خرید کابل افشان از دو برند مطرح در بازار

کابل افشان همواره به‌عنوان محصولی همه‌جانبه و مناسب برای انواع کاربرد‌های موقت و دائمی شناخته می‌شود. در حالت کلی می‌توان موارد عمده استفاده کابل افشان را در ۳ مورد زیر خلاصه کرد:

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

•کاربرد در ساختمان

می‌توان گفت پراهمیت‌ترین کاربرد کابل افشان استفاده در امور و بخش‌های مختلف ساختمان است. این کابل جهت انجام سیم‌کشی‌های داخلی ساختمان و اجرای تأسیسات برقی در ساختمان، کاربرد وسیعی دارد. تفاوتی ندارد در مورد چه نوع ساختمانی صحبت می‌کنیم، از انواع ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی گرفته تا ساختمان‌های تجاری و اداری نیاز است تا از کابلی مناسب بهره برد.

کابلی که هم از نظر ایمنی و هم کارایی، انتخابی مناسب و مطلوب باشد. در بین انواع کابل‌های موجود، کابل افشان گزینه و انتخابی مطلوب جهت استفاده در سیستم توزیع و انتقال برق ساختمان‌ها است. این کابل هم ایمنی و عملکرد مناسبی دارد هم با وجود انعطاف‌پذیری بالا، امکان استفاده برای قسمت‌های مختلف ساختمان را به کاربر می‌دهد.

•کاربرد در پمپ آب

همان‌طور که گفته شد کابل افشان بسیار انعطاف‌پذیر است؛ ازاین‌رو به دلیل نرم بودن و امکان استفاده در فاصله‌های کوتاه، گزینه‌ای عالی جهت استفاده در پمپ آب خواهد بود. احتمالاً می‌دانید که در پمپ آب فشار هیدرو استاتیکی وجود دارد و وجود این فشار موجب می‌شود تا آب از طریق منافذی که در سطح روکش کابل ایجاد‌ شده، به درون کابل پمپ شناور نفوذ کند. در این صورت نشت آب حاوی املاح معدنی در نزدیکی کابل، موجب بروز آسیب‌های شدید و اتصالی در تجهیزات متصل به آن خواهد شد.

در چنین شرایطی مقاومت کابل افت کرده و این روند تا حدی ادامه می‌یابد که کابل کارایی خود را از دست بدهد. در این هنگام است که اهمیت استفاده از کابل افشان نمایان می‌شود. درواقع استفاده این کابل در پمپ‌های آب به معنای مقاومت در برابر شرایط تخریبگر خواهد بود.

•کاربرد در صنایع

در صنایع و نیروگاه‌ها به این دلیل که انتقال برق نیازمند جریان‌های فشارقوی است، بهره‌گیری از کابل افشان (نوع قدرت) بسیار حائز اهمیت می‌باشد. کابل افشان موجب کاهش اختلال‌های سیگنالی شده و از لحاظ عملکردی نیز نیاز‌های نیروگاه‌ها را برطرف می‌نماید. همچنین از دیگر مزایای استفاده از کابل افشان در صنایع و نیروگاه‌ها، می‌توان به مواردی همچون کاهش خطر برق‌گرفتگی و آتش‌سوزی، مقاومت در برابر شرایط جوی نامناسب (مثل رطوبت بالا) و دوام مکانیکی بالا اشاره داشت.

چگونه از کیفیت و عملکرد کابل افشان مطمئن شویم؟

کاربرد‌ها و ویژگی‌های گسترده کابل افشان جای بحث باقی نمی‌گذارد، اما مسئله‌ای که باقی می‌ماند این است که چگونه از کیفیت و عملکرد محصول اطمینان حاصل کنیم؟ همان‌طور که می‌دانید در هر صنعت و حوزه‌ای، شرکت‌ها و برند‌هایی فعالیت دارند که نسبت به سایر برند‌های بازار شناخته‌شده‌تر و متمایز هستند. درواقع این برندها با ارائه عملکرد و خدمات مناسب توانسته‌اند در طول زمان رضایت و اعتماد مشتری‌ را جلب نمایند. همان‌طور که برای محصولات دیگر سعی می‌کنید از یک برند مطرح و شناخته‌شده خرید کنید، برای سیم و کابل نیز همین‌گونه است. در صنعت برق و سیم کابل نیز می‌توان به برند‌های سیم و کابل کسری و سیم و کابل سیمیا اشاره داشت. شرکت‌هایی که در طول زمان کیفیت و کارایی محصولاتشان را ثابت کرده‌اند.

