش ترین کنسول بازی در ایران دانست.

امکان پخش فیلم در PS4 ، اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها ، بک گراند سفارشی ، آنلاین شدن مخفیانه ، روشن کردن تلویزیون با کنسول ، پخش موسیقی ، طبقه بندی کردن بازی ها در فایل های جداگانه و … از قابلیت های جذاب پلی استیشن 4 می باشد.  این کنسول ، هم مشخصات فنی خوبی دارد و هم قابلیت های کاربردی زیادی دارد. خرید PS4 ، تصمیم بسیاری از گیمرهای حرفه ای و با تجربه است.

ویژگی ها و مشخصات PS5 چیست ؟

PS5 ، یکی دیگر از پرفروش ترین کنسول بازی در ایران است که می توان آن را شاهکار سونی معرفی نمود. پلی استیشن 5 از توان پردازشی بسیار بالایی برخوردار است. این کنسول از هشت هسته پردازشی Zen 2 برخوردار است. حافظه رم دستگاه توانسته است انتظارات کاربران را تا حدودی برآورده کند و آنها را در اجرای بازی ها دچار مشکل نکند. رم دستگاه 16 گیگابایت است و حافظه SSD آن ، 825 گیگابایت است.

درایو نوری موجود در کنسول پلی استیشن 5 ، امکان پخش دیسک های بلوری 4K را فراهم می کند. مشخصات فنی و قابلیت های پرفروش ترین کنسول بازی ( PS5 ) بسیار زیاد است و نمی توان آنها را در چندین سطر توضیح داد. به طور کلی قابلیت های مهم PS5 شامل  کنترلر دوال سنس مجهز به میکروفون داخلی ، پشتیبانی از برخی از بازی های PS4 ، امکان جداسازی استند PS5 از کنسول ، امکان شخصی سازی کنسول ، عمل کردن با کنترل PS4 و … است. به کسانی که قصد خرید PS5 را دارند باید بگوییم که یکی از برترین کنسول های تاریخ را انتخاب کردند.

آیا ایکس باکس سری اس ، پرفروش ترین کنسول بازی است ؟

ایکس باکس سری اس ، یکی از پرفروش ترین کنسول های نسل نهمی است که کاربران زیادی در ایران دارد. برای گیمرهایی که می خواهند با یک قیمت مناسب بازی های جدید را با رزولوشن  فول اچ دی اجرا کنند و از کیفیت بالای بازی ها لذت ببرند ، ایکس باکس سری اس انتخاب مناسبی است. برای گیمرهایی که فاقد نمایشگرهای 4k هستند ، کنسول ایکس باکس سری اس بسیار مناسب است.

ظاهر ایکس باکس سری اس از بسیاری از کنسول ها بهتر می باشد. زیرا ابعاد جمع و جوری دارد و بسیار ساده و زیبا طراحی شده است. ویژگی های زیادی سبب شده اند که ایکس باکس سری اس ، پرفروش ترین کنسول بازی در ایران باشد. جالب است بدانید که Xbox S از کوچکترین کنسول های ایکس باکس است. یکی از دلایل خرید ایکس باکس سری اس ، قیمت مناسب آن است. با توجه به ویژگی ها و قابلیت های خوبی که دارد ، قیمت بسیار مناسبی دارد.

چرا ایکس باکس سری ایکس بخریم ؟

شاید این کنسول نیازی به تعریف و تمجید نداشته باشد. زیرا کمتر گیمری است که آوازه ایکس باکس سری ایکس را نشنیده باشد. این کنسول از طراحی جذاب و خارق العاده ای برخوردار است و به دو شکل عمودی و افقی قابل استفاده می باشد. قدرت سخت افزار ایکس باکس سری ایکس ، سبب شده است که ایکس باکس سری ایکس از پرفروش ترین کنسول بازی در بسیاری از کشورها از جمله ایران باشد.

CPU ایکس باکس سری ایکس ، نسبت به کنسول های دیگر مایکروسافت از قدرت بیشتری برخوردار است. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این کنسول از قدرتمندترین کنسول های تاریخ است. این کنسول قادر است رزولوشن با وضوح تصویری 8K و 120 فریم بر ثانیه را به خوبی ساپورت کند. کنترلر ایکس باکس سری ایکس نسبت به کنترلرهای قبلی ، از یک دکمه اضافی تر به اسم Share برخوردار می باشد.

ویژگی مثبتی که درباره پرفروش ترین کنسول بازی ( ایکس باکس سری ایکس ) وجود دارد ، پشتیبانی از قابلیت Backward Compatibility است. با کمک این قابلیت می توانید بازی های نسل قبلی مایکروسافت را در این کنسول با کیفیت خوبی اجرا کنید. ایکس باکس سری ایکس دارای پورت های یو اس بی ، اترنت ،  AC و  HDMI است. ایکس باکس سری ایکس از قیمت بالاتری در مقایسه با سایر کنسول ها برخوردار است.

ستاره بازی ایران

ستاره بازی ایران ، یکی از بزرگترین فروشگاه های خرید کنسول های بازی در ایران است که تمامی محصولات خود را با تخفیف های خوبی به فروش می رساند. پرفروش ترین کنسول بازی را می توانید از فروشگاه ستاره بازی ایران خریداری کنید. با خرید از این مجموعه می توانید اطمینان داشته باشید که محصولات اصل و اورجینال را با قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر مراکز خرید کنسول های بازی ، خریداری نمودید. انواع کنسول های ایکس باکس ، پلی استیشن ، نینتندو سوییچ و لوازم جانبی های کنسول های بازی و بازی های روز را از این فروشگاه خریداری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.