خرید میناکاری اسماعیلی و هدایای تبلیغاتی اصفهان از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

میناکاری اسماعیلی

میناکاری اسماعیلی اسمی آشنا برای تمامی کسانی است که به عنوان استاد و هنرمند یا یک فرد علاقه مند با حوزه میناکاری آشنایی دارند. استاد مرتضی اسماعیلی از سن 6 سالگی نزد استاد حسین صاحبان شروع به آموختن نقاشی و قلم دست گرفتن نمودند و از همان دوران به این هنر علاقه مند بودند. هنر میناکاری شغل خانوادگی ایشان بوده و به همراه دو برادر در این حرفه اشتغال داشتند که اکنون هنر میناکاری فقط از نعمت وجود ایشان برخوردار است. میناکاری اسماعیلی از این جهت ارزش مادی و هنری بسیار بالایی دارد که استاد مرتضی اسماعیلی در این زمینه صاحب سبک هستند. ظروف میناکاری اسماعیلی به عنوان سنگ محک هنر دست سایر اساتید مورد استفاده قرار می گیرد و اساسا هر چه به کیفیت ساخت آن نزدیکتر باشند، ارزش هنری بیشتری پیدا خواهند کرد. تنوع محصولات میناکاری استاد اسماعیلی زیاد هستند و برای اینکه از نمونه های تقلبی به راحتی قابل شناسایی باشند، ظروف اصل همراه با شناسنامه ساخت به فروش می رسند هر چند در کل باید از فروشگاهی معتبر خریداری کنید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان عرضه کننده انواع ظروف میناکاری شده با قیمت ارزان و در تیراژ بالا برای هدایای تبلیغاتی می باشد. محصولات صنایع دستی میناکاری شامل : گلدان میناکاری،تابلو میناکاری،قاب میناکاری، قندان مینا کاری،شکلات خوری میناکاری، تندیس میناکاری،ست هدیه میناکاری،گلاب پاش میناکاری،سنگاب میناکاری، کشکول میناکاری و … می باشد. خرید بهترین ظروف صنایع اصفهان را می توانید از طریق سایت و اپلیکیشن فروشگاه بازار مینا بصورت آنلاین از طریق اینترنت تجربه نمایید. قیمت میناکاری تهران ،میناکاری شیراز و دیگر شهرهای کشورمان با توجه به بازار اصفهان در نظر گرفته شده است.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا   BazareMina.ir

تماس با واحد فروش : 09019277512   –  03134651271

میناکاری استاد اسماعیلی - چیکاو

فروشگاه صنایع دستی

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا تلاش کرده است تا کلکسیونی از تمامی آثار هنری میناکاری مرتضی اسماعیلی را به فروش برساند و برای تمامی آنها شناسنامه ساخت در نظر گرفته اند. فروشگاه بازار مینا تنها فروشگاه میناکاری ایران هستند که با استاد مرتضی اسماعیلی همکاری داشته و در تمامی مراحل ساخت به عنوان ناظر کیفی و ساخت حضور دارند و در انتها محصولات تولید شده مزین به امضای ایشان می شوند. محصولات میناکاری استاد اسماعیلی به شکل تندیس و هدایای تبلیغاتی هم تولید می شوند که انقلابی در زمینه هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی به وجود آمده است. با خرید عمده میناکاری اسماعیلی از تخفیف های زیاد برخوردار خواهید شد و حتی می توانید از بازار مینا درخواست سفارشی سازی محصول هم داشته باشید. با سفارشی سازی محصولات می توانید نشان تجاری خود را بر روی بدنه محصول یا بسته بندی هدایای تبلیغاتی درج نمایید.