 برندهای سیمیا و کسری با به‌کار‌گیری تکنولوژی روز دنیا و استفاده از پیشرفته‌ترین و بروزترین ماشین‌آلات صنعتی، توانسته‌اند محصولاتی در کلاس جهانی تولید کنند؛ پس اگر نیاز به خرید کابل افشان دارید، بهتر است برند‌های مطرح و نام‌آشنا را مدنظر قرار دهید تا از کیفیت و کارایی محصول خریداری‌شده اطمینان داشته باشید و همچنین فروشگاه گویا کابل را به عنوان یکی از نمایندگی‌های معتبر محصولات این برند در لاله زار تهران آماده خدمت رسانی به شما مشتریان می باشد.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد کابل افشان

کابل‌ افشان از نظر عملکردی بسیار عالی است. همچنین جالب است بدانید به دلیل طراحی ساده این کابل‌ها، با سفارشی‌سازی می‌توانید هر کابل معمولی را به یک کابل افشان تبدیل نمایید! ویژگی‌ها و مزایای متعدد کابل افشان آن را به یک گزینه غیرقابل‌چشم‌پوشی و پراستفاده در صنعت برق تبدیل کرده است. در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین مزایای کابل‌ افشان می‌پردازیم:

اشغال فضای کمتر

 شاید شنیده باشید که سیم‌های افشان جهت استفاده در مکان‌هایی که به ذخیره‌سازی و نصب حجم زیادی سیم نیاز است، مفید هستند. کارآمدتر بودن این سیم‌ها به معنای نتایج بهتر خواهد بود. به‌طور مثال اگر نیاز داشته باشید سه سیم مجزا جهت انتقال برق، داده‌ و سیگنال‌ صوتی نصب کنید، این امکان وجود دارد تا کابل خود را به‌گونه‌ای سفارشی‌سازی نمایید که تمامی سیم‌ها در یک کابل نگهداری شود.

عملکرد بی‌نظیر

کابل‌ افشان در برابر آسیب‌‌های شدید مقاوم بوده، فضاهای کوچک را پوشش داده و تجربه کاربری بی‌نظیری به شما ارائه می‌دهد. این کابل‌ها هیچ‌گونه تداخل الکتریکی ایجاد نکرده و درنتیجه عملکرد کابل بهبود خواهد یافت. بهترین نتایج ممکن با استفاده از‌ این نوع کابل در دسترس است؛ چراکه دارای ماندگاری زیادی بوده و حتی امکان بهره‌گیری موقتی را هم دارد.

مقاوم در برابر خوردگی

این کابل‌ها در برابر خوردگی بسیار مقاوم‌ هستند و قدرت مکانیکی بالایی دارند که سبب افزایش عمر کابل خواهد شد. همچنین کابل افشان همراه با پوشش طیف وسیعی از کاربرد‌ها، حتی در صورت صدمه دیدن نیز به عملکرد یکنواخت خود ادامه می‌دهد.

انعطاف‌پذیری فوق‌العاده

هنگامی‌که از کابل افشان استفاده می‌کنید، نگران پیچ‌وتاب‌ها نباشید! این کابل‌ها به سبب انعطاف‌پذیری بالای خود بسیار کاربرپسند بوده و جهت تنظیم در هر مکانی مناسب‌ هستند. با کابل افشان می‌توان هرگونه مسئله مربوط به پیچش یا خمیدگی را حل کرد. این کابل‌ها امکان کاهش فضای استفاده شده توسط کابل‌های استاندارد را فراهم کرده که یک مزیت اضافی جهت سازمان‌دهی بیشتر کابل‌ها محسوب می‌شود. همچنین فرآیند نصب، مونتاژ و جداسازی این نوع کابل‌ها آسان است.

چندجانبه و چندکاره!

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد کابل‌ افشان، ویژگی‌ها و عملکردهای متنوعی دارد‌. این موضوع سبب می‌شود تا بتواند برای انواع پروژه‌های موقتی و دائمی یک کابل ایده‌آل باشد. این کابل‌ها امکان حمل تمامی سیم‌های سیگنال را داشته و می‌توانند آن‌ها را زیر یک لایه محافظ و رسانا محصور کنند. قابلیت چندکاره بودن کابل افشان موجب می‌شود تا امکان استفاده آن برای کاربردهای مختلف فراهم باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. محسن سلیمانی می گوید

    برند کسری به نظرم کیفیت بهتری داره موقع خرید در نظر داشته باشید این نکته رو تجربه شخصی خریدی که داشتم به این صورت بوده