مهم ترین قابلیت های گوشی شیائومی که باید بدانید

مقدمه

هر نوع از انواع گوشی موبایل، یک سری قابلیت ها و ویژگی های کلیدی دارند که همان ویژگی های کلیدی باعث محبوبیت آنها می شوند. قابلیت های گوشی شیائومی، باعث شده اند تا این محصولات در مقایسه با دیگر برند های تولید کننده گوشی موبایل فروش بیشتری داشته باشند. البته، سخت افزار به کار رفته در ساخت این گوشی ها نیز می توانند دیگر دلیلی برای محبوبیت آنها به حساب بیاید. در هر صورت، اگر شما هم قصد خرید یا استفاده از انواع گوشی موبایل شیائومی را دارید، باید با اصلی ترین قابلیت های این گوشی اندروید آشنا باشید. این برند جدا از قابلیت های اصلی اندروید، یک سری ویژگی های خاص و مهم را در گوشی های اندرویدی خود قرار می دهد. همراه چیکاو باشید. 

اکوسیستم خاص محصولات شیائومی

محصولات تولید شده در برند شیائومی، یک اکوسیستم ویژه دارند. قابلیت های گوشی شیائومی اصلا شبیه به قابلیت های برند اپل نمی باشد. کل شرکت شیائومی برای یک هدف خاص ساخته شده است. طراحی بهترین و با کیفیت ترین گوشی های موبایل، با قیمتی که همه بتوانند از آن استفاده کنند. این ویژگی درون همه محصولات تولید شده توسط برند شیائومی دیده می شود. انواع گوشی موبایل شیائومی، همگی این ویژگی ها را دارند. مخصوصا سری نوت این برند که محبوبیت بالایی در ایران به دست آورده اند.

یکی از مهم ترین قابلیت های گوشی شیائومی این است که این محصولات می توانند آسیب پذیری بالایی داشته باشند. شما خیلی راحت نمی توانید این محصولات را خراب کنید. این امر به علت وجود مواد اولیه خوب و با کیفیت در ساخت این محصول قوی می باشد. اکثر برند های گوشی موبایل دوست دارند تا در بازار آمریکا فعالیت کنند. ولی، موبایل شیائومی تفکر دیگری دارد. این برند به بازار آمریکا هیچ علاقه ای نشان نمی دهد. چرا که بازار هایی همچون ایران و هند و چین وجود دارد که باید تامین شوند. این بازار ها، باید با گوشی های ارزان قیمتی تامین شوند که امکانات زیادی دارند. به همین علت هم استفاده از این بازار ها، برای گوشی های شیائومی در اولویت است.

قابلیت دوال اپ در موبایل شیائومی

یکی از مهم ترین و کلیدی ترین قابلیت های گوشی شیائومی، قابلیت نگهداری همزمان دو برنامه بر روی صفحه است. دیگر همه ما می دانیم که موبایل های شیائومی، اندازه بزرگی دارند. در نتیجه، این محصولات برای نگهداری چند برنامه هیچ مشکل خاصی ندارند. این قابلیت باعث می شود تا شما بتوانید هم زمان با دو برنامه کار کنید. فرض کنیم که صبح زود است و شما هم می خواهید پیام های جدید خود را بررسی کنید و هم از اخبار روز مطلع شوید.

با استفاده از قابلیت های مهم گوشی شیائومی، خیلی راحت شما می توانید هر دو این کار ها را انجام دهید. برند شیائومی به شما اجازه می دهد تا فعالیت های مورد نظر خود را خیلی راحت و بدون هیچگونه مشکل خاصی انجام دهید. البته، شما باید به این مسئله مهم هم توجه داشته باشید که موبایل شیائومی به شما اجازه می دهد تا دو برنامه را بر روی هم باز کنید. یعنی شما می توانید در حین بازی کردن، پیام های خود را نیز بررسی نمایید. این قابلیت، شاید مهم ترین مورد در لیست قابلیت های گوشی شیائومی به حساب بیاید که مشتریان را به خود جذب می کند.

 قابلیت های گوشی شیائومی - چیکاو

استفاده از Digital wellbeing برای تضمین سلامت کاربران

گوشی موبایل شیائومی، از یک قابلیت با نام بررسی دیجیتال استفاده می کند. این برنامه از یک هوش مصنوعی قوی و درجه یک استفاده می نماید. این هوش مصنوعی، به صورت لحظه ای همه فعالیت های کاربر درون گوشی را کنترل می کند. هنگامی که کاربر مدت زمان زیادی را درون یک برنامه خاص می گذارند، این قابلیت گوشی موبایل شیائومی به کاربر اخطار می دهد که بیش از اندازه از یک برنامه استفاده می کند.

با استفاده از این قابلیت های گوشی شیائومی شما می توانید میزان فعالیت خود در شبکه های اجتماعی را بسنجید و آنها را کاهش دهید. جالب است بدانید که کاهش فعالیت در شبکه های اجتماعی با استفاده از این نرم افزار، خیلی راحت تر از دیگر روش ها می باشد. این قابلیت های گوشی شیائومی باعث می شوند تا شما متوجه شوید که در روز چه مقدار از زمان با ارزش خود را صرف بررسی فعالیت های اصلی و فرعی می کنید. سپس شما می توانید زمان خود را مدیریت کنید.

قابلیت های گوشی شیائومی برای گیمر ها

قابلیت های گوشی شیائومی برای گیمر ها، به یک لیست ویژه گفته می شود که به افرادی که به بازی کردن علاقه دارند کمک می کند تا بتوانند در بازی بهتر شوند. این قابلیت Game Turbo نام دارد. با استفاده از این ویژگی، شما می توانید سرعت و عملکرد خود را در بازی های اندرویدی بهبود ببخشید. مسئله مهمی که شما باید به آن توجه داشته باشید سخت افزار است. بالاخره هر گوشی، بر اساس سخت افزار اصلی خود می تواند یک سری امکانات خاص داشته باشد. در نتیجه، Game Turbo در همه مواقع بازدهی خوبی ندارد.

 این قابلیت فقط موقعی خوب و پر بازده است که شما سخت افزار قوی را بر روی گوشی خود داشته باشید. قابلیت های گوشی شیائومی به اینجا ختم نمی شود. این لیست ادامه دارد. برای حمایت از گیمر ها، گوشی موبایل شیائومی معمولا برای انجام بازی های اندرویدی بهینه شده است. یعنی شما بدون هیچگونه مشکل خاصی و فقط با استفاده از گوشی خود، می توانید بازی های زیادی را بازی کنید.

Quick reply و تاثیر آن بر روی سرعت چت کردن

فرض کنیم که شما در حال بازی کردن یا تماشای فیلم هستید و یک پیام مهم برای شما می آید. شما نیازی ندارید که گوشی موبایل خود را خاموش کنید و یا اینکه از بازی خود خارج شوید! خیلی راحت با استفاده از این قابلیت های گوشی شیائومی شما می توانید جواب تماس، جواب پیام و جواب اعلان ها را بدهید. این قابلیت برای افرادی که وقت زیادی را صرف بازی کردن یا فیلم دیدن می کنند، اهمیت بالایی دارد. البته، شما باید بدانید که قابلیت های گوشی شیائومی می توانند زندگی شما را خیلی راحت تر نیز بکنند. در نتیجه، استفاده از گوشی موبایل شیائومی می تواند برای همه افراد به شدت پر بازده باشد.

منبع quora
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.