میناکاری شیراز - چیکاو

میناکاری شیراز

میناکاری شیراز به عقیده و اتفاق نظر اساتید مختلف میناکاری کشور از لحاظ کیفیت و مرغوبیت بعد از میناکاری اصفهان در رتبه دوم قرار دارد. همه ما در سفر به شهر شیراز به دنبال خرید یک کادو یا هدیه ارزشمند هستیم. کادویی که خریداری می کنید باید علاوه بر جذاب و زیبا بودن ماندگاری خیلی خوبی هم داشته باشد و تا حد امکان ایده ای کاملا جدید به نظر برسد. میناکاری شیراز دقیقا همان هدیه و سوغاتی ارزشمندی است که به دنبال آن هستید. محصولات میناکاری شیراز بسیار متنوع هستند از ظروف مصرفی مثل گلدان، بشقاب، قندان و غیره تا ظروف دکوری مثل قاب، تابلو، محصولات رومیزی و دیوارکوب را شامل می شوند که برای هدیه دادن با بسته بندی بسیار زیبا، مناسب هستند. محصولات میناکاری شیراز با تنوع بالا در طرح و نقش و مدل ساخت با هر سلیقه ای سازگار هستند و از خرید خود مطمئن خواهید بود. اما برای خرید میناکاری شیراز باید به کجا مراجعه کنید؟ حتی مردم شیراز هم به دنبال فروشگاهی معتبر هستند تا محصولاتی اصل و غیر تقلبی بخرند و ضمانت کیفیت و ماندگاری دریافت کنند. ما به شما فروشگاه بازار مینا را پیشنهاد می دهیم. در این فروشگاه برای هر سلیقه ای محصولات میناکاری شیراز با تنوع در طرح و رنگ برای فروش قرار داده شده اند. تمامی محصولات خریداری شده توسط بازار مینا در داخل بسته بندی نفیس و شکیل قرار می گیرند که با روکش مخملی و طلق شیشه ای درب، زیبایی آن را چندین برابر کرده است. البته فروشگاه صنایع دستی بازار مینا برای شرکت های مختلف سراسر کشور نیز تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته است. شرکت های مختلف می توانند محصولات میناکاری شیراز را در قالب هدایای تبلیغاتی و تندیس های مناسبی بسیار زیبا خریداری کرده و در ازای خرید عمده، تخفیف ویژه بگیرند و حتی بتوانند نشان تجاری خود را بر روی محصولات درج کنند. 

میناکاری اصفهان - چیکاو

هدایای تبلیغاتی اصفهان

هدایای تبلیغاتی اصفهان در دو نوع تندیس های مناسبی و باکس هدیه تبلیغاتی در اختیار سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور قرار می گیرند. هدایای تبلیغاتی اصفهان به عنوان نماینده برند کسب و کارها استفاده می شوند. از این هدایای تبلیغاتی می توانید برای تجلیل از کارکنان و پرسنل نمونه، به عنوان هدیه تقدیر از افراد برگزیده جشنواره و همایش ها و مراسم و مناسبت های مختلف مثل روز معلم، روز پرستار و غیره استفاده کنید. هدایای تبلیغاتی اصفهان تنوع بسیار بالایی دارند تا مناسب فعالیت تمامی شرکت و سازمان های مختلف سراسر کشور باشند. بسته بندی این نوع هدایای تبلیغاتی نیز در نوع خود همراه با ایده ای بکر و خلاقانه بوده اند. در بسته بندی این نوع هدایا تلاش شده تا با روکش مخملی سرمه ای با کیفیت، تناسب رنگ جالبی بین محصول و هدایا ایجاد شود تا جذابیت بصری و تأثیرگذاری آن بیشتر شود. فروشگاه های مختلفی در سراسر کشور، هدایای تبلیغاتی اصفهان را به فروش می رسانند اما برای اینکه از کیفیت و ماندگاری این هدایا مطمئن باشید و با قیمت مناسب خریداری کنید، توصیه می کنیم از محصولات فروشگاه بازار مینا دیدن کنید.

میناکاری شیراز - چیکاو

با خرید عمده هدایای تبلیغاتی اصفهان از بازار مینا هم تخفیف ویژه خواهید گرفت و هم اینکه می توانید نشان تجاری یا لوگو خود را بر روی محصولات یا بسته بندی آنها درج کنید. هدایای تبلیغاتی اصفهان به شکل تندیس های مناسبتی ساخته شده از مس و پرداز، میناکاری، مس و خاتم، مس و فیروزه و یا پلاک قلمزنی، تابلوهای هنری صنایع دستی و غیره به شکل عمده به فروش می رسند. توجه داشته باشید که کیفیت محصولات، تنوع و نوآورانه بودن و سفارشی سازی آنها عامل تمایز شما از رقبا و جذب مشتریان است که محصولات فروشگاه بازار مینا از تمامی این ویژگی ها برخوردار است.هدایای تبلیغاتی اصفهان مزین به میناکاری نفیس همراه با امکان سفارشی سازی برای مشتریان سراسر کشور است. میناکاری اسماعیلی برترین و با کیفیت ترین میناکاری ایران است که به عنوان سنگ محک برای تعیین کیفیت سایر محصولات استفاده می شود. هدایای تبلیغاتی اصفهان که مزین به این نوع میناکاری هستند ارزش هنری بسیار بالایی داشته و با توجه به اینکه اقدامی مبتکرانه در جذب مشتری می باشند، نقطه تمایز شما از رقبا خواهند بود.

فروشگاه صنایع دستی - چیکاو

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    BazareMina.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